Epic fail.. Echt.. Wat ben jij een loserquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Dit móet de nieuwe famfare zijn!
Kun je deze zin even naar fatsoenlijk Nederlands vertalen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
Op fok zitten gewoon gasten die nog geen zin voldoende kunnen plaatsen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Kun je deze zin even naar fatsoenlijk Nederlands vertalen ?
Nee hoor, dat doen wij wel voor je!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef dagdag het volgende:
Een tip voor mensen die een topic plaatsen
Lees altijd je post nog even door, nu maak ik mezelf belachelijk
wat is dat nou weer voor smerig achterlijk wijf...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Stukjekaas het volgende:
Er was eens een dom wijf bij Ik Wed Dat Ik Het Kan die de hele tijd ''de jaar'' en ''de album'' zei(Het was iets met Jan Smit
![]()
![]()
)
Edit: hier is hethttp://www.rtl.nl/compone(...)terhof.avi_plain.xml
Ze zegt dat Jan Smit 30 albums heeft gemaakt? Wikipedia zegt van niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Stukjekaas het volgende:
Er was eens een dom wijf bij Ik Wed Dat Ik Het Kan die de hele tijd ''de jaar'' en ''de album'' zei(Het was iets met Jan Smit
![]()
![]()
)
Edit: hier is hethttp://www.rtl.nl/compone(...)terhof.avi_plain.xml
top je hebt de meeste fok dwazen achter jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:06 schreef genakt het volgende:
TS faalt dubbel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dagdag i can Taste your Sweet Tears of Unfathomable Sadnessquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
top je hebt de meeste fok dwazen achter je![]()
![]()
zeg je mag ook gewoon melden dat je me ok vind, je loopt al de hele middag over me te zeikenquote:
1) Zoals eerder al vermeld, wat hier staat is echt raar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
(...) gasten die nog geen zin voldoende kunnen plaatsen.1
(...)
hou je bek ken je plek 1
Klacht soms verhalen 3 keer moeten lezen door slecht gebruik van talen 3, 4, 5
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef genakt het volgende:
DAG DAG TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
Na dit topic ben jij echt de grootste faler van fok
quote:
Falen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef Levi12 het volgende:
En Dagdag is de user van de maand maart? Hoe heeft ie dat dan voor elkaar gekregen?
Life-time onzichtbaar abonnement gekocht?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef Levi12 het volgende:
En Dagdag is de user van de maand maart? Hoe heeft ie dat dan voor elkaar gekregen?
..Of je leest het topic door en ziet nergens ook maar 1 aanwijzing dat het een grap zou kunnen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
of je leest het topic door en je komt erachter dat het een grap was.![]()
hier die snapt het.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Jenglejack het volgende:Dit moet je wel met opzet gedaan hebben
Je redt je hier niet uit, menden menden wat ben je een eus.quote:
Menden menden toch, doe eens even normaal...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |