Epic fail.. Echt.. Wat ben jij een loserquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Dit móet de nieuwe famfare zijn!
Kun je deze zin even naar fatsoenlijk Nederlands vertalen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
Op fok zitten gewoon gasten die nog geen zin voldoende kunnen plaatsen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Kun je deze zin even naar fatsoenlijk Nederlands vertalen ?
Nee hoor, dat doen wij wel voor je!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef dagdag het volgende:
Een tip voor mensen die een topic plaatsen
Lees altijd je post nog even door, nu maak ik mezelf belachelijk
wat is dat nou weer voor smerig achterlijk wijf...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Stukjekaas het volgende:
Er was eens een dom wijf bij Ik Wed Dat Ik Het Kan die de hele tijd ''de jaar'' en ''de album'' zei(Het was iets met Jan Smit
![]()
![]()
)
Edit: hier is hethttp://www.rtl.nl/compone(...)terhof.avi_plain.xml
Ze zegt dat Jan Smit 30 albums heeft gemaakt? Wikipedia zegt van niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Stukjekaas het volgende:
Er was eens een dom wijf bij Ik Wed Dat Ik Het Kan die de hele tijd ''de jaar'' en ''de album'' zei(Het was iets met Jan Smit
![]()
![]()
)
Edit: hier is hethttp://www.rtl.nl/compone(...)terhof.avi_plain.xml
top je hebt de meeste fok dwazen achter jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:06 schreef genakt het volgende:
TS faalt dubbel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dagdag i can Taste your Sweet Tears of Unfathomable Sadnessquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
top je hebt de meeste fok dwazen achter je![]()
![]()
zeg je mag ook gewoon melden dat je me ok vind, je loopt al de hele middag over me te zeikenquote:
1) Zoals eerder al vermeld, wat hier staat is echt raar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
(...) gasten die nog geen zin voldoende kunnen plaatsen.1
(...)
hou je bek ken je plek 1
Klacht soms verhalen 3 keer moeten lezen door slecht gebruik van talen 3, 4, 5
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef genakt het volgende:
DAG DAG TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
Na dit topic ben jij echt de grootste faler van fok
quote:
Falen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef Levi12 het volgende:
En Dagdag is de user van de maand maart? Hoe heeft ie dat dan voor elkaar gekregen?
Life-time onzichtbaar abonnement gekocht?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef Levi12 het volgende:
En Dagdag is de user van de maand maart? Hoe heeft ie dat dan voor elkaar gekregen?
..Of je leest het topic door en ziet nergens ook maar 1 aanwijzing dat het een grap zou kunnen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
of je leest het topic door en je komt erachter dat het een grap was.![]()
hier die snapt het.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Jenglejack het volgende:Dit moet je wel met opzet gedaan hebben
Je redt je hier niet uit, menden menden wat ben je een eus.quote:
Menden menden toch, doe eens even normaal...quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
of je leest het topic door en je komt erachter dat het een grap was.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef dagdag het volgende:
Een tip voor mensen die een topic plaatsen
Lees altijd je post nog even door, nu maak ik mezelf belachelijk
Fail.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:11 schreef behangplakker het volgende:
Nog erger dan de user dagdag vind ik mensen die posts van dagdag nu nog steeds niet snappen_! Zeggen dat het een uberfaal is, plaatjes ervoor opzoeken en weet ik niet wat. Of van die nieuwe users die zich proberen te profileren door mee te gaan in de rage
![]()
Goed topic van dagdag, jammer dat zoveel falers erin trappen![]()
Hier wil ik het niet eens over hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
1) Zoals eerder al vermeld, wat hier staat is echt raar.
2) Leer leestekens gebruiken, wat hier staat is echt raar: 'hou je bek' en 'ken je plek' zijn twee losse zinnen, daar hoort tenminste een komma tussen. En beginnen met een hoofdletter is ook normaal.
3) Leer leestekens gebruiken, wat hier staat is echt raar: 'klacht soms blablabla' is geen fatsoenlijke Nederlandse zin, die woordvolgorde slaat echt nergens op. Jij bedoelt vermoedelijk: "Klacht: soms... etc".
4) Cijfers tot (/ tot en met? wil ik vanaf zijn..) twintig schrijf je in een tekst in letters , daar hoort drie ook bij.
5) Zoals eerder al vermeld, wat hier staat is echt raar. 'Slecht gebruik van talen' ; je had het toch over enkel het Nederlands...
En vooral: je bent een ontzettende pot die een keteltje verwijt en JE BENT RAAR.
Edit: @ alle fail-plaatjes: +1
Dit, mavo op Fok!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Heatseeker het volgende:
Een groot verschil tussen het niet kennen van taal en het niet correct typen/praten van taal.
Ik ben een Nederlander en ben met Nederlands en dialect opgevoed. Dat ik soms taalfouten maak, heeft niks te maken dat ik de taal niet ken, maar dat het correcte taalgebruik er bij mij niet in zit. Ik had niet voor niks het examen Nederlands op de mavo op C- niveau ipv D.
Hmm, heb je goed gezien na 24 posts !quote:Op maandag 30 maart 2009 15:49 schreef mierenfokker het volgende:
Wat een k*****-user ben jij zeg dagdag. Zwakzinnig kind met het syndroom van down.. Dat dit soort mensen nog geboren worden. In de dierenwereld zou jij allang dood zijn, maar helaas is dat in de grote mensen zielig. Je zou gewoon een spuitje moeten krijgen..
Haquote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef hoerezooi het volgende:
mendenTS is uber falert
ts maakt topic over zichzelf
ts die zich probeerd te redden door maar te zeggen dat het een grap was![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Fail2, de TS is niet meer te redden!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier wil ik het niet eens over hebben![]()
[..]
Dit, mavo op Fok!![]()
![]()
![]()
[..]
Hmm, heb je goed gezien na 24 posts !![]()
[..]
Haha
ha
je
spelling
is
ook
verkeerd
Ik mag de user dagdag dus echt niet, maar dit is ook triestquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik mag de user dagdag dus echt niet, maar dit is ook triestJij kent dagdag zeker niet? Dit is puur genieten voor hem
Tuurlijk joh, een "grap"! FAALHAAS! FAIL!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
zoveel users die falen, door in deze grap te trappen![]()
gelukkig kent behangplakker
mij
Goed excuus om te zeggen dat het een grap is, en is het daadwerkelijk zo dan slaat het alsnog nergens op en ben je gewoonweg een mongool.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:11 schreef behangplakker het volgende:
Nog erger dan de user dagdag vind ik mensen die posts van dagdag nu nog steeds niet snappen_! Zeggen dat het een uberfaal is, plaatjes ervoor opzoeken en weet ik niet wat. Of van die nieuwe users die zich proberen te profileren door mee te gaan in de rage
![]()
Goed topic van dagdag, jammer dat zoveel falers erin trappen![]()
Jij bent hier de grote faler, happerkoning.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
zoveel users die falen, door in deze grap te trappen![]()
gelukkig kent behangplakker
mij
Wat zet jij jezelf hier even geweldig voor schut.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:29 schreef Meh7 het volgende:
Tuurlijk joh, een "grap"! FAALHAAS! FAIL!
Wat voor mongool moet je dan wel niet zijn om in een grap van een mongool te trappen.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Goed excuus om te zeggen dat het een grap is, en is het daadwerkelijk zo dan slaat het alsnog nergens op en ben je gewoonweg een mongool.
Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |