Geen grap?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef The_stranger het volgende:
Dit moet een grap zijn toch? Zo niet, de PTT TNT post al gebeld?
Dat heeft echt NUL KOMMA NUL zin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef The_stranger het volgende:
Dit moet een grap zijn toch? Zo niet, de PTT TNT post al gebeld?
Als het in de postsorteermachine is gekomen en de envelop is gescheurd door de uitstekende scherpe delen van een sleutel dan kun je fluiten naar de sleutels als er geen adres aan de label zit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:42 schreef JohnDDD het volgende:
Wel kijk in het slechtste geval zijn de sleutels bij de criminele buurman bezorgd, die vervolgens haar huis leegrooft.
In het beste geval zijn de sleutels helemaal niet bezorgd. Waar zijn ze in dat geval? In de postsorteermachine? Dan is er geen gevaar dat ze in iemands handen vallen natuurlijk hè?
Dat geloof ik meteen, maar het is ook het enige wat TS kan doen om die sleutels weer terug te krijgen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft echt NUL KOMMA NUL zin.
Nee, dat het punt juist. Er is namelijk NIETS wat de TS kan doen om de sleutels terug te krijgen. Ook de TNT bellen niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, maar het is ook het enige wat TS kan doen om die sleutels weer terug te krijgen...
Misschien wel, mogelijk zijn de sleutels uit het proces gehaald en kan er geen retouradres gevonden worden. Dan wachten ze tot iemand het poststuk opvraagt. Na een jaar wordt het anders vernietigd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat het punt juist. Er is namelijk NIETS wat de TS kan doen om de sleutels terug te krijgen. Ook de TNT bellen niet.
Zoals jij het nu zegt is de envelope met het adres nog gewoon aanwezig. Wat denk je dan dat er gebeurt? Juist, dan wordt het gewoon met de hand gesorteerd en alsnog afgeleverd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:04 schreef Consurechter het volgende:
[..]
Misschien wel, mogelijk zijn de sleutels uit het proces gehaald en kan er geen retouradres gevonden worden. Dan wachten ze tot iemand het poststuk opvraagt. Na een jaar wordt het anders vernietigd.
Spuit 11quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Dus je hebt huissleutels opgestuurd in een envelop naar het betreffende huis.
!!!
Dat dus, die enveloppen schieten met een noodgang door die sorteerapparaten, als die sleutels los in de envelop zaten zijn ze er waarschijnlijk dwars doorheen geschoten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef nachtdier2 het volgende:
Lekker slim om die sleutels in een envelop te versturen die niet vertsterkt was.
In de sorteermachine gaat het dan mis en worden de sleutels eruit gelanceerd. DUs je kan ze terughalen bij TNT, tussen de andere dingen die uit de enveloppgen zijn geschoten tijdens het sorteren.
Zou dr een nieuw slot aanbieden, ter veiligheid. Die sleutels zullen echt niet meer terugbezorgd worden.
Wat? De huissleutels?quote:
Dit is alleen als je kan aantonen dat je de post in het juiste verpakkingsmateriaal hebt opgestuurd. Wat in dit geval alles behalve waar is..quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Consurechter het volgende:
Nee, je hebt geen recht op schadevergoeding conform de AV van TNT.
Wat? Je hebt alleen geen recht op schadevergoeding als je de post in het juiste verpakkingsmateriaal opstuurt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is alleen als je kan aantonen dat je de post in het juiste verpakkingsmateriaal hebt opgestuurd. Wat in dit geval alles behalve waar is..
Hartstikke duur volgens mij...ik ben student.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Maanvis het volgende:
JohnDDD, laat nou gewoon haar sloten vervangen op jouw kosten.
Waar zat ik met mijn gedachten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wat? Je hebt alleen geen recht op schadevergoeding als je de post in het juiste verpakkingsmateriaal opstuurt?
Ja, jij bent zo stom geweest. Of ga je het haar gewoon niet vertellen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hartstikke duur volgens mij...ik ben student.
Ahhh, je loopt liever het risico dat er bij haar ingebroken wordt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denk je dat ze het niet weet? Ik heb haar gebeld die dag toen ik vertrkoken ben om te zeggen dat ik de sleutels vergeten was en toen hebben we samen afgesproken dat ik ze op zou sturen. Ik heb haar gisteren gesproken en toen was ze wel een beetje ongerust maar uiteindelijk zei ze van laat maar zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo stom geweest. Of ga je het haar gewoon niet vertellen?
Okay, dan zal ze er dus ook geen probleem van maken als er ingebroken wordt. Da's mooi, dan heb je niet zoveel om je zorgen over te makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denk je dat ze het niet weet? Ik heb haar gebeld die dag toen ik vertrkoken ben om te zeggen dat ik de sleutels vergeten was en toen hebben we samen afgesproken dat ik ze op zou sturen. Ik heb haar gisteren gesproken en toen was ze wel een beetje ongerust maar uiteindelijk zei ze van laat maar zitten.
Ja ze zei van als er ingebroken wordt adn heb ik mijn inboedelverzekering. Toen zei ik nou dan moet je wellicht wel even met een hamer de ruit inslaan voordat je aangifte doet want als er geen braaksporen zijn... toen zei ze ach ja komt wel goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, dan zal ze er dus ook geen probleem van maken als er ingebroken wordt. Da's mooi, dan heb je niet zoveel om je zorgen over te maken
Is ze bewust van het feit dat er een envelop ergens rond zweeft met daarin haar huissleutels en haar volledige adres waar die huissleutels op passen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb haar gisteren gesproken en toen was ze wel een beetje ongerust maar uiteindelijk zei ze van laat maar zitten.
ik heb de tnt al gemaildquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:02 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Is ze bewust van het feit dat er een envelop ergens rond zweeft met daarin haar huissleutels en haar volledige adres waar die huissleutels op passen?
Wat voor een lamlul roekeloos persoon ben je dan als je niet je verantwoordelijkheid neemt en of die huissleutels terug probeert te krijgen via die 'dienst Onbestelbare Post' of haar slot vervangt?
Let op! Een inboedelverzekering zorgt er niet voor dat jij je gestolen spullen terugkrijgt, zij keren alleen het geld uit. Je krijgt geen geld terug als er geen sporen van inbraak zijn of als je vergeten bent je kamer op slot te doen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja ze zei van als er ingebroken wordt adn heb ik mijn inboedelverzekering. Toen zei ik nou dan moet je wellicht wel even met een hamer de ruit inslaan voordat je aangifte doet want als er geen braaksporen zijn... toen zei ze ach ja komt wel goed.
Ach ja, als er 's nachts iemand binnen komt (met de sleutel) die haar verkracht, dan tik je een ruitje in en dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:59 schreef JohnDDD het volgende:
Ja ze zei van als er ingebroken wordt adn heb ik mijn inboedelverzekering. Toen zei ik nou dan moet je wellicht wel even met een hamer de ruit inslaan voordat je aangifte doet want als er geen braaksporen zijn... toen zei ze ach ja komt wel goed.
's nachts doet ze de knip er wel op natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:15 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Ach ja, als er 's nachts iemand binnen komt (met de sleutel) die haar verkracht, dan tik je een ruitje in en dan komt het wel goed
fail indeed...quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Dus je hebt huissleutels opgestuurd in een envelop naar het betreffende huis.
!!!
Duur leergeld heet dat. Misschien helpt te je onthouden een volgende keer na te denken voordat je wat doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Een insluiper dan die haar binnen opwacht. Mijn punt: er zijn meer risoco's dan enkel inbraak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:16 schreef JohnDDD het volgende:
's nachts doet ze de knip er wel op natuurlijk
Ach, ze vindt het niet erg - probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:05 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Een insluiper dan die haar binnen opwacht. Mijn punt: er zijn meer risoco's dan enkel inbraak.
Slim is dat niet.....sleutel in een envelope en daarop het adress waar je die sleutels kunt gebruiken....DAMN,quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
Wat kan er gebeurd zijn? Wat kan ik doen?
Nou de envelop is inderdaad gescheurd op de SMG, de sleutel en de envelop raken dan van mekaar gescheiden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het in de postsorteermachine is gekomen en de envelop is gescheurd door de uitstekende scherpe delen van een sleutel dan kun je fluiten naar de sleutels als er geen adres aan de label zit.
Hij is plat, heeft een flinke baard...quote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus wat doe je? even bellen met TNT en een goede beschrijving van de sleutel geven en misschien kan je hem dan nog terugkrijgen.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |