quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef Nero22 het volgende:
Omdat TS nu in een hoekje zit te huilen omdat hij gekwetst is door al die negatieve reacties op hem, heb ik een mooie tekening voor hem gemaakt van een konijntje:
[ afbeelding ]PauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liiiiiiimmmmbooooooooooquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:29 schreef B.E.D het volgende:
PS:
In werkelijkheid verlagen ze zichzelf alleen maar.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
Dit is dan ook niet het echte leven he TS, dit is internet.
Dit dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
Dit is dan ook niet het echte leven he TS, dit is internet.
Dat is voor sommige mensen lastig uit elkaar te houdenquote:
Get a roomquote:
Laten we het maar houden op je Turkse temperament hehquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef DurumDoner het volgende:
WTF wat een kut OP. Als Durum ergens op een verjaardag zou horen dat iemand met de trein gaat scheldt Durum hem zeker wel uit voor pauper, hoor!
Moet zeggen dat er in Turkije minder wordt neergekeken op treinreizigers dan in Nederland. Hier is het gewoon uitschot, paupervolk, zwervers. In Turkije is het maatschappelijk best geaccepteerd dat je zo nu en dan de trein pakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op je Turkse temperament heh
Mwoah ik moet zeggen dat ik en mensen in mijn omgeving helemaal niet op OV reizigers neerkijken hoor. Ik weet niet in wat voor een sociaal klimaat jullie zitten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er in Turkije minder wordt neergekeken op treinreizigers dan in Nederland. Hier is het gewoon uitschot, paupervolk, zwervers. In Turkije is het maatschappelijk best geaccepteerd dat je zo nu en dan de trein pakt.
KLB-Klimaat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mwoah ik moet zeggen dat ik en mensen in mijn omgeving helemaal niet op OV reizigers neerkijken hoor. Ik weet niet in wat voor een sociaal klimaat jullie zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |