Doe maar ja. Tegen zoveel domheid ben zelfs ik niet opgewassen schatjequote:
Een goede beheersing van de Nederlandse taal ook niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Mja een goed stel smaakpapillen is niet aan iedereen besteedt
Whehe ga jij nou maar je broodjes halen bij de C1000. Kwaliteit is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Een goede beheersing van de Nederlandse taal ook niet blijkbaar.
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zei in het begin al dat ik niet naar tig verschillende winkels wil, en dat ik de bakker te duur vind voor te weinig kwaliteitsverschil. En dan snap jij het nog steeds niet? Wie is er nu dom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Doe maar ja. Tegen zoveel domheid ben zelfs ik niet opgewassen schatje
jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zei in het begin al dat ik niet naar tig verschillende winkels wil, en dat ik de bakker te duur vind voor te weinig kwaliteitsverschil. En dan snap jij het nog steeds niet? Wie is er nu dom.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Whehe ga jij nou maar je broodjes halen bij de C1000. Kwaliteit is niet aan jou besteed
Hé wat?quote:
Ga jij nu maar een cursus begrijpend lezen volgen, ga ik mijn brood gewoon bij de C1000 halen.quote:
Nou hier kan dat niet meer daar zit nu kut AH XL.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij nu maar een cursus begrijpend lezen volgen, ga ik mijn brood gewoon bij de C1000 halen.
Prima. Maar loop dan niet te janken dat er maar 6 pitjes (quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij nu maar een cursus begrijpend lezen volgen, ga ik mijn brood gewoon bij de C1000 halen.
Kijk, dat is nou ook een goede klacht, het meeste brood van de AH is helemaal niet te vreten, vind ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou hier kan dat niet meer daar zit nu kut AH XL.
Eensch ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou ook een goede klacht, het meeste brood van de AH is helemaal niet te vreten, vind ik.
Enige vorm van intelligentie haha! Wil je de uitslag van m'n IQ test?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:47 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Prima. Maar loop dan niet te janken dat er maar 6 pitjes () op je brood zitten.
Als je enige vorm van intelligentie had gehad ging je namelijk wel naar de bakker. Daar krijg je namelijk wel pitjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |