Dat is een beetje hetzelfde als: "cola light word je dikker van want je krijgt daarna behoefte aan zoet". Dat heb je toch zelf in de hand of je daar aan toegeeft?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:57 schreef Miss_S het volgende:
Als je een uurtje sport en dan naar de snackbar gaat omdat je honger hebt werkt het inderdaad niet
En de meeste apparaten zijn echt heel optimistisch in kcal die je verbruikt, als ik soms voorbij zie komen in dit en het slanke topic hoeveel ze in een half uurtje verbrand hebben daar zou ik echt 2 uur voor moeten hardlopen
tuurlijk, maar t is toch goed dat mensen er (zij het met een onzin titel) aan herinnerd worden dat een beetje cardio-en niet persé zal zorgen dat je dunner wordt...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als: "cola light word je dikker van want je krijgt daarna behoefte aan zoet". Dat heb je toch zelf in de hand of je daar aan toegeeft?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat vervelend kwak![]()
Morgen je weegdag? Heb je ook een nieuw plan voor deze maand?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vandaag al gewogen. werd er niet blij van. denkdat ik dat maar als startgewicht van de maand ga aanhouden.
plan voor komende maand: 2 tot 3 keer sportschool in de week, lief zijn voor mezelf met vrije avonden, goed voor mezelf koken en zonnebank bezoekjes, maar eens beginnen met proberen niet meer te snoepen door de weeks. kijken wat dat voor effect heeft met een maandje.
Ik doe er vaak iets van kaas op, of rosbief of filet americain.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm interessant. Ik eet veel brood omdat ik dacht dat dit geen kwaad kon. Maar ik heb wel precies hetzelfde als jij: ik blijf steeds een beetje schommelen tussen 2 punten. Wat voor beleg doe je op de crackers?
Kan me jou niet met die 25 kilo extra voorstellen, haha. Maar je bent wel het bewijs dat afvallen loont.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:34 schreef Miss_S het volgende:
Normaal vind ik mijn (boven)benen toch echt het meest dikke aan mijn lichaam maar kwam nu deze foto van een paar maanden geleden tegen
[ afbeelding ]
Wat je van mijn benen ziet vind ik het er toch eindelijk een keer goed uit zien
ik heb niet veel medicatie. Alleen schildkliermedicatie. En ik hou wel wat meer vocht vast als de gemiddelde mens. Maar daar komt geen 27 kilo vandaan. Mijn handen en armen zijn gewoon erg dik voortaan. Een dun iemand heeft mijn pols omtrek bij de bovenarm. Dus het is ook erg noodzakelijk dat er wat gebeurd. Maar wat. Ik heb bij de dietiste mijn hoeveelheden opgenoemd wat ik eet en etc. Op het moment dat ik stabiel blijf is mijn avondeten niet goed al zijn de hoeveelheden goed. Mijn neuroloog zegt je kunt niet minder als weinig eten. Er belt me komende week nog iemand op die me overal mee heen gesleept heeft met die onderzoeken daar zeg ik dit geval ook weer neer. 2 kg in het ziekenhuis aankomen hoe kan het zou je zeggen. en over 4 of 5 weken moet ik terug naar de neuroloog want veel onderzoeken waren nog niet binnen en ik hoop serieus dat wat er nog niet binnen was dat daar iets uit komt wat verklaard van mijn dik zijn. Ik ben daar echt dagelijks verdrietig van.quote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef Levitation het volgende:
Riann, op de foto met het je puppy zagen je handen en armen er nogal "opgezwollen" uit. Houd je niet ook gewoon enorm veel vocht vast door medicatie ed? Dat kan best een aantal kilo van je gewicht verklaren.
Zelfs de mensen om je heen zullen minder het idee hebben dat je afgevallen bent. Als je iemand langzaam slank ziet worden dan wen je er beetje bij beetje aan, kun je nagaan hoe dat voor jezelf is als je jezelf dagelijks in de spiegel ziet. Pas als je iemand gedurende de periode dat ie afvalt niet/nauwelijks ziet valt het goed te zien. Of als je jezelf terugziet op oude (strand)foto's, dan zie je het verschil wel.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel![]()
![]()
En die 25 kilo erbij kan ik ook nog maar moeilijk voorstellen hoor, in mijn hoofd zit helemaal niet dat ik veel afgevallen ben ofzo (ben nog steeds vaak ontevreden met mijn gewicht)
Het was 19 maar er is al 4 af.quote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef dyna18 het volgende:
15 kilo is al een hele prestatie. Zo te zien heb je een ritme gevonden dat langzaam (en dus gezond) je gewicht laat afnemen. Dat klinkt juist heel positief. Best iets om trots op te zijn.
Wat laat je er dan zoal voor staan?quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was 19 maar er is al 4 af.Maar dat heeft wel bijna 3 maanden geduurd.
Als je ziet wat ik ervoor laat staan en hoeveel ik sport is dat niet echt veel.
Alcohol (ok sowieso wel gezond maar toch moeilijkquote:
Klopt, als ik nu nog 4 kilo eraf moest dan kon ik makkelijker accepteren maar de weg lijkt nog zo superlang zo. Ik had deze zomer toch wel graag een beetje toonbaar in m'n zwembroek rond willen lopen.quote:Misschien moet je afvallen niet zo ontzettend als iets negatiefs bekijken; het levert je uiteindelijk heel veel gezondheidsvoordeel op.
Sja, kilo's eraanvreten gaat nu eenmaal makkelijker dan ze er weer afkrijgenquote:Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, als ik nu nog 4 kilo eraf moest dan kon ik makkelijker accepteren maar de weg lijkt nog zo superlang zo. Ik had deze zomer toch wel graag een beetje toonbaar in m'n zwembroek rond willen lopen.
Het is niet erg....maar het is iets dat ik jaren niet heb gedaan dus waarom doe ik het nu opeens wel?quote:Op maandag 6 april 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, die twee paaseitjes, als je daarvoor al naar het schavot wordt gebracht (en er doorheen zakt![]()
) gewoon lekker 2 paaseitjes nemen hoor!
vandaag een festini perenijsje op, als 'zondig' momentje, maar volgens mij is daar niet echt iets verkeerds aan
Dat is nu wel mijn grootste struikelblok inderdaad. Thuis kan ik veel strenger voor mezelf zijn, op mijn werk snoept iedereen de hele dag en er zijn er 2 die daardoor ook echt flink aan het uitdijen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Miss_S het volgende:
Succes Levi
Als het op je werk al goed zit dan is het een stuk makkelijker
Ritmo, ben jij een brabander?quote:Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Miss_S, doe eens niet zo hard voor jezelf zijn.![]()
Niet dat je jezelf nu vol moet gaan vreten maar 'vet' is niet echt van toepassing op je buik, wat ik zo op de foto's zie.
Van oorsprong brabo ja.quote:Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ritmo, ben jij een brabander?![]()
(de vetgedrukte zin is een typische brabantse zin...)
Kom dan maar eens in het echt kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Miss_S, doe eens niet zo hard voor jezelf zijn.![]()
Niet dat je jezelf nu vol moet gaan vreten maar 'vet' is niet echt van toepassing op je buik, wat ik zo op de foto's zie.
Pas maar op met wat je zegt.quote:
Had ook nog Twents kunnen zijn, hier zijn ze ook gek op "doe eens"quote:Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ritmo, ben jij een brabander?![]()
(de vetgedrukte zin is een typische brabantse zin...)
Ok, wist ik niet. Maar ik zat wel goed met mijn gok.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:22 schreef omearos het volgende:
[..]
Had ook nog Twents kunnen zijn, hier zijn ze ook gek op "doe eens"
Ik raad ook alle vrouwen aan om dat te gaan doenquote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt.Maar je bent goed bezig in elk geval! Vrouwen die buikdansen en op hip-hop dansen.
Goed plan, heb je er toch nog een beetje plezier vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:
Maar ik heb besloten dat ik het doosje kado ga geven aan iemand... weet alleen nog niet aan wie.
Niet aan mij!! niet aan mij!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gisteren pact met collega gesloten dat we niet meer snoepen op het werk, staat er vanmorgen op alle bureaus een doosje chocolade voor pasen.How cruel.
![]()
Maar ik heb besloten dat ik het doosje kado ga geven aan iemand... weet alleen nog niet aan wie.
Niemand danst in blote buik hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Buikdansen? Is dat leuk? Ik zou vooral m'n buik te dik vinden om te dansen en me schamen denk ik. Hoewel die echt wel een stukje strakker is geworden met mijn buikspieroefeningen...
Buikdansen is geweldig om te doen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Buikdansen? Is dat leuk? Ik zou vooral m'n buik te dik vinden om te dansen en me schamen denk ik. Hoewel die echt wel een stukje strakker is geworden met mijn buikspieroefeningen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |