Misschien, maar ik wil gewoon al mijn basisboodschappen bij de lokale C1000 kunnen doen, ik ga niet naar 20 verschillende winkels fietsen/lopen/rijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:22 schreef Harajuku. het volgende:
De echte bakker doet er vast meer op
[ afbeelding ]
Eén andere winkelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien, maar ik wil gewoon al mijn basisboodschappen bij de lokale C1000 kunnen doen, ik ga niet naar 20 verschillende winkels fietsen/lopen/rijden.
Nee, tarwe heeft weinig voordelen, en volkoren krijg ik m'n strot meestal niet door.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien, maar ik wil gewoon al mijn basisboodschappen bij de lokale C1000 kunnen doen, ik ga niet naar 20 verschillende winkels fietsen/lopen/rijden.
Het is maar een idee hoor, maar loop eens bij een behoorlijke bakker binnen. Gaat een wereld voor je open. Echt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:29 schreef krioro het volgende:
Nee, tarwe heeft weinig voordelen, en volkoren krijg ik m'n strot meestal niet door.
Klopt, ik ben nog niet rijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:43 schreef Pacmaniac het volgende:
Whehe brood halen in de supermarkt is voor paupers.
Vaak zat geweest hoor. Echt. Maar:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het is maar een idee hoor, maar loop eens bij een behoorlijke bakker binnen. Gaat een wereld voor je open. Echt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:27 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Wat een onzin zeg. halfje brood bij de bakker is ca 90 cent en bij de super 85 oid. Heeft niets mer rijkdom te makenquote:
Nou wat kost het dan bij die bakker? Het is iets duurder ja maar laten we extreem zeggen 3 euro voor een heel brood . Lijkt me sterk maar ok. Wat maakt dat nou uit op je weekboodschappen.quote:
Want?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:57 schreef TBY het volgende:
Met lekker veel maanzaad?![]()
TS komt of uit lelystad of uit de bijlmer
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga ook niet naar de bakker voor een gewoon brood.
Whehe een echte Hollanderquote:
Helemaal niet. Waarom zou ik extra geld uitgeven terwijl ik t uit de supermarkt net zo lekker, of vies, vind? En dan hoef ik ook nog eens niet om te lopenquote:
Omlopen kan ik nog inkomenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helemaal niet. Waarom zou ik extra geld uitgeven terwijl ik t uit de supermarkt net zo lekker, of vies, vind? En dan hoef ik ook nog eens niet om te lopen
Ik zei dat ik het zonde geld vind, jij bent degene die een reden verzon ipv ernaar te vragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Omlopen kan ik nog inkomenMaar dat was niet wat je in eerst instantie zei. Daarnaast is het brood van een (goede) warme bakker van dusdanige kwaliteit dat er je eigenlijk nooit je brood in de super hoort te kopen.
Mja een goed stel smaakpapillen is niet aan iedereen besteedt
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het zonde geld vind, jij bent degene die een reden verzon ipv ernaar te vragen.
Dat was jij toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:12 schreef Harajuku. het volgende:
Vind ik zonde geld.
Wat lul je dan dat ik een reden verzonnen heb?quote:
Jezusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat ik een reden verzonnen heb?
Doe maar ja. Tegen zoveel domheid ben zelfs ik niet opgewassen schatjequote:
Een goede beheersing van de Nederlandse taal ook niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Mja een goed stel smaakpapillen is niet aan iedereen besteedt
Whehe ga jij nou maar je broodjes halen bij de C1000. Kwaliteit is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Een goede beheersing van de Nederlandse taal ook niet blijkbaar.
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zei in het begin al dat ik niet naar tig verschillende winkels wil, en dat ik de bakker te duur vind voor te weinig kwaliteitsverschil. En dan snap jij het nog steeds niet? Wie is er nu dom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Doe maar ja. Tegen zoveel domheid ben zelfs ik niet opgewassen schatje
jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zei in het begin al dat ik niet naar tig verschillende winkels wil, en dat ik de bakker te duur vind voor te weinig kwaliteitsverschil. En dan snap jij het nog steeds niet? Wie is er nu dom.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Whehe ga jij nou maar je broodjes halen bij de C1000. Kwaliteit is niet aan jou besteed
Hé wat?quote:
Ga jij nu maar een cursus begrijpend lezen volgen, ga ik mijn brood gewoon bij de C1000 halen.quote:
Nou hier kan dat niet meer daar zit nu kut AH XL.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij nu maar een cursus begrijpend lezen volgen, ga ik mijn brood gewoon bij de C1000 halen.
Prima. Maar loop dan niet te janken dat er maar 6 pitjes (quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij nu maar een cursus begrijpend lezen volgen, ga ik mijn brood gewoon bij de C1000 halen.
Kijk, dat is nou ook een goede klacht, het meeste brood van de AH is helemaal niet te vreten, vind ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou hier kan dat niet meer daar zit nu kut AH XL.
Eensch ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou ook een goede klacht, het meeste brood van de AH is helemaal niet te vreten, vind ik.
Enige vorm van intelligentie haha! Wil je de uitslag van m'n IQ test?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:47 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Prima. Maar loop dan niet te janken dat er maar 6 pitjes () op je brood zitten.
Als je enige vorm van intelligentie had gehad ging je namelijk wel naar de bakker. Daar krijg je namelijk wel pitjes.
Er zijn genoeg vast genoeg autisten met een hoog IQquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Enige vorm van intelligentie haha! Wil je de uitslag van m'n IQ test?![]()
En voor de laatste keer, ik snap ook wel dat daar misschien meer sesamzaad op het brood wordt gedaan, maar zoals je nu al enkele keren hebt kunnen lezen, is het gewoon debiel dat er op sesambrood amper sesamzaad zit. Snap je het nu? Zo ja, goed zo. Zo nee, jammer, succes ermee!
Owja joh en net zit net nog te verkondigen dat je zoveel brood vreet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:21 schreef krioro het volgende:
OMFG.!
Voor die paar keer in de zoveel tijd dat het tijgerbrood op is ga ik dus niet voortaan altijd naar een andere winkel nee, om meer te betalen voor weinig beter brood, ook al ben ik daartoe best in staat. Omdat ik dat niet wil. Ik uit mijn ontevredenheid, ipv er maar lafjes genoegen mee te nemen. Ook in de winkel ja. Zo werkt het leven van iemand die géén autist is.
Tering zeg ,16 boterhammen als ontbijt. Kun je niet beter naar de macro rijden danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:32 schreef krioro het volgende:
Ja. 16 sneeën bij het ontbijt bijvoorbeeld. Paar keer in de zoveel tijd dat het tijgerbrood op is bij de C1000 dus. Zoals ook al in de OP stond.
400 euro per jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nou wat kost het dan bij die bakker? Het is iets duurder ja maar laten we extreem zeggen 3 euro voor een heel brood . Lijkt me sterk maar ok. Wat maakt dat nou uit op je weekboodschappen.
precies. Alsof de bakkers van tegenwoordig nog 'ouderwets' brood makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:08 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof supermarktbrood zo vreselijk isKom nou toch zeg
Ik ga ook niet naar de bakker voor een gewoon brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Brood van de Deen vind ik ook wel goed, maar die van de C1000 is echt om te huilen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
De fokkers zijn weer elitair hoor, nee supermarkt brood eet je niet, brood haal je bij de bakker. Ik weet niet eens waar een bakker zit en als ik het wist ging ik er niet helemaal naartoe fietsen. Daarnaast smaakt brood van een kwaliteitssupermarkt goed genoeg, brood van de Aldi kan ik me voorstellen, maar met AH brood is niks mis.
Niets met elitair gedrag te maken. Het verschil in prijs is niet eens zo groot en het verschil in kwaliteit wel degelijk .quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
De fokkers zijn weer elitair hoor, nee supermarkt brood eet je niet, brood haal je bij de bakker. Ik weet niet eens waar een bakker zit en als ik het wist ging ik er niet helemaal naartoe fietsen. Daarnaast smaakt brood van een kwaliteitssupermarkt goed genoeg, brood van de Aldi kan ik me voorstellen, maar met AH brood is niks mis.
Dank je, maar die zit hier niet in de buurt helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
Heb even voor je gekeken, Supercoop gooit genoeg over de broden.
daar heb je zon elitaire balquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
Klacht afgewezen.
Supermarktbrood is sowieso (meestal) 'niet te eten'. Dus.
Neeeext.
Omdat jij een wanstaltige smaak hebt is hij een elitaire bal?quote:
Kost maar een fractie meer, en 't is véél lekkerder. Plus de bakker zit hier nog dichterbij ook. Én ik gun de kleine middenstander ook iets. Albert Heijn draait al genoeg omzet. Straks heb je 5 grote supermarktketens en that's it. Leuk toch?quote:
Precies!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kost maar een fractie meer, en 't is véél lekkerder. Plus de bakker zit hier nog dichterbij ook. Én ik gun de kleine middenstander ook iets. Albert Heijn draait al genoeg omzet. Straks heb je 5 grote supermarktketens en that's it. Leuk toch?
Handig. Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kost maar een fractie meer, en 't is véél lekkerder. Plus de bakker zit hier nog dichterbij ook. Én ik gun de kleine middenstander ook iets. Albert Heijn draait al genoeg omzet. Straks heb je 5 grote supermarktketens en that's it. Leuk toch?
Ja, dat vind ik. En toen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef krioro het volgende:
Lutsers met je "is lekkerder".Nee, dat vind jij.
Brood van een bakker is idd erg lekker. Maar als ik bij de AH ben en dat brood in die papieren zakken kan kopen (brood dat echt baas isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. En toen?
Ga je mij vertellen van niet?
Nee, moron. Ik heb een mening, jij hebt een mening. Jij doet alsof jouw mening een feit is. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. En toen?
Ga je mij vertellen van niet?
Definieer feit? Vroeger was het een feit dat de aarde plat was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, moron. Ik heb een mening, jij hebt een mening. Jij doet alsof jouw mening een feit is. Ik niet.
Pain du bologne etc? Wat een faalbrood is dat. Zit niet eens een krokant korstje om en is minstens 24 uur oud voor jij het op je bordje krijgtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood van een bakker is idd erg lekker. Maar als ik bij de AH ben en dat brood in die papieren zakken kan kopen (brood dat echt baas is), dan ga ik niet naar een bakker meer. Zelfde voor slagers. Er is hier in een straal van 2 km geen slager meer te bekennen.
Brood van AH is zeker niet slecht, maar het haalt het toch echt niet bij dat van de bakker. En de extra 4 minuten die het me kost is het wel waard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood van een bakker is idd erg lekker. Maar als ik bij de AH ben en dat brood in die papieren zakken kan kopen (brood dat echt baas is), dan ga ik niet naar een bakker meer.
Daar heb je zelf schuld aan door alles bij de AH te kopenquote:Zelfde voor slagers. Er is hier in een straal van 2 km geen slager meer te bekennen.
Jij bent echt kankerdom. Je klaagt over brood van de C1000 vervolgens geven mensen je terechte tips en ga je roepen dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, moron. Ik heb een mening, jij hebt een mening. Jij doet alsof jouw mening een feit is. Ik niet.
Nee, lees het topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Definieer feit? Vroeger was het een feit dat de aarde plat was.
Ok, dat is een andere discussie.
Maar jij kan mij toch niet met droge ogen vertellen dat brood van de supermarkt lekkerder is (oh, ik bedoel: dat jij VINDT dat) dan dat van een echte bakker? If so, dan wordt 't toch echt tijd dat jij eens een brood koopt bij een goede bakker.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:26 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij bent echt kankerdom. Je klaagt over brood van de C1000 vervolgens geven mensen je terechte tips en ga je roepen dat je gelijk hebt![]()
Waarom klaag je dan als het brood in de super zo FANTASTISCH is.
Brood is nog warm als je het paktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Pain du bologne etc? Wat een faalbrood is dat. Zit niet eens een krokant korstje om en is minstens 24 uur oud voor jij het op je bordje krijgt
Ze warmen het op ja.quote:
Wie heeft er nou een plaat voor zn taas? Jij jankt over witbrood met te weinig pitjes en je bent te retarded om ofwel een andere supermarkt te gaan óf gewoon je brood bij een fatsoenlijke bakker te kopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hoor.. Jij kunt niet lezen blijkbaar en/of hebt een gigantische plaat voor je kop.
.
Wat denk jij nou helemaal? Dat mensen serieus werk maken van je gejank???quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef krioro het volgende:
Update:
Vandaag was het weer eens zover, geen tijgerbrood meer te bekennen in de lokale C1000, dus nam ik noodgedwongen een sesam wit. Met een gezonde portie tegenzin natuurlijk. Maar wat bleek? Na letterlijk jaren van gebrek aan sesamzaad op het brood, zat er nu ineens weer wel een fatsoenlijke hoeveelheid op!
Zou de bedrijfsleider, die ik toevallig ook ken uit de wijk, mijn klacht zo ernstig gevonden hebben dat hij er meteen wat aan gedaan heeft? Leest de C1000 top mee op FOK! en ondernam zij gelijk actie om een landelijk schandaal te voorkomen?
Wie weet, maar ik heb tenminste weer genoeg sesamzaad op m'n brood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |