En een leuke heupsjaal natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Buikdansen is geweldig om te doen!Heb het 3 jaar gedaan, maar door tijdgebrek ben ik nu tijdelijk gestopt. Mis het wel.
Overigens dansen ze ook bij de dansschool waar ik les had gewoon in een broek (of rok) met een shirtje er boven. Geen blote buiken dus.
Ja hij is te traag dat is hij al ruim een jaar en ik slik er ook al een hele tijd medicijnen voor maar hij schommelt nogal bij mij. En nu blijkt hij met de medicijnen die ik slik toch weer heel laag te zijn dus nu moet ik meteen verhogen met de medicijnen. En verklaard idd een gedeelte van mijn gewichtsprobleem maar niet alles.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:58 schreef freecell het volgende:
Is je schildklierwerking te traag Riann? Dat zou volgens mij een gedeelte van het gewichtsprobleem verklaren, of niet?
Wel vervelend van die beademing
Zo alle dagen sporten dat doe je goedquote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
Gaat nu opeens een stuk harder. Sinds anderhalve week sport ik alle dagen (op zondag na) en zorg ik dat ik er 500-600 kcalorieen per dag afsport, en nu ben ik alweer 1,5 kilo kwijt.
Zitten hier verder wel mannen trouwens?Ook die moeten toch afvallen?
Het wordt echt heel snel beterquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een aanval van enorme suikerbehoefte. Heb maar een bouillonnetje gepakt... maar ik ben helemaal slap en naar.Afkicken sucks.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
Gaat nu opeens een stuk harder. Sinds anderhalve week sport ik alle dagen (op zondag na) en zorg ik dat ik er 500-600 kcalorieen per dag afsport, en nu ben ik alweer 1,5 kilo kwijt.
dude ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Ritmo het volgende:
Ow dat zijn wel betere beloningen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dude ik ben er ook nog!
sport me ook 5/6 dagen in de week de tering
gaat lekker ben van 110 in december naar vanochtend 97kg gegaan en counting
wat weeg jij en wil je gaan wegen? ik wil wel richting de 80 gaan dus heb nog een lange weg..
maar ik werk via t beloning systeem... laatst een mp4 speler gekocht...
en bij de 90 een LCD tv eind mei hehehe
ja moet ook af en toe kunnen... maar ik heb bedacht niet in eet beloningen te trappenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow dat zijn wel betere beloningen.
Bij 10 kilo eraf heb ik mijzelf beloond door naar een luxe restaurant uit eten te gaan...
Ik wil ook de dinsdagen, donderdagen en in het weekend gaan lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef omearos het volgende:
Hier hetzelfde als bij jou Levi. Woog vanmorgen 92,5kg![]()
Maar de snoeppot is van mijn werkplek af, ik heb zondag weer hardgelopen en vanmorgen netjes brood gesmeerd voor de lunch en banaan mee voor 's middags.
Op welke dagen wil jij gaan hardlopen? Mijn planning is dinsdag, donderdag en weekend. Dus vanmiddag ga ik weer, les 22. Volgende week zondag (26 april) heb ik weer een 5km-loop, daarom nu de laatste lessen van Evy 1. Op welke dagen mogen we jou aanmoedigen/schoppen om te gaan rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |