Whehe een echte Hollanderquote:
Helemaal niet. Waarom zou ik extra geld uitgeven terwijl ik t uit de supermarkt net zo lekker, of vies, vind? En dan hoef ik ook nog eens niet om te lopenquote:
Omlopen kan ik nog inkomenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helemaal niet. Waarom zou ik extra geld uitgeven terwijl ik t uit de supermarkt net zo lekker, of vies, vind? En dan hoef ik ook nog eens niet om te lopen
Ik zei dat ik het zonde geld vind, jij bent degene die een reden verzon ipv ernaar te vragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Omlopen kan ik nog inkomenMaar dat was niet wat je in eerst instantie zei. Daarnaast is het brood van een (goede) warme bakker van dusdanige kwaliteit dat er je eigenlijk nooit je brood in de super hoort te kopen.
Mja een goed stel smaakpapillen is niet aan iedereen besteedt
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het zonde geld vind, jij bent degene die een reden verzon ipv ernaar te vragen.
Dat was jij toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:12 schreef Harajuku. het volgende:
Vind ik zonde geld.
Wat lul je dan dat ik een reden verzonnen heb?quote:
Jezusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat ik een reden verzonnen heb?
Doe maar ja. Tegen zoveel domheid ben zelfs ik niet opgewassen schatjequote:
Een goede beheersing van de Nederlandse taal ook niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Mja een goed stel smaakpapillen is niet aan iedereen besteedt
Whehe ga jij nou maar je broodjes halen bij de C1000. Kwaliteit is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Een goede beheersing van de Nederlandse taal ook niet blijkbaar.
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zei in het begin al dat ik niet naar tig verschillende winkels wil, en dat ik de bakker te duur vind voor te weinig kwaliteitsverschil. En dan snap jij het nog steeds niet? Wie is er nu dom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Doe maar ja. Tegen zoveel domheid ben zelfs ik niet opgewassen schatje
jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zei in het begin al dat ik niet naar tig verschillende winkels wil, en dat ik de bakker te duur vind voor te weinig kwaliteitsverschil. En dan snap jij het nog steeds niet? Wie is er nu dom.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Whehe ga jij nou maar je broodjes halen bij de C1000. Kwaliteit is niet aan jou besteed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |