abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67765601
Paaseitjes zijn geloof ik 40 kcalorieen per stuk las ik laatst, dus niet dodelijk ofzo.
-
pi_67765915
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, als ik nu nog 4 kilo eraf moest dan kon ik makkelijker accepteren maar de weg lijkt nog zo superlang zo. Ik had deze zomer toch wel graag een beetje toonbaar in m'n zwembroek rond willen lopen.
Sja, kilo's eraanvreten gaat nu eenmaal makkelijker dan ze er weer afkrijgen (geloof me, ik weet waar ik het over heb; ik ben bijna drie jaar geleden in een jaar zowat 20 kilo aangekomen ).
Ik ben inmiddels anderhalf jaar bezig met afvallen en ben er weer 13 kwijt. En ik ben ook voorlopig nog niet tevreden!

Maar crashen heeft weinig zin. Je boekt sneller resultaat, maar grote kans dat het gewicht zodra je 'normaal' gaat doen weer terugkomt. Kun je beter nu vast wat krachttraining gaan doen (krijg je een mooi lijf van) en er toch een minstens-een-jaarplan van maken.

Zelf schrap ik trouwens niet alle lekkere. ongezonde dingen. Ik probeer selectief te zijn (zelfgebakken appeltaart op een verjaardag: ja, C1000-slagroomtaart: nee), af en toe wat alcohol, wat chips in het weekend, doordeweeks minimaal snoepen. En ik vind het niet zo vreselijk naar, nu. Heb niet het idee dat ik mezelf alles ontzeg!
pi_67766014
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, die twee paaseitjes, als je daarvoor al naar het schavot wordt gebracht (en er doorheen zakt ) gewoon lekker 2 paaseitjes nemen hoor!

vandaag een festini perenijsje op, als 'zondig' momentje, maar volgens mij is daar niet echt iets verkeerds aan
Het is niet erg....maar het is iets dat ik jaren niet heb gedaan dus waarom doe ik het nu opeens wel?
Dat vraag ik me vooral af.
  maandag 6 april 2009 @ 17:48:40 #179
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67766405
Ok, poging 9001 om weer af te vallen. Heb een pact met mijn collega gesloten dat we niet meer snoepen op het werk. En dat is best lastig, als je met 9 snoepkonten op een afdeling zit.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67766687
Succes Levi
Als het op je werk al goed zit dan is het een stuk makkelijker
  maandag 6 april 2009 @ 17:59:13 #181
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67766757
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Miss_S het volgende:
Succes Levi
Als het op je werk al goed zit dan is het een stuk makkelijker
Dat is nu wel mijn grootste struikelblok inderdaad. Thuis kan ik veel strenger voor mezelf zijn, op mijn werk snoept iedereen de hele dag en er zijn er 2 die daardoor ook echt flink aan het uitdijen zijn. Dus nu gaan we het gewoon met z'n 2-en aanpakken. De rest snoept maar mooi tot ze er bij neervallen, wij kappen er mee.
***Levi was here***
pi_67767005
Miss_S, doe eens niet zo hard voor jezelf zijn.
Niet dat je jezelf nu vol moet gaan vreten maar 'vet' is niet echt van toepassing op je buik, wat ik zo op de foto's zie.
-
  maandag 6 april 2009 @ 18:09:35 #183
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67767058
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Niet dat je jezelf nu vol moet gaan vreten maar 'vet' is niet echt van toepassing op je buik, wat ik zo op de foto's zie.
Ritmo, ben jij een brabander? (de vetgedrukte zin is een typische brabantse zin...)
***Levi was here***
pi_67767087
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ritmo, ben jij een brabander? (de vetgedrukte zin is een typische brabantse zin...)
Van oorsprong brabo ja. Nu woon ik in het oosten des lands maar ik wil na m'n studie wel weer terug eigenlijk.
-
pi_67767911
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Kom dan maar eens in het echt kijken
pi_67768382
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kom dan maar eens in het echt kijken
Pas maar op met wat je zegt. Maar je bent goed bezig in elk geval! Vrouwen die buikdansen en op hip-hop dansen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ritmo op 06-04-2009 19:00:09 ]
-
pi_67783118
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Had ook nog Twents kunnen zijn, hier zijn ze ook gek op "doe eens"
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:03:26 #188
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67783801
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:22 schreef omearos het volgende:

[..]

Had ook nog Twents kunnen zijn, hier zijn ze ook gek op "doe eens"
Ok, wist ik niet. Maar ik zat wel goed met mijn gok.

Gisteren pact met collega gesloten dat we niet meer snoepen op het werk, staat er vanmorgen op alle bureaus een doosje chocolade voor pasen. How cruel.
Maar ik heb besloten dat ik het doosje kado ga geven aan iemand... weet alleen nog niet aan wie.
***Levi was here***
pi_67783872
goed plan
pi_67785278
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Pas maar op met wat je zegt. Maar je bent goed bezig in elk geval! Vrouwen die buikdansen en op hip-hop dansen.
Ik raad ook alle vrouwen aan om dat te gaan doen
Vandaag even niet hardlopen, het studeren gaat iets te lekker dus blijf ik dat even doen.
Nog een weekje en dan heb ik bijna 3 weken vakantie dus tijd genoeg om te sporten
De 27e ga ik ook een weekje weg met mijn vriend en die is volgens mij heel wat van plan, ik moest mijn fiets en skates meenemen Ik kan alleen niet skaten.
Maar er is wel een bos in de buurt dus veel wandelen ben ik wel van plan.
pi_67785609
Vanmorgen lekker naar de winkel gewandeld in een t-shirt. Een winkel verder gepakt dan eigenlijk nodig was, want het was heerlijk weer en wandelen is gezond
Lekker, beeb in de wandelwagen en zelf in een t-shirt in de zon
pi_67793478
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:
Maar ik heb besloten dat ik het doosje kado ga geven aan iemand... weet alleen nog niet aan wie.
Goed plan, heb je er toch nog een beetje plezier van
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:42:06 #193
45621 Suzanna
Mama van...
pi_67798734
Buikdansen? Is dat leuk? Ik zou vooral m'n buik te dik vinden om te dansen en me schamen denk ik. Hoewel die echt wel een stukje strakker is geworden met mijn buikspieroefeningen ...
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:43:23 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_67798792
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gisteren pact met collega gesloten dat we niet meer snoepen op het werk, staat er vanmorgen op alle bureaus een doosje chocolade voor pasen. How cruel.
Niet aan mij!! niet aan mij!!

Mijn zus had laatst een doosje met 'After Eight' mints meegenomen. Toen ze merkte dat ik dat toch wat minder leuk vond heeft ze de volgende keer een doosje speciale thee meegenomen. Way to go! (al vind ik zowiezo dat ze niks mee hoeft te nemen hoor, ik vind het al leuk zat dat ze komt )
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:59:49 #195
105850 Fuente
mamamuts
pi_67799370
Suzanna
Hier wordt er ook wel rekening mee gehouden, gelukkig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67800022
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Buikdansen? Is dat leuk? Ik zou vooral m'n buik te dik vinden om te dansen en me schamen denk ik. Hoewel die echt wel een stukje strakker is geworden met mijn buikspieroefeningen ...
Niemand danst in blote buik hoor gewoon een topje of tshirtje
pi_67802414
Gister heb ik tehoren gekregen dat ik aan de nachtbeademing moet dus dat is weer minder de hoe en wat hoor ik vandaag over een week. En vanmorgen had de neuroloog opgebeld dat mijn schildklier met mijn medicijnen niet goed is en moet ik medicijnen weer gaan verhogen. En nu gaat ze een afspraak maken bij een endocrinoloog voor mijn schildklier.
pi_67803408
Is je schildklierwerking te traag Riann? Dat zou volgens mij een gedeelte van het gewichtsprobleem verklaren, of niet?

Wel vervelend van die beademing
pi_67803662
Riann, vervelend nieuws zeg..

Is de nachtbeademing omdat je zelf niet goed ademhaalt door je spierziekte oid?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:12:24 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_67803892
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Buikdansen is geweldig om te doen! Heb het 3 jaar gedaan, maar door tijdgebrek ben ik nu tijdelijk gestopt. Mis het wel. Overigens dansen ze ook bij de dansschool waar ik les had gewoon in een broek (of rok) met een shirtje er boven. Geen blote buiken dus.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')