Omdat jij een wanstaltige smaak hebt is hij een elitaire bal?quote:
Kost maar een fractie meer, en 't is véél lekkerder. Plus de bakker zit hier nog dichterbij ook. Én ik gun de kleine middenstander ook iets. Albert Heijn draait al genoeg omzet. Straks heb je 5 grote supermarktketens en that's it. Leuk toch?quote:
Precies!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kost maar een fractie meer, en 't is véél lekkerder. Plus de bakker zit hier nog dichterbij ook. Én ik gun de kleine middenstander ook iets. Albert Heijn draait al genoeg omzet. Straks heb je 5 grote supermarktketens en that's it. Leuk toch?
Handig. Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kost maar een fractie meer, en 't is véél lekkerder. Plus de bakker zit hier nog dichterbij ook. Én ik gun de kleine middenstander ook iets. Albert Heijn draait al genoeg omzet. Straks heb je 5 grote supermarktketens en that's it. Leuk toch?
Ja, dat vind ik. En toen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef krioro het volgende:
Lutsers met je "is lekkerder".Nee, dat vind jij.
Brood van een bakker is idd erg lekker. Maar als ik bij de AH ben en dat brood in die papieren zakken kan kopen (brood dat echt baas isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. En toen?
Ga je mij vertellen van niet?
Nee, moron. Ik heb een mening, jij hebt een mening. Jij doet alsof jouw mening een feit is. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. En toen?
Ga je mij vertellen van niet?
Definieer feit? Vroeger was het een feit dat de aarde plat was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, moron. Ik heb een mening, jij hebt een mening. Jij doet alsof jouw mening een feit is. Ik niet.
Pain du bologne etc? Wat een faalbrood is dat. Zit niet eens een krokant korstje om en is minstens 24 uur oud voor jij het op je bordje krijgtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood van een bakker is idd erg lekker. Maar als ik bij de AH ben en dat brood in die papieren zakken kan kopen (brood dat echt baas is), dan ga ik niet naar een bakker meer. Zelfde voor slagers. Er is hier in een straal van 2 km geen slager meer te bekennen.
Brood van AH is zeker niet slecht, maar het haalt het toch echt niet bij dat van de bakker. En de extra 4 minuten die het me kost is het wel waard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood van een bakker is idd erg lekker. Maar als ik bij de AH ben en dat brood in die papieren zakken kan kopen (brood dat echt baas is), dan ga ik niet naar een bakker meer.
Daar heb je zelf schuld aan door alles bij de AH te kopenquote:Zelfde voor slagers. Er is hier in een straal van 2 km geen slager meer te bekennen.
Jij bent echt kankerdom. Je klaagt over brood van de C1000 vervolgens geven mensen je terechte tips en ga je roepen dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, moron. Ik heb een mening, jij hebt een mening. Jij doet alsof jouw mening een feit is. Ik niet.
Nee, lees het topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Definieer feit? Vroeger was het een feit dat de aarde plat was.
Ok, dat is een andere discussie.
Maar jij kan mij toch niet met droge ogen vertellen dat brood van de supermarkt lekkerder is (oh, ik bedoel: dat jij VINDT dat) dan dat van een echte bakker? If so, dan wordt 't toch echt tijd dat jij eens een brood koopt bij een goede bakker.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:26 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij bent echt kankerdom. Je klaagt over brood van de C1000 vervolgens geven mensen je terechte tips en ga je roepen dat je gelijk hebt![]()
Waarom klaag je dan als het brood in de super zo FANTASTISCH is.
Brood is nog warm als je het paktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Pain du bologne etc? Wat een faalbrood is dat. Zit niet eens een krokant korstje om en is minstens 24 uur oud voor jij het op je bordje krijgt
Ze warmen het op ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |