De tekst was weg, ik heb 'm weer gefixedquote:
quote:
quote:
Beter dan dat je nu al de kater van morgen hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
is het raar om nu al nogal aangeschoten te zijn?
Yesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, cool stuk over intuïtie in de krant, toch wel gelezen he?
Het had een cabrio moeten zijn voor swarmiquote:
Dat stuk heb ik dus compleet geskiptquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, cool stuk over intuïtie in de krant, toch wel gelezen he?
Nee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
is het raar om nu al nogal aangeschoten te zijn?
Slaapze, oude zuipschuit!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, krat bier op, bijna heekl seizoen how i met your mother gekeken, en vor het eerst mijn eigen plantje ontmaagd. Truste
plantje ontmaagdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, krat bier op, bijna heekl seizoen how i met your mother gekeken, en vor het eerst mijn eigen plantje ontmaagd. Truste
Stukje groentenmix door de cake zeg maarquote:
owzo ik kreeg hele rare ideeënquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stukje groentenmix door de cake zeg maar
Tja, het is en blijft hosti hè! Die lijkt me er gek genoeg voor om eens even zijn witgerande geurende druipkaars tussen de geraniums te parkeren.quote:
Vanwege het vleesoplossende vermogen van die krengen zou ik mijn jodocus er niet gauw inhangen andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:05 schreef gers het volgende:
zo'n vleesetende plant heeft toch een unieke zuigende werking hoor
leg uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
een goedemorgen!!!
[mededeling]
Ennnn jah hoor! we hebben een nieuwe binnenkomer in de lijst voor waardeloze kutbedrijven en waardeloze service!!!
Op de gedeelde 1e plaats staat nu naast de HP, *tromgeroffel* de vodafone!
Hartelijk gefelictieerd! en ik hoop dat jullie branden in de hel![]()
[/mededeling]
Nogal old skool iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Dupje het volgende:
Ik ben niet zo van de tieten posten, dus maar een lekker foute (old skool) FIPO toegevoegd
Idd, ik heb ookal geen bereik meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:56 schreef Mikkie het volgende:
Na je laptop heeft nu ook je telefoonprovider het begeven?
Pffff dat is echt klote! Flinke klachtenbrief schrijven en een compensatie eisen (als ik jou was zou ik al een compensatie bedenken en die in de brief zetten). En anders melden dat je wel overstapt naar een andere provider.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:29 schreef Californium het volgende:
ik werd dus in januari gebeld omdat ik mijn abonnement had opgezegd.... en toen gevraagd wat ik wou en ik gezegd dat ik prepaid wilde met nummerbehoud enzo.... bla bla bla... Dat was goed... moest naam en adres geven en heleboel en er zou een courier komen om mijn nieuwe simkaart te brengen.... En omdat ik in schotland was, mijn moeders naam, adres en telefoonnummer gegeven en nog uitdrukkelijk gevraagd of alles nu geregeld was.... En alles was prima...
Dus mijn moeder had gister gebeld (want jah, abbonement loopt woensdag af) en ze wisten van nietsmijn moeder moest alles maar via internet regelen en ze hadden helemaal niets met mij geregeld en ze sluiten dat soort dingen niet af via de telefoon.. En als ik nummer wilde behouden moest mijn moeder dat vanavond maar regelen en blabla
![]()
Ik vanmorgen gebeld dat ik het niet snapte en een beetje belachelijk vond dat ze mij zeggen dat het geregeld was en dat dat uiteindelijk niet zo was... maar volgens haar was mij helemaal niets daarover verteld, en was ik dus aan het liegen. En dat was eigenlijk het enigste wat ze deed... Mij zeggen wat mij toen precies verteld isTerwijl ik dus helemaal adresgegevens van mijn moeder enzo heb doorgegeven. En niet eens helpen om ene oplossing te zoeken ofzo....
val maar lekker in de stront! Schijt aan dat nummer dan! Ik ga wel naar een andere provider!
En ik zal ze vandaag ov morgen wel even een klachten sturen!
erg kut voor je, kon er ook nog wel ff bij...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:56 schreef Californium het volgende:
Jah! ik zal ze wel even een mailtje sturen dat ik dit dus echt te belachelijk voor woorden vind en dat die klantenservice dus niet echt een klantenservice is![]()
en wat is er met right Hosti
haha
en zit nu trouwens even foto's te kijken van haloween hahaha....![]()
de miney mouse?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:06 schreef Californium het volgende:
jah ach! Had eigenlijk ook niet moeten verwachten dat het WEL goed geregeld zou zijn, want dat zou dan ook voor het eerst geweest zijn![]()
zijn maar 5 foto'smaar ik vind de outfit zo schattig
![]()
verhuizen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo maar weer eens richting ouders verhuizen
hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
Je snapt wel dat iedereen nu die pics wil zien hè?
Ben ik de enige die hier geen ruk van snapt?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
Je snapt wel dat iedereen nu die pics wil zien hè?
whehehe, echt serieus, waarom trek jij domme mensen aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
krijg een brief van de city of ediinburgh council die ik moest invullen over belasting enzo.... En als je student bent hoef je die niet te betalen!... Maar natuurlijk allemaal van universiteiten hier en als je op een andere universiteit zat moest je bellen.... Ik bellen.... eerst bijna 10 minuten in de wacht... ik verhaal uitleggen aan die kerel. Hij: Do you have a work visa to work here Ik: I'm from Holland Hij: Do you have a permit? Ik: I'm from Holland, Holland is in the EU, You don't need one... Hij: and your flatmates? ik: there from Holland and from spain. Hij: Do they have a workpermit Ik:en toen was mijn geld op
stelletje ambtenaren!
Toen heeft mijn collega gebeld en het uitgelegd en die kwam er gelukkig wel uit![]()
ik kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
whehehe, echt serieus, waarom trek jij domme mensen aan?
nee hoor... tegenpolen trekken elkaar aanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zoals ik al zei: nee! ik ben niet zwanger! het is het jurkje!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Als je al moet zeggen dat het subtiel is dan is het niet echt meer subtiel he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoor... tegenpolen trekken elkaar aan![]()
![]()
dit is een subtiele diss
nee klopt.... erg subtiel was het dan ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je al moet zeggen dat het subtiel is dan is het niet echt meer subtiel he?
1.73 why?quote:
Weet ik ook weer genoegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
nee klopt.... erg subtiel was het dan ook niet![]()
maar je hebt toch altijd al geweten dat ik de intelligente persoon in onze relatie wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
kloptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Mikkie het volgende:
Mja, sommigen hebben de brains en sommigen de looks.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
maar je hebt toch altijd al geweten dat ik de intelligente persoon in onze relatie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
wat moet dat zwaar zijn voor jou mikkie, geen van beidequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Mikkie het volgende:
Mja, sommigen hebben de brains en sommigen de looks.
voor jou lijkt het me nog vervelender, geen van beide en een mod op fok!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat moet dat zwaar zijn voor jou mikkie, geen van beide
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
voor jou lijkt het me nog vervelender, geen van beide en een mod op fok!
RIP aan de nabestaanden
like what?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:15 schreef Californium het volgende:
echt welhaha
ik ga dadelijk alweer weg! je gaat niet raden wat ik ga doen straks!
Dat klinkt echt te ergquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb net een Cadbury's Cream Egg op (chocola) en m'n tanden doen gewoon pijn, zo zoet was het
Ik wilde het niet gaan zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt idd tijd dat die 2 weer gaan neuken.
Dankje, lulquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Ze neemt je toetsenbord mee terug naar Schotland?
Zal ik die voortaan dan ook maar gebruiken?quote:
Waarom heb je dat niet eerder gedaan dan? Telefoon enzulks...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, verzekering voor de auto opgezegd. Gelukkig was die kerel coulant, eigenlijk dien je binnen 8 dagen na vrijwaring op te zeggen, dit was ongeveer 20 dagen daarnaKrijg nu iig nog 50 eu terug ofzo
Je zit bijna fulltime te fokken manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
ik ben nu al vanaf 10 uur naar mijn werk aan het gaan, beste werknemer ooit
20 posts alleen in dit topic, stel je anders aan ofzoquote:
Kopie vrijwaringsbewijs moet er ook bij hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet eerder gedaan dan? Telefoon enzulks...
Doe maarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik die voortaan dan ook maar gebruiken?
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt idd tijd dat die 2 weer gaan neuken.
Ja hij was niet te stoppenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Je houdt 'm vast zodat 'ie niet wegloopt?
"Deze Fohn is bij de Blokker nu maar 15 euro! En je krijgt er dus ook krullers bij hey!!!!"quote:
Ja op de een of andere manier lijkt het wel alsof IB altijd een rare bek trekt op een foto, maar op deze niet!quote:
Ja jammer dat die dingen zo duur waren anders hadden we ze misschien nog wel gekochtquote:
Hij heeft een punt als je alle foto's doorkijktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier lijkt het wel alsof IB altijd een rare bek trekt op een foto, maar op deze niet!
Tja Yash staat er leuk op, maar er is iets met IB. Ik kan er zo niet de vinger opleggen maar echt stralen doet ie daar ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laatste spam: Wij hebben ook een CP'tje gedaan maar dan zonder helm
[ afbeelding ]
He jasses, zit ik hier een boterham te eten zit jij even te vertellen hoe vaak je IB wel niet stralen! Alsof ik wil weten hoe vaak hij de lauwe volle yoghurt rond sproeit!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heul wel, kzie het vaak zatmaar niet op de camera blijkt
Euhm.... hoe kom jij van stralen naar je puddingbuks legen? Moeilijk aftrekken in het ziekenhuis ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He jasses, zit ik hier een boterham te eten zit jij even te vertellen hoe vaak je IB wel niet stralen! Alsof ik wil weten hoe vaak hij de lauwe volle yoghurt rond sproeit!
+2quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is het hier dood de laatste tijd zeg
Ja, daar dacht ik gister aan, dat ik zin had in jouw gezelligheidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, snolliebollie, ik wilde net voorstellen om weer 's wat te gaan bieren/wijnen, maar dat kan je nu natuurlijk ook gewoon in je clysma douwen
Ik nog twee, dus als je na zes van die krengen toch in het ritme zit, doe die van mij er dan meteen even achteraan, wil jequote:
je kan wél je entree in de top 500 vierenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noesik heb mijn 25k mijlpaal gemist
wat nu
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noesik heb mijn 25k mijlpaal gemist
wat nu
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik gister aan, dat ik zin had in jouw gezelligheid
Neen. In plaats van het strijken van mijn overhemden ga ik nu Criminal Minds kijken en mijn verzameling Marylin Manson MP3'tjes opnieuw indelen en van de goede tags voorzienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik nog twee, dus als je na zes van die krengen toch in het ritme zit, doe die van mij er dan meteen even achteraan, wil je.
donderdag is beestfeestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hmm.... beter een keer op donderdagavondDan kunnen IB en ik allebei drinken
Heb je 't al gehoord, ik heb me omhoog geneukt.quote:
Ja, ik las net shizzle over iets met bunkers enzo, ruig piet, ruig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 't al gehoord, ik heb me omhoog geneukt.
en dan was ik degene die niet moest lekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 't al gehoord, ik heb me omhoog geneukt.
Ach, die is toch te druk met z'n ubermoeleke studie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
en dan was ik degene die niet moest lekken
hoe breng je mikkie nu het nieuws ? hij zal er kapot van zijn...
Ik heb ook altijd pech!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan was ik degene die niet moest lekken
hoe breng je mikkie nu het nieuws ? hij zal er kapot van zijn...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:15 schreef LastRequest het volgende:
10 euro is trouwens niet eens het probleem voor mij, want die betaalt m'n moeder denk ik.. maar dan is het dus nog lulliger om gauw weer weg te gaan
Overigens is het weer Dupje-XFactor-Twitter-spamtijd geloof ik
Ik zie die discussie morgen aan de eettafel nu al voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik sms mama nog wel een keertje hoe het daar is.. en m'n zusje. Misschien ga ik dan nog..
Haha nee het gaat me er niet om of het leuk is of niet, maar of het druk is. Als er namelijk echt weinig mensen zijn voel ik me plaatsvervangend altijd zó kut. En daar heb ik niet zo'n zin in op m'n zowat enige vrije avondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie die discussie morgen aan de eettafel nu al voor.
"Waarom was je er niet"
"Ja zus smste dat er geen fuck aan was"
"Ja maar ik wilde 't graag"
"."
".
Nu komt ze er zeker uit.quote:
Ja, nou, kvind het zelf ook nog steeds moeilijk.. Net zoals dit weekend, net ff met moblo over gehad om wat te gaan drinken morgen. IB's ouders komen zondag, wil ik ook ff heen.. Dan ben ik dus weer een weekend amper thuis.. En in Disney heb ik al het eten enzo van ze gehad.. dus had wel zoiets van kvind het dan niet fair om dan dit weekend meteen er tussen uit te naaien..quote:
Blijkbaar dwalen die Schotten al dagen in de buurt van de Arena rond.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, nou, kvind het zelf ook nog steeds moeilijk.. Net zoals dit weekend, net ff met moblo over gehad om wat te gaan drinken morgen. IB's ouders komen zondag, wil ik ook ff heen.. Dan ben ik dus weer een weekend amper thuis.. En in Disney heb ik al het eten enzo van ze gehad.. dus had wel zoiets van kvind het dan niet fair om dan dit weekend meteen er tussen uit te naaien..
Maar mijn ouders, of iig vooral mijn vader, heeft zoiets van jah, tis niet alsof we je al weken niet gezien hebben, ga gewoon lekker gezellig doen enzulks.. Dus toch maar voor mijn eigen ding gekozen.. Maar wel met een beetje overleg![]()
Sowieso zat mijn vader me wel erg te stimuleren om weg te gaan.. Maarja morgen voetbal he
Zondag bedoel je? Ja da's helemaal ruk! Morgenavond ga ik naar een vriendin, dat wordt vast niet heel vroeg. Dan mis ik al een uur slaap, dan kan ik echt niet ook nog eens extra vroeg opstaan om de race te zien. Of nouja, het eerste kwartier, want daarna moet ik in de auto naar m'n werkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:29 schreef HostiMeister het volgende:
kwali is niet boeiend, morgen half 7 start ,,,
De Barron?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De Barron?
Ik ga proberen m'n bed uit elkaar te halen
Yep, de barron. Wel een relaxe tent. What's up met je bed?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De Barron?
Ik ga proberen m'n bed uit elkaar te halen
Ik heb dezelfde planten als IB! Alleen dan andere kleurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ik was even met Dup boodschappen doen, heb nu zelfs planten op m'n kamer staan
Ik denk dat Yasha het een vrij shockerende ontwikkeling vindt dat IB en ik dezelfde planten hebben gekochtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vindt Yash van deze ontwikkeling?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso zat mijn vader me wel erg te stimuleren om weg te gaan.. Maarja morgen voetbal he
Euh, kèr?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vindt Yash van deze ontwikkeling?
Goh, wil je iets kwijt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:53 schreef Dupje het volgende:
behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage, behandelrapportage,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe ja, ik hoef nog maar een half uur mn behandelrapportage te ontwijken/vermijden, en dan naar de trein, idd DANKO JONES vanavond!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, en dat terwijl net het zonnetje schijnt, en ze vanavond naar Danko Jones () gaat
Nahhh neu, ik ontwijk wel op een andere manierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Je mag mijn wc wel schoonmaken, als je niet weet wat te doen
Veel plezier bij Dankoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Dupje het volgende:
Ik ga! En ik heb welgeteld 1 doel toegevoegd aan mn behandelrapportage, dat heb ik toch mooi ontweken
Tot morgen
Wat dacht je van die van deze week, beste van het seizoenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarmi heb je de seizoensopening gezien van South Park? Geniaal.
quote:
ach trek het je niet aan, ik kan ook niet zo goed met flitsers omgaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ding pas 2 keer gebruikt of zo
. Binnenkort maar eens de opties doorspitten
.
Dat is nog eens een denigrerend koosnaampje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij wilde dat wasrek nog hebben of wat
wie was nu mysterionquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je van die van deze week, beste van het seizoen
AH peper steaks zijn een soort misvormde tartaartjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
Je had toch steaks?Heb je ze verpest?
zondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH peper steaks zijn een soort misvormde tartaartjesWaren gewoon niet lekker, perfect gebakken al zeg ik zelf...
Klopt helemaal. Ik heb die krengen ook al eens gehad maar vind het maar niks. Sowieso vind ik het vlees van de AH over het algemeen niet zo denderend van kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH peper steaks zijn een soort misvormde tartaartjesWaren gewoon niet lekker, perfect gebakken al zeg ik zelf...
Het kan altijd erger: ik ben net thuis. Weliswaar nuchter, maar helaas ook het bokkie. Want over drie uur gaat de wekker alweerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:53 schreef Sander het volgende:
Even de stad in. Even. Effetjes ontspannen na een pittig telefoongesprek en ditto msn-gesprek. Doe een biertje, luister naar de band, en dan naar huis. Even.
En dat doe je in je stamkroeg. Faal. Morgen werken. Goeiemoggel allemaal.
Arme D_K.....quote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
2 uurtjes geslapen maar! Kut pijn! Kut operatie! Kut pillen! Kut pleisters! Ik moet er letterlijk en figuurlijk van
Die band ken ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Yep, de barron. Wel een relaxe tent. What's up met je bed?
BedoeNing!quote:
dat is niet de bedoening hier op fok hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef morgane het volgende:LR, ik kan ook niet tegen dat soort fouten. Ik verbeter altijd iedereen, kan er niks aan doen
Men noemt het mierenneukerij, ik noem het terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |