abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:13:06 #201
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67803917
Riann, sterkte met dit vervelende nieuws! Hopelijk ga je je wel fitter voelen met die nachtbeademing!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67804080
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Buikdansen is geweldig om te doen! Heb het 3 jaar gedaan, maar door tijdgebrek ben ik nu tijdelijk gestopt. Mis het wel. Overigens dansen ze ook bij de dansschool waar ik les had gewoon in een broek (of rok) met een shirtje er boven. Geen blote buiken dus.
En een leuke heupsjaal natuurlijk voor het optreden van volgend jaar moeten we wel in blote buiken
Kwam op een site tegen dat je trouwens 338 kcal per uur met buikdansen verbrand en met hiphopdansen is dit 450kcal.
Toch meer dan ik dacht.

Riann wat vervelend allemaal Hopelijk gaat het snel beter
pi_67804326
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:58 schreef freecell het volgende:
Is je schildklierwerking te traag Riann? Dat zou volgens mij een gedeelte van het gewichtsprobleem verklaren, of niet?

Wel vervelend van die beademing
Ja hij is te traag dat is hij al ruim een jaar en ik slik er ook al een hele tijd medicijnen voor maar hij schommelt nogal bij mij. En nu blijkt hij met de medicijnen die ik slik toch weer heel laag te zijn dus nu moet ik meteen verhogen met de medicijnen. En verklaard idd een gedeelte van mijn gewichtsprobleem maar niet alles.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:44:16 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67804937
balen riann... veel sterkte ermee, en ik hoop dat het je wel zal helpen allemaal!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:57:44 #205
45621 Suzanna
Mama van...
pi_67812333
Heel veel sterkte Riann, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt als je wel wilt afvallen maar het ook om lichamelijke redenen niet lukt...

Buikdansen, lijkt me best leuk om te doen, maar ik heb nergens anders tijd voor dan met een matje op de grond hier thuis wat oefeningen doen. Zelfs cardio lukt me niet - wel wat fietsen omdat ik de kinderen naar school/peuterspeelzaal breng maar dat zijn eigenlijk maar kleine eindjes.
pi_67846854
Ik heb vandaag 1800kcal op maar gelukkig wel nog 1 uur gesport dus niet extreem slecht.
Wel ben ik helemaal niet blij dat ik alweer chocola op heb, volgens mij komt het gewoon door de tentamenstress dat ik niet lief genoeg voor mezelf wil/kan zijn.
pi_67855717
Ontbijten met geroosterd brood en aardbeien
pi_67855800
Gaat nu opeens een stuk harder. Sinds anderhalve week sport ik alle dagen (op zondag na) en zorg ik dat ik er 500-600 kcalorieen per dag afsport, en nu ben ik alweer 1,5 kilo kwijt.

Zitten hier verder wel mannen trouwens? Ook die moeten toch afvallen?
-
pi_67855886
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
Gaat nu opeens een stuk harder. Sinds anderhalve week sport ik alle dagen (op zondag na) en zorg ik dat ik er 500-600 kcalorieen per dag afsport, en nu ben ik alweer 1,5 kilo kwijt.

Zo alle dagen sporten dat doe je goed en gelukkig zie je ook resultaat
Er zitten hier volgens mij wel mannen maar niet zoveel...
pi_67863659
Ik heb een aanval van enorme suikerbehoefte. Heb maar een bouillonnetje gepakt... maar ik ben helemaal slap en naar. Afkicken sucks.
***Levi was here***
pi_67863990
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een aanval van enorme suikerbehoefte. Heb maar een bouillonnetje gepakt... maar ik ben helemaal slap en naar. Afkicken sucks.
Het wordt echt heel snel beter Kom op, je kunt het: doorzetten nu!
  donderdag 9 april 2009 @ 16:00:18 #212
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_67866838
quote:

Ik doe wel mee, maar ik ben wel een stuk minder actief hier (en ook op het dieet front )
Maar probeer wel zo min mogelijk te snoepen
pi_67873237
/wave
pi_67882163
Ik hoor hier qua BMI helemaal niet thuis maar het is hier veel gezelliger dan in het 'slank' topic . Ik mag toch best een beetje meeposten hier he...? .
  donderdag 9 april 2009 @ 23:52:23 #215
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67882288
quote:

dude ik ben er ook nog!

sport me ook 5/6 dagen in de week de tering

gaat lekker ben van 110 in december naar vanochtend 97kg gegaan en counting

wat weeg jij en wil je gaan wegen? ik wil wel richting de 80 gaan dus heb nog een lange weg..

maar ik werk via t beloning systeem... laatst een mp4 speler gekocht...
en bij de 90 een LCD tv eind mei hehehe
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_67882680
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

dude ik ben er ook nog!

sport me ook 5/6 dagen in de week de tering

gaat lekker ben van 110 in december naar vanochtend 97kg gegaan en counting

wat weeg jij en wil je gaan wegen? ik wil wel richting de 80 gaan dus heb nog een lange weg..

maar ik werk via t beloning systeem... laatst een mp4 speler gekocht...
en bij de 90 een LCD tv eind mei hehehe
Ow dat zijn wel betere beloningen.
Bij 10 kilo eraf heb ik mijzelf beloond door naar een luxe restaurant uit eten te gaan...
pi_67885460
Volgens mij kijkt Jarno ook af en toe nog om het hoekje...

Hier gaat het wel redelijk.. Zondag 25 km geskate, maandag en woensdag hardgelopen..
Vanavond waarschijnlijk ook weer een flink stuk skaten, en dan hoop ik ook nog ergens deze dagen nog een keer te gaan hardlopen... Het eten gaat wel, ik denk dat ik nog wel teveel suikers binnenkrijg, maar hopelijk wordt dat straks ook wat minder..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:01:28 #218
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67885530
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:05 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ow dat zijn wel betere beloningen.
Bij 10 kilo eraf heb ik mijzelf beloond door naar een luxe restaurant uit eten te gaan...
ja moet ook af en toe kunnen... maar ik heb bedacht niet in eet beloningen te trappen

heb nu trouwens wel dat punt dat ik stilsta en schommel tussen de 97 en de 98
erg frustrerend... maar goed t gaat hopelijk wel weer zakken...

maar nu eerst een weekendje Antwerpen.. lekker eten en drinken
maar wel met mate...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:57:44 #219
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67995666
Goeiemorgen, zo allemaal na pasen! Goed paasweekend gehad?

Vanmorgen bleek mijn weegschaal weer mijn grootste vijand te zijn. Ik moet er echt weer tegenaan! Ik ben bijna 10kg zwaarder dan een jaar geleden. Snoep en andere overbodigheden schrap ik maar weer... en ik moet weer netjes 3x per week gaan hardlopen. Verder weet ik niet zo goed wat ik nog meer kan doen, eigenlijk... beweeg al een hoop en naast het gesnoep eet ik eigenlijk best goed.
***Levi was here***
pi_67996013
Hier hetzelfde als bij jou Levi. Woog vanmorgen 92,5kg
Maar de snoeppot is van mijn werkplek af, ik heb zondag weer hardgelopen en vanmorgen netjes brood gesmeerd voor de lunch en banaan mee voor 's middags.

Op welke dagen wil jij gaan hardlopen? Mijn planning is dinsdag, donderdag en weekend. Dus vanmiddag ga ik weer, les 22. Volgende week zondag (26 april) heb ik weer een 5km-loop, daarom nu de laatste lessen van Evy 1. Op welke dagen mogen we jou aanmoedigen/schoppen om te gaan rennen?
pi_67996113
Snoepen schrappen scheelt vaak meer dan je denkt Tenminste hier wel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:26:17 #222
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67996205
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef omearos het volgende:
Hier hetzelfde als bij jou Levi. Woog vanmorgen 92,5kg
Maar de snoeppot is van mijn werkplek af, ik heb zondag weer hardgelopen en vanmorgen netjes brood gesmeerd voor de lunch en banaan mee voor 's middags.

Op welke dagen wil jij gaan hardlopen? Mijn planning is dinsdag, donderdag en weekend. Dus vanmiddag ga ik weer, les 22. Volgende week zondag (26 april) heb ik weer een 5km-loop, daarom nu de laatste lessen van Evy 1. Op welke dagen mogen we jou aanmoedigen/schoppen om te gaan rennen?
Ik wil ook de dinsdagen, donderdagen en in het weekend gaan lopen. Maandag en woensdag moet ik 's avonds naar school. Vanavond staat les 8 op de planning, maar we krijgen ook nog visite, dus ik moet even kijken hoe ik het hardlopen er tussen gepropt krijg. Ik ben qua hardlopen eigenlijk best wel weer terug bij af. Net als met mijn gewicht. 5km lopen is weer toekomst muziek, maar gaat vast wel weer lukken. Merk wel echt dat ik nu 10kg meer mee moet sjouwen.

Woog vanmorgen trouwens weer 97.0kg. Voel me ook echt vet... ben in een maand tijd bijna 3 kg aangekomen.
***Levi was here***
pi_67996399
Ik heb mn hardloopspullen in mijn auto laten liggen!
En ik ben moe.
Dus nu weet ik niet of ik in mijn lunchpauze ga hardlopen en vanavond naar de sportschool ga. Of dat ik vanavond ga hardlopen en niet naar de sportschool ga. Of dat ik wel naar de sportschool ga en niet ga hardlopen.

Keuzes!
Owja, en ik moet 5 kilo afvallen.
Dus ik ga na het sporten wel gewoon boodschappen doen, maar de paden met snoep en chips vermijden in de supermarkt.
pi_67996875
Ik ben ook van plan dinsdag,donderdag en weekend te gaan lopen
Heb alleen deze week net op dinsdag en donderdag tentamen dus weet nog niet precies wat ik ga doen nu.
Kan vanavond ook niet gaan buikdansen omdat mijn tentamen pas om 7 uur begint

Vanmorgen misschien wel weer een iets te zwaar ontbijt gehad:
2 kaiserbroodjes (1x magere smeerkaas en 1x filet americain)
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:11:34 #225
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67997390
Zo, lijstje ge-update. Nu moet ik wel weer! De waarheid is soms best hard.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')