abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67582429
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef Liejannuh het volgende:
Bert is toch ook een flink stuk langer dan Tara?
Geen idee, TARA is 1.81
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:43:38 #102
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_67588586
Oe, dan valt M. nog best mee met z'n 70 kilo (jaja, een 7 aan het begin tegenwoordig, je kan wel merken dat ie 30+ is nu) bij 1m92

Oja, het was inderdaad luchtweginfectie, dus ik heb nu pufding voor 3 weken Hopen dat ik weer snel koortsvrij ben, want ik ben het nu al zat die koorts.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:57:45 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67591271
ohhh sporten vandaag was zo lekker! en me beloond met een zonnebankje be weer helemaal opgevrolijkt
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67595621
Hier ook helemaal van het buikdansen, wat is dat toch helemaal geweldig
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:00:54 #105
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67596500
kennen jullie trouwens www.torrid.com ? hebben ze naast verschrikkelijke ordinaire dingen ook gewone leukekleren, en laarzen met wijde schacht. worldwide delivery.
pi_67601852
Goeiemorgen!

Ik had mijn weegdag vandaag, en ik was 6 ons lichter als op 1 maart. Ik zit nog steeds boven mijn laagste gewicht, maar ik ga zo in ieder geval weer de goede kant uit.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_67607443
Lekker Teigan

Hier gaat het ook langzaam weer de goede kant op. Broodbeleg is gezonder, vaker kaas (met komkommer of tuinkers ) en sandwichspread, en als zoet stroop (voor Hb) of light-jam. Een vaker thee en water ipv koffie met melk en suiker, cappuccino met suiker of hot choco. Steeds een stapje gezonder, hopelijk volgt mijn gewicht dan ook weer.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:42:46 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67610704
ik ga me zondag wegen, en dan daarna weer een maand niet. voor zondag verwacht ik niet veel soeps, hooguit een nieuw, vrij hoog, startgewicht... maar t voelt nu wel allemaal beter en makkelijker weer, ik ben weer op de goeie weg denk ik...
pi_67619518
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:00 schreef kwakveense het volgende:
kennen jullie trouwens www.torrid.com ? hebben ze naast verschrikkelijke ordinaire dingen ook gewone leukekleren, en laarzen met wijde schacht. worldwide delivery.
pfff niets voor mannen daar.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:47:57 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67620997
ja, ehhh sorry
pi_67629479
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:42 schreef kwakveense het volgende:
ik ga me zondag wegen, en dan daarna weer een maand niet. voor zondag verwacht ik niet veel soeps, hooguit een nieuw, vrij hoog, startgewicht... maar t voelt nu wel allemaal beter en makkelijker weer, ik ben weer op de goeie weg denk ik...
Misschien dat ik dat ook maar eens probeer, niet teveel te wegen....
Ik leef gewoon gezond en dat het gewicht niet zo snel er af gaat is dan maar jammer

Vandaag ipv hiphopdansen een lesje popping gehad ook erg leuk om te doen en ging eigenlijk super goed
  woensdag 1 april 2009 @ 23:11:12 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67631082
fijn miss s! het is altijd fijn als je sporten gevonden hebt die bij je passen!

voor wie t leuk vindt: ik heb een aflsuitende blog geplaatst op mn Amerika blog, met een foto-albumlinkje.
pi_67631441
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef kwakveense het volgende:
fijn miss s! het is altijd fijn als je sporten gevonden hebt die bij je passen!
Jazeker, bedacht me net dat ik dit dansen alweer bijna 3jaar doet.
pi_67635292
Ik weet nog dat je er mee begon
Gaat hard, die drie jaar
pi_67637168
Kan nu alleen bijna niet meer lopen, zit iets niet helemaal lekker in mijn heup.
Hopelijk gaat het in de loop van de dag beter zou gaan stappen met vriendinnen
pi_67637304
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef Miss_S het volgende:
Kan nu alleen bijna niet meer lopen, zit iets niet helemaal lekker in mijn heup.
Hopelijk gaat het in de loop van de dag beter zou gaan stappen met vriendinnen
Voorzichtig spieren opwarmen en daarna wat oefeningen doen. Helpt vaak wel. Probeer wat buikdans bewegingen heel langzaam en gecontroleerd uit te voeren, vooral met je heupen. Even de boel losmaken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67637305
ga je naar het Beestfeest?
Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 10:20:20 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67637967
ik was níet blij met de weegschaal vanochtend (ik weeg me zaterdag voor t echie, startgewicht voor ronde 2 zeg maar) maar ik snap er niks van waarom t maar omhoog blijft gaan... bah...
pi_67638022
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:20 schreef kwakveense het volgende:
ik was níet blij met de weegschaal vanochtend (ik weeg me zaterdag voor t echie, startgewicht voor ronde 2 zeg maar) maar ik snap er niks van waarom t maar omhoog blijft gaan... bah...
Sterkte Kwak!
Zet het van je af, dit begin gewicht is gewoon een gegeven en nu ga je weer vol goede moed beginnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67642896
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Voorzichtig spieren opwarmen en daarna wat oefeningen doen. Helpt vaak wel. Probeer wat buikdans bewegingen heel langzaam en gecontroleerd uit te voeren, vooral met je heupen. Even de boel losmaken.
Thanx! Het gaat nu alweer beter
En nee MoBlo als je me daar ooit tegen komt dan is er echt iets mis

Kwak niet teveel waarde hechten aan het gewicht, je begint gewoon aan ronde 2 (en niet opnieuw want je bent al veel kwijt) en gaat weer lekker gezond verder
En dan volgt dat gewicht van zelf (tenminste dat houd ik mezelf ook voor)
pi_67642906
waarom zou er iets mis met je zijn als je naar het Beestfeest gaat?
je bent er nog nooit geweest, dus een oordeel vellen is niet echt aan de orde, neem ik aan?
Ja doei.
pi_67642989
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou er iets mis met je zijn als je naar het Beestfeest gaat?
je bent er nog nooit geweest, dus een oordeel vellen is niet echt aan de orde, neem ik aan?
Zie je mij als een type dat daar zou passen?
Er is niets mis mee als je er naar toe gaat, maar als ik er naar toe zou gaan wel
Maar jij gaat wel?
pi_67643085
iedereen gaat daar naartoe, van alfatrutje tot bèta nerd, dus ja
Ja doei.
pi_67643130
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen gaat daar naartoe, van alfatrutje tot bèta nerd, dus ja
Nah misschien in de toekomst maar op het moment ken ik niemand die er naar toe gaat dus zie ik het nut er sowieso ook niet van.
En moet morgenvroeg weer werken, dus het worden maar een paar cocktails drinken
pi_67645568
Wat is nou een normaal aantal kilo's om per maand af te vallen wanneer je van totaal geen beweging en redelijk slecht (= veel chocolade etc. en vet) eten naar 3 keer per week fitness (en dan vooral cardio) en letten op je eten (snoep etc halveren en mager vlees als broodbeleg ipv pindakaas en hagelslag)?

Dit bovenste geldt dus voor mij, maar ik ben in ruim 2 maanden slechts 3 kilo afgevallen. Ik wil er in totaal 15 af dus dat schiet niet op.
-
pi_67645637
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Wat is nou een normaal aantal kilo's om per maand af te vallen wanneer je van totaal geen beweging en redelijk slecht (= veel chocolade etc. en vet) eten naar 3 keer per week fitness (en dan vooral cardio) en letten op je eten (snoep etc halveren en mager vlees als broodbeleg ipv pindakaas en hagelslag)?

Dit bovenste geldt dus voor mij, maar ik ben in ruim 2 maanden slechts 3 kilo afgevallen. Ik wil er in totaal 15 af dus dat schiet niet op.
3 kilo is inderdaad niet heel veel in 2 maanden, maar als je het blijvend wil verliezen is het op zich een goed tempo.
Als je sneller wil afvallen kan je misschien helemaal stoppen met snoepen?
pi_67645722
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

3 kilo is inderdaad niet heel veel in 2 maanden, maar als je het blijvend wil verliezen is het op zich een goed tempo.
Hoe kan dat eigenlijk?
quote:
Als je sneller wil afvallen kan je misschien helemaal stoppen met snoepen?
Ik heb in die 2 maanden wel eens 2 weken echt totaal geen chipje, stukje chocolade of wat dan ook aangeraakt. In die weken ging er geen onsje meer af dan in de weken dat ik op zaterdag eens een klein bakje chips of een stukje chocolade at. Niet echt motiverend dus om maandenlang te gaan zitten vechten.
-
pi_67645826
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe kan dat eigenlijk?
[..]

Ik heb in die 2 maanden wel eens 2 weken echt totaal geen chipje, stukje chocolade of wat dan ook aangeraakt. In die weken ging er geen onsje meer af dan in de weken dat ik op zaterdag eens een klein bakje chips of een stukje chocolade at. Niet echt motiverend dus om maandenlang te gaan zitten vechten.
Hoe je blijvend gewicht verliest? Dat is een van de moeilijkste dingen, ik zou zeggen een gezond ritme vinden dat je voor altijd vol kan blijven houden.

En motivatie is inderdaad moeilijk als het zo langzaam gaat, maar het komt er toch niet bij? Daar moet je al blij mee zijn als je zo door gaat gaat er vanzelf wel weer een beetje af.

Ik heb over mijn 25 kilo ook jaren gedaan. Maar ze zijn er nu ook al weer 2 jaar af.
pi_67645895
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe je blijvend gewicht verliest? Dat is een van de moeilijkste dingen, ik zou zeggen een gezond ritme vinden dat je voor altijd vol kan blijven houden.
Ik bedoelde meer waarom je altijd hoort dat bij langzaam gewicht verliezen het er ook langzamer (of helemaal niet meer ) bijkomt.
quote:
En motivatie is inderdaad moeilijk als het zo langzaam gaat, maar het komt er toch niet bij? Daar moet je al blij mee zijn als je zo door gaat gaat er vanzelf wel weer een beetje af.

Ik heb over mijn 25 kilo ook jaren gedaan. Maar ze zijn er nu ook al weer 2 jaar af.
Jaren? Dus bij jou ging het al even langzaam als bij mij?
-
  donderdag 2 april 2009 @ 14:47:38 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_67645948
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Geen idee, TARA is 1.81
Bert is 1.90
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67645960
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer waarom je altijd hoort dat bij langzaam gewicht verliezen het er ook langzamer (of helemaal niet meer ) bijkomt.
[..]

Jaren? Dus bij jou ging het al even langzaam als bij mij?
Bij langzaam gewichtsverlies is er meestal geen echt (crash) dieet aan de pas gekomen. Dus ook iets dat je langer vol kan houden en dus ook blijvend is.

En bij mij ging het zeker langzaam, maar afentoe had ik ook wel dat er opeens 5 kilo af was. En dan bleef ik weer heel lang hangen.
pi_67646021
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bij langzaam gewichtsverlies is er meestal geen echt (crash) dieet aan de pas gekomen. Dus ook iets dat je langer vol kan houden en dus ook blijvend is.

En bij mij ging het zeker langzaam, maar afentoe had ik ook wel dat er opeens 5 kilo af was. En dan bleef ik weer heel lang hangen.
Ja dat klopt, soms val ik opeens zonder reden in 3 dagen een kilo af en soms gebeurt er anderhalve week niets. Ik heb toen m'n eet- en sportpartoon in die weken eens 'geevalueerd' en vergeleken maar ik kan echt geen aanwijsbare reden vinden.
-
pi_67648399
Bij mij knalden de kilo's er even vanaf toen ik 1 week lang zo min mogelijk koolhydraten ging eten.
Nu eet ik heel afwisselend, bijv brood te vervangen voor Wasa vezelrijk crackers, en af en toe gewoon geen aardappels te eten ofzo.
Soms is je lichaam in een piek qua koolhydraten en is je stofwisseling traag. Dat is wat mij werd verteld, tenminste.
Nu val ik gewoon af zonder alles te moeten laten staan, eigenlijk, ik let alleen goed op wat ik eet en drink genoeg water op een dag.
Tralalalaaa
pi_67651385
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Bij mij knalden de kilo's er even vanaf toen ik 1 week lang zo min mogelijk koolhydraten ging eten.
Nu eet ik heel afwisselend, bijv brood te vervangen voor Wasa vezelrijk crackers, en af en toe gewoon geen aardappels te eten ofzo.
Soms is je lichaam in een piek qua koolhydraten en is je stofwisseling traag. Dat is wat mij werd verteld, tenminste.
Nu val ik gewoon af zonder alles te moeten laten staan, eigenlijk, ik let alleen goed op wat ik eet en drink genoeg water op een dag.
Dus je zou eens in de zoveel tijd een koolhydraat-vrije week moeten houden als ik je goed begrijp? Hoeveel kilo per maand viel je af?
-
pi_67674541
Nou, ik ben begin februari echt begonnen en woog toen 98 kg. Tot 3 weken terug bleef mijn gewicht echter tussen de 95 en de 97 steken. Terwijl ik toch 3 keer per week sportte en op mijn eetpatroon lette.
Mijn begeleidster bij de sportschool heeft me toen aangeraden een week lang zo min mogelijk koolhydraten te eten, omdat er dus waarschijnlijk een piek in zat waardoor mijn stofwisseling erg langzaam was.
Na 4 dagen woog ik ineens 93,8 ipv 96,7!
Nu eet ik sowieso vrijwel geen brood meer, die heb ik omgeruild voor crackers, en verder eet ik gewoon wat ik altijd al at. En ik zit nu op de 91 kg, vanochtend zelfs 90,6.

Ik heb geen idee of het voor iedereen werkt, maar mijn lichaam had gewoon even die 'opdonder' nodig om mijn stofwisseling eens goed op gang te laen komen.
Tralalalaaa
pi_67674910
Maar wat gebeurt er als je over 1 of 2 of 5 jaar wel weer brood gaat eten?
pi_67675347
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik ben begin februari echt begonnen en woog toen 98 kg. Tot 3 weken terug bleef mijn gewicht echter tussen de 95 en de 97 steken. Terwijl ik toch 3 keer per week sportte en op mijn eetpatroon lette.
Mijn begeleidster bij de sportschool heeft me toen aangeraden een week lang zo min mogelijk koolhydraten te eten, omdat er dus waarschijnlijk een piek in zat waardoor mijn stofwisseling erg langzaam was.
Na 4 dagen woog ik ineens 93,8 ipv 96,7!
Nu eet ik sowieso vrijwel geen brood meer, die heb ik omgeruild voor crackers, en verder eet ik gewoon wat ik altijd al at. En ik zit nu op de 91 kg, vanochtend zelfs 90,6.

Ik heb geen idee of het voor iedereen werkt, maar mijn lichaam had gewoon even die 'opdonder' nodig om mijn stofwisseling eens goed op gang te laen komen.
Mm interessant. Ik eet veel brood omdat ik dacht dat dit geen kwaad kon. Maar ik heb wel precies hetzelfde als jij: ik blijf steeds een beetje schommelen tussen 2 punten. Wat voor beleg doe je op de crackers?
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:39:58 #138
45621 Suzanna
Mama van...
pi_67675364
Ik heb even een vraagje...hoe kun je het wachtwoord van dieetweb-account opvragen of wijzigen? Ik kan namelijk niet meer inloggen...(raar, want ik heb volgens mij het goede wachtwoord ingetypt...)

Ik ben nu 76.1 kilo (tenminste, gisterochtend) en dat is echt heerlijk - het gaat steeds beter met afvallen en bewegen. Ik 'sport' er nu ook bij - buikspieroefeningen, armspieren trainen en beenspieren etc.
Ik heb nu ook de DVD Fitnessoefeningen voor Dummies aangeschaft, en ik ben benieuwd wat je daar mee kunt.
pi_67676408
Suzanna, ik ken Fitness for Dummies niet, maar ik heb wel de DVD Yoga for Dummies. Ik vind dat een erg goed programma met duidelijke uitleg. Gaat na een paar keer natuurlijk wel vervelen, maar om mee te starten is het prima
pi_67676917
Even over de 'brood'-discussie, voor afvallen maakt het niet uit waar je je kcal vandaan haalt, maar alleen de kcal tellen of je afvalt of aankomt. Er zijn uiteraard nog veel meer complexe factoren in het spel, maar die uitwerking is marginaal vergeleken met de invloed van de energie-inname. Concentreer je daar op met behulp van een eetpatroon wat je kan volhouden.

Als je ook nog gezond wilt afvallen is brood overigens een geweldig product.

Suzanna, misschien helpt een berichtje (PM) naar Troel hier het beste Zij weet vast wel een oplossing voor je wachtwoordprobleem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67676943
Whehe, ik let echt al weken (maanden?) niet echt meer op wat ik eet enzo, dacht vanmorgen "ik zal eens kijken wat de schade is" en wat blijkt: gewoon nog steeds 87 kilo! . Bizar.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_67676971
Heb je blijkbaar een goede balans gevonden, Jarno!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67677025
Ja, een zak chips per week en 2 x per week fast food (ofzo) is kennelijk prima voor mijn gewicht! . Nah, het mag wel weer wat gezonder, maar ik heb er ff geen zin an.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:34:05 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67677214
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Even over de 'brood'-discussie, voor afvallen maakt het niet uit waar je je kcal vandaan haalt, maar alleen de kcal tellen of je afvalt of aankomt. Er zijn uiteraard nog veel meer complexe factoren in het spel, maar die uitwerking is marginaal vergeleken met de invloed van de energie-inname. Concentreer je daar op met behulp van een eetpatroon wat je kan volhouden.

Als je ook nog gezond wilt afvallen is brood overigens een geweldig product.

Suzanna, misschien helpt een berichtje (PM) naar Troel hier het beste Zij weet vast wel een oplossing voor je wachtwoordprobleem.
das voor mij persoonlijk toch echt niet helemaal waar: als ik pasta of aardappelen eet bij mn avond eten of witbrood, dan zwel ik echt op, en ben ik een kilo of 2 zwaarder. of t nou vochtkilo's zijn, of dat mn buik niet goed "leeg wordt" maakt me niet uit, maar ik vind t geen fijn gevoel, dus ik beperk het gebrui (hoe lekker ik het ook vind)...

maar goed, dat is idd. meer een kwestie van "verdragen" dan van "minder afvallen"
pi_67677550
Met afvallen heeft het niets te maken, kwak Maar als je je er niet prettig bij voelt begrijp ik dat je het gebruik mindert (en zo krijg je toch ook weer minder kcal binnen en dat helpt wel om af te vallen )
pi_67682002
Wat is het weer toch lekker heb rode wangen gekregen in het zonnetje.
En de meivakantie is geregeld, hopelijk is het dan ook zo'n lekker weer.
pi_67682545
quote:
Fitness kan je ook dik maken
Uitgegeven: 3 april 2009 11:44
Laatst gewijzigd: 3 april 2009 11:44

SUNDERLAND - Veel mensen storten zich in de sportschool op de loopband, crosstrainer of fiets in de hoop wat af te vallen. Fout! Uit onderzoek blijkt namelijk dat juist dat soort oefeningen je dikker kunnen maken.

Mensen gaan ervan uit dat als je veel zweet, dat je dan ook veel calorieën verbruikt. En daarom gaan ze fanatiek aan de slag op de loopband en crosstrainer. Helaas blijkt dit niet waar en een fitnessblunder, want het aantal calorieën dat je met deze oefeningen verbrandt, is niet al te veel.

Ook zouden deze oefeningen je sneller een hongergevoel geven, zegt David Archer, sportexpert aan de University of Sunderland. En heb je de neiging om meer te gaan eten.

Gewichten

Volgens Archer is het veel beter om oefeningen te doen met gewichten. Hij denkt dat veel mensen, vooral vrouwen, niet zo vaak met gewichten trainen omdat ze bang zijn een bodybuilderslichaam te krijgen.

Toch is regelmatig sporten met gewichten dé manier om af te vallen. Daarmee ontwikkel je namelijk je spieren en die zorgen er juist weer voor dat je meer calorieën zal verbruiken op een dag.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:57:22 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67682804
naja, op zich is er niks onwaars aan dat artikel. als ik een luttle 300kcal verbrand in de sportschool, heb ik weld egelijk veel meer honger... en neig ik naar meer eten.... en spieren kweken is goed, ewant die verbranden de hele dag energie voor je...

ik ben vandaag trouwens niet gaan sporten, want bloedende blaren op beide voeten (hoera zomerschoenen) en het is "die tijd van de maand" geworden, en ik loop bijkans leeg (lage bloeddruk en flauwtes tot gevolg.. ik voel me we rhelemaal 16) dus ik kon het níet opbrengen om me in te spannen vandaag
pi_67682812
Als je een uurtje sport en dan naar de snackbar gaat omdat je honger hebt werkt het inderdaad niet
En de meeste apparaten zijn echt heel optimistisch in kcal die je verbruikt, als ik soms voorbij zie komen in dit en het slanke topic hoeveel ze in een half uurtje verbrand hebben daar zou ik echt 2 uur voor moeten hardlopen
pi_67682840
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:57 schreef kwakveense het volgende:
naja, op zich is er niks onwaars aan dat artikel. als ik een luttle 300kcal verbrand in de sportschool, heb ik weld egelijk veel meer honger... en neig ik naar meer eten.... en spieren kweken is goed, ewant die verbranden de hele dag energie voor je...

ik ben vandaag trouwens niet gaan sporten, want bloedende blaren op beide voeten (hoera zomerschoenen) en het is "die tijd van de maand" geworden, en ik loop bijkans leeg (lage bloeddruk en flauwtes tot gevolg.. ik voel me we rhelemaal 16) dus ik kon het níet opbrengen om me in te spannen vandaag
Wat vervelend kwak
Morgen je weegdag? Heb je ook een nieuw plan voor deze maand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')