De tekst was weg, ik heb 'm weer gefixedquote:
quote:
quote:
Beter dan dat je nu al de kater van morgen hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
is het raar om nu al nogal aangeschoten te zijn?
Yesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, cool stuk over intuïtie in de krant, toch wel gelezen he?
Het had een cabrio moeten zijn voor swarmiquote:
Dat stuk heb ik dus compleet geskiptquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, cool stuk over intuïtie in de krant, toch wel gelezen he?
Nee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
is het raar om nu al nogal aangeschoten te zijn?
Slaapze, oude zuipschuit!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, krat bier op, bijna heekl seizoen how i met your mother gekeken, en vor het eerst mijn eigen plantje ontmaagd. Truste
plantje ontmaagdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, krat bier op, bijna heekl seizoen how i met your mother gekeken, en vor het eerst mijn eigen plantje ontmaagd. Truste
Stukje groentenmix door de cake zeg maarquote:
owzo ik kreeg hele rare ideeënquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stukje groentenmix door de cake zeg maar
Tja, het is en blijft hosti hè! Die lijkt me er gek genoeg voor om eens even zijn witgerande geurende druipkaars tussen de geraniums te parkeren.quote:
Vanwege het vleesoplossende vermogen van die krengen zou ik mijn jodocus er niet gauw inhangen andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:05 schreef gers het volgende:
zo'n vleesetende plant heeft toch een unieke zuigende werking hoor
leg uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
een goedemorgen!!!
[mededeling]
Ennnn jah hoor! we hebben een nieuwe binnenkomer in de lijst voor waardeloze kutbedrijven en waardeloze service!!!
Op de gedeelde 1e plaats staat nu naast de HP, *tromgeroffel* de vodafone!
Hartelijk gefelictieerd! en ik hoop dat jullie branden in de hel![]()
[/mededeling]
Nogal old skool iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Dupje het volgende:
Ik ben niet zo van de tieten posten, dus maar een lekker foute (old skool) FIPO toegevoegd
Idd, ik heb ookal geen bereik meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:56 schreef Mikkie het volgende:
Na je laptop heeft nu ook je telefoonprovider het begeven?
Pffff dat is echt klote! Flinke klachtenbrief schrijven en een compensatie eisen (als ik jou was zou ik al een compensatie bedenken en die in de brief zetten). En anders melden dat je wel overstapt naar een andere provider.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:29 schreef Californium het volgende:
ik werd dus in januari gebeld omdat ik mijn abonnement had opgezegd.... en toen gevraagd wat ik wou en ik gezegd dat ik prepaid wilde met nummerbehoud enzo.... bla bla bla... Dat was goed... moest naam en adres geven en heleboel en er zou een courier komen om mijn nieuwe simkaart te brengen.... En omdat ik in schotland was, mijn moeders naam, adres en telefoonnummer gegeven en nog uitdrukkelijk gevraagd of alles nu geregeld was.... En alles was prima...
Dus mijn moeder had gister gebeld (want jah, abbonement loopt woensdag af) en ze wisten van nietsmijn moeder moest alles maar via internet regelen en ze hadden helemaal niets met mij geregeld en ze sluiten dat soort dingen niet af via de telefoon.. En als ik nummer wilde behouden moest mijn moeder dat vanavond maar regelen en blabla
![]()
Ik vanmorgen gebeld dat ik het niet snapte en een beetje belachelijk vond dat ze mij zeggen dat het geregeld was en dat dat uiteindelijk niet zo was... maar volgens haar was mij helemaal niets daarover verteld, en was ik dus aan het liegen. En dat was eigenlijk het enigste wat ze deed... Mij zeggen wat mij toen precies verteld isTerwijl ik dus helemaal adresgegevens van mijn moeder enzo heb doorgegeven. En niet eens helpen om ene oplossing te zoeken ofzo....
val maar lekker in de stront! Schijt aan dat nummer dan! Ik ga wel naar een andere provider!
En ik zal ze vandaag ov morgen wel even een klachten sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |