SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
En dat je deze emoticon weet te vinden maakt jou net zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
TS is wel gelijk maar ik vind eigenlijk deze smiley ook wel bij TS passen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef Nero22 het volgende:
Omdat TS nu in een hoekje zit te huilen omdat hij gekwetst is door al die negatieve reacties op hem, heb ik een mooie tekening voor hem gemaakt van een konijntje:
[ afbeelding ]PauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liiiiiiimmmmbooooooooooquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:29 schreef B.E.D het volgende:
PS:
In werkelijkheid verlagen ze zichzelf alleen maar.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
Dit is dan ook niet het echte leven he TS, dit is internet.
Dit dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
Dit is dan ook niet het echte leven he TS, dit is internet.
Dat is voor sommige mensen lastig uit elkaar te houdenquote:
Get a roomquote:
Laten we het maar houden op je Turkse temperament hehquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef DurumDoner het volgende:
WTF wat een kut OP. Als Durum ergens op een verjaardag zou horen dat iemand met de trein gaat scheldt Durum hem zeker wel uit voor pauper, hoor!
Moet zeggen dat er in Turkije minder wordt neergekeken op treinreizigers dan in Nederland. Hier is het gewoon uitschot, paupervolk, zwervers. In Turkije is het maatschappelijk best geaccepteerd dat je zo nu en dan de trein pakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op je Turkse temperament heh
Mwoah ik moet zeggen dat ik en mensen in mijn omgeving helemaal niet op OV reizigers neerkijken hoor. Ik weet niet in wat voor een sociaal klimaat jullie zitten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er in Turkije minder wordt neergekeken op treinreizigers dan in Nederland. Hier is het gewoon uitschot, paupervolk, zwervers. In Turkije is het maatschappelijk best geaccepteerd dat je zo nu en dan de trein pakt.
KLB-Klimaat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mwoah ik moet zeggen dat ik en mensen in mijn omgeving helemaal niet op OV reizigers neerkijken hoor. Ik weet niet in wat voor een sociaal klimaat jullie zitten?
..zegt iemand die haar levensverhaal neerzet en het als een laf wijf een paar seconde later weer weghaalt zonder reden...alsof jij ooit nog recht van spreken hebt wat karakter aangaat.quote:
En de nettiquette dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:14 schreef moonmovies het volgende:
Dat zijn internethelden,
daarbij, op internet zijn geen normen, waarden en manieren
...is aan te leren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:14 schreef moonmovies het volgende:
Dat zijn internethelden,
daarbij, op internet zijn geen normen, waarden en manieren
Daar is het nu te laat voor, iedereen denkt nu dat hij alles kan zeggen op zhé internetzquote:
Echt niet, wacht maar af.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, iedereen denkt nu dat hij alles kan zeggen op zhé internetz
Iedereen kán alles zeggen op internet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, iedereen denkt nu dat hij alles kan zeggen op zhé internetz
1 gek doet vaak alsof hij meer weet dan 1000 geleerden, net als internethelden. Overigens is e niet mc2 maar mc hammer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt niet, wacht maar af.
Ik zit weer in mijn grootheidswaanzinperiode, maar dat werpt zijn vruchten echt wel eens af, hoor.
1 Gek weet meer dan 1000 geleerden enzo....
Hou je kankermondquote:
Wil je geband worden ofzo, met je grote bek en je scheldwoorden? Zak tabak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hou je kankermond
Jij bent hier de faler
Zak tabakquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wil je geband worden ofzo, met je grote bek en je scheldwoorden? Zak tabak.
Je doet of normaal, of rot gewoon een eind op...
Plotselinge zelfanalyse?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Stomme kutusertjes die in 1x stoer gaan doen
Goede comeback manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Plotselinge zelfanalyse?
Dat is dan wel weer eerlijk....
Scherp!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:52 schreef Angst het volgende:
bij onheus bejegen gaat het om ONHEUS oftewel onterecht, niet kloppend
in de meeste gevallen is het wel terecht en is de ts wel een pauper
hierom zou ik niet spreken van onheus bejegen maar van: ongewenst bejegen, of passende reacties plaatsen
vriendelijke groetjes,
Angst
Is het echt een wedstrijd, ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:56 schreef DurumDoner het volgende:
Buffalo-Soldier 1 - 0 Lamon
Wel mooi altijd, mensen die anderen op internet uitmaken voor internetheld o.i.d.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het echt een wedstrijd, ja?
Want dan verliezen jullie in praktijk zo ontzettend.
Laffe internet-honden....
Wiegmanweg 88 Wassenaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wel mooi altijd, mensen die anderen op internet uitmaken voor internetheld o.i.d.
Wat een sad fuck ben jij zeg. Niet te geloven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wiegmanweg 88 Wassenaar.
Kom maar langs, laffe honden...
Heb dit soort domme praatjes al tig keer gehad de afgelopen maanden....
FOK!kers zijn laf.
Tuurlijk, stom pootjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wiegmanweg 88 Wassenaar.
FOK!kers zijn laf.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wat een sad fuck ben jij zeg. Niet te geloven.
...want...misschien ben je nogal dom en incapabel om je snelle conclusies te motiveren, maar zo niet, ben ik oprecht benieuwd naar de motivatie die je tot deze conclusie leidde...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wat een sad fuck ben jij zeg. Niet te geloven.
Hoi Ernie, ben je echt, of doe je net alsof je Ernie bent omdat je niet alleen een rotkop hebt, maar ook een rotkarakter?quote:
Wat ben jij een sneu usertje zeg. Mensen bij je thuis 'uitnodigen' om te vechten omdat je het in een internetdiscussie (quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoi Ernie, ben je echt, of doe je net alsof je Ernie bent omdat je niet alleen een rotkop hebt, maar ook een rotkarakter?
Ik kom wel een keertje langs, zal pics maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wiegmanweg 88 Wassenaar.
FOK!kers zijn laf.
Ik wil niet eens winnen van lelijke mensen zonder karakter, dus haal lekker je gelijk maar als dat je zielige leventje iets aangenamer maakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ben jij een sneu usertje zeg. Mensen bij je thuis 'uitnodigen' om te vechten omdat je het in een internetdiscussie () niet kan winnen [ afbeelding ]
Sigmund Freud hier, doe even rustig aub.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoi Ernie, ben je echt, of doe je net alsof je Ernie bent omdat je niet alleen een rotkop hebt, maar ook een rotkarakter?
Sad. Wees dan gewoon een man en geef je echte adres.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wiegmanweg 88 Wassenaar.
FOK!kers zijn laf.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil niet eens winnen van lelijke mensen zonder karakter, dus haal lekker je gelijk maar als dat je zielige leventje iets aangenamer maakt.
Ik wil de meest trieste mensen, al zijn ze aso, niets misgunnen, dus je hebt je internetdiscussie gewonnen, en ik heb van je verloren, mijn grote internetheld.
..zou als je het echt zou doen, je er serieus om waarderen, gewoon uit principe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs, zal pics maken.
Desnoods kom ik 's nachts langs om je te ontkleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
..zou als je het echt zou doen, je er serieus om waarderen, gewoon uit principe.
Naaktfoto's gaat overigens niet lukken, want ik trek altijd mijn rolgordijn omlaag als ik ga slapen...
Wat zit je hier dan de ubersneue nerd uit te hangen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil niet eens winnen van lelijke mensen zonder karakter, dus haal lekker je gelijk maar als dat je zielige leventje iets aangenamer maakt.
quote:Ik wil de meest trieste mensen, al zijn ze aso, niets misgunnen, dus je hebt je internetdiscussie gewonnen, en ik heb van je verloren, mijn grote internetheld.
Oh, jij als man vindt mij lelijk?:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar ging me beker met karnemelk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |