abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67475150
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef krioro het volgende:

[..]

Ja hoor. . Jij kunt niet lezen blijkbaar en/of hebt een gigantische plaat voor je kop. .
Wie heeft er nou een plaat voor zn taas? Jij jankt over witbrood met te weinig pitjes en je bent te retarded om ofwel een andere supermarkt te gaan óf gewoon je brood bij een fatsoenlijke bakker te kopen.

Serieus mensen die klagen over dingen die ze zelf eenvoudig kunnen voorkomen/veranderen verdienen echt een nekschot gewoon
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67775935
Update:

Vandaag was het weer eens zover, geen tijgerbrood meer te bekennen in de lokale C1000, dus nam ik noodgedwongen een sesam wit. Met een gezonde portie tegenzin natuurlijk. Maar wat bleek? Na letterlijk jaren van gebrek aan sesamzaad op het brood, zat er nu ineens weer wel een fatsoenlijke hoeveelheid op!

Zou de bedrijfsleider, die ik toevallig ook ken uit de wijk, mijn klacht zo ernstig gevonden hebben dat hij er meteen wat aan gedaan heeft? Leest de C1000 top mee op FOK! en ondernam zij gelijk actie om een landelijk schandaal te voorkomen?

Wie weet, maar ik heb tenminste weer genoeg sesamzaad op m'n brood.
full stops and exclamation marks
pi_67776373
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef krioro het volgende:
Update:

Vandaag was het weer eens zover, geen tijgerbrood meer te bekennen in de lokale C1000, dus nam ik noodgedwongen een sesam wit. Met een gezonde portie tegenzin natuurlijk. Maar wat bleek? Na letterlijk jaren van gebrek aan sesamzaad op het brood, zat er nu ineens weer wel een fatsoenlijke hoeveelheid op!

Zou de bedrijfsleider, die ik toevallig ook ken uit de wijk, mijn klacht zo ernstig gevonden hebben dat hij er meteen wat aan gedaan heeft? Leest de C1000 top mee op FOK! en ondernam zij gelijk actie om een landelijk schandaal te voorkomen?

Wie weet, maar ik heb tenminste weer genoeg sesamzaad op m'n brood.
Wat denk jij nou helemaal? Dat mensen serieus werk maken van je gejank???
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')