abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67486128
Geld, sleutels, knikkers ect. Alles wat zwaar is en een beetje losjes zit vliegt er waarschijnlijk uit wanneer de envelop door de sorteermachine gaat. Toen ik nog bij TNT werkte zag ik de sorteerders soms lopen met plastic zakjes vol muntjes en sleutels vooral met kerst kwamen ze om in de fooien En omdat het illegaal is om in de open brieven te kijken wat en hoe(ivm briefgeheim) is dat dus allemaal van de sorteerders.

TS: Waarschijnlijk liggen je sleutels of ergens op de stortplaats of ergens op een politiebureau in dit land. Hoe dan ook, stuur nooit meer iets zwaars in een fokking envelop, altijd in een doosje
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 28 maart 2009 @ 05:06:56 #52
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_67486434
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef JohnDDD het volgende:

Wat kan er gebeurd zijn? Wat kan ik doen?

Slim is dat niet.....sleutel in een envelope en daarop het adress waar je die sleutels kunt gebruiken....DAMN,

Nee als er ingebroken word kun je TNT niets verwijten.... die zouden de sleutel gebruiken!
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_67486443
Sleutels in envelop overleven de sorteermachine niet .
In mijn geval kwam de envelop wel keurig aan, met een nette scheur waar de sleutel door de naad gevlogen was. Bij een bosjes sleutels zal de envelop waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd zijn.

Bubbeltjesplastic en stevig vastplakken op een kartonnetje, volgende keer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67487518
Inboedel schiet je dus niks mee op, komt erop neer dat je gewoon sloten moet gaan kopen. Kijk even bij de praxis of iets. Er zijn twee sloten begrijp ik op de deur, vervang je er één zit je al goed. 5 tientjes denk ik?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67489250
Die sleutels liggen bij TNT ergens in een bak. Sloten vervangen is leuk voor de gemoedsrust, maar de kans dat iemand sleutels & adres in handen heeft gekregen is verwaarloosbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67502594
Daar waar men reageert op prikkels die zijn weg vindt naar de hersenen om zo verwerkt te worden in daden, gaat bij de TS stront door een trechter richting zijn linkerbal.
  zondag 29 maart 2009 @ 06:57:08 #57
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_67512379
Die sleutels vind je dus nooit meer. Kunnen zowat bij elke schakel of sorteercentra in het proces liggen.

De verwarmingsmonteur had een keer perongeluk het ontluchtingssleuteltje van de CV meegenomen. Dus ik zat zonder sleuteltje, dus even gebeld: "ja we sturen u een nieuw sleuteltje".

Twee dagen later lag er een lege envelop met een gat erin op de deurmat.

Maar zie het als een (dure) les, koop gewoon een stel nieuwe cilinders. Kijk wel goed rond, want de prijzen verschillen nogal. Heb paar weken geleden een setje gelijksluitende cilinders van Nemef gehaald bij Hornbach. Bij Praxis was hetzelfde setje 30 euro duurder.

Het vervangen stelt geen kut voor:

- Sleutel in het slot.
- Een schroefje losdraaien.
- Met de sleutel ronddraaien en tegelijkertijd aan de cilinder trekken.

En binnen 5 seconde heb je de cilinder eruit. Nieuwe plaatsen is evenveel werk in omgekeerd volgorde.

Succes.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_67512414
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als het in de postsorteermachine is gekomen en de envelop is gescheurd door de uitstekende scherpe delen van een sleutel dan kun je fluiten naar de sleutels als er geen adres aan de label zit.
Nou de envelop is inderdaad gescheurd op de SMG, de sleutel en de envelop raken dan van mekaar gescheiden.
De sleutel zal de SMG operator of TD de volgende dag wel vinden en aan de TC afgeven vandaar gaat hij naar een afdeling in Den Haag maar zonder aanknopingspunten kan men er daar ook niks mee.
Dus wat doe je? even bellen met TNT en een goede beschrijving van de sleutel geven en misschien kan je hem dan nog terugkrijgen.

Succes
  zondag 29 maart 2009 @ 07:14:19 #59
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67512417
ook leuk dat je een goedkopere cilinder binnen 3 minuten open hebt

de wat betere hebben een keiharde kern, moeilijker open te boren of nog makkelijker, te kloppen
skg2 cilinder is toch wel 30 euro per stuk gemiddeld
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_67512433
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus wat doe je? even bellen met TNT en een goede beschrijving van de sleutel geven en misschien kan je hem dan nog terugkrijgen.

Succes
Hij is plat, heeft een flinke baard...

Overigens, wat een onzin dat TS eventueel de kosten van een kapotte sorteermachine moet betalen. Die apparaten zijn niet van suiker ofzo, en daarbij kan de TNT hem daar niet voor aansprakelijk stellen. Naja, ze kunnen het doen, maar dat loopt natuurlijk op niets uit.
pi_67519245
bubbeltjesenvelop dus.

Die wordt eruit gehaald en krijgt een andere behandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')