Sja, kilo's eraanvreten gaat nu eenmaal makkelijker dan ze er weer afkrijgenquote:Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, als ik nu nog 4 kilo eraf moest dan kon ik makkelijker accepteren maar de weg lijkt nog zo superlang zo. Ik had deze zomer toch wel graag een beetje toonbaar in m'n zwembroek rond willen lopen.
Het is niet erg....maar het is iets dat ik jaren niet heb gedaan dus waarom doe ik het nu opeens wel?quote:Op maandag 6 april 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, die twee paaseitjes, als je daarvoor al naar het schavot wordt gebracht (en er doorheen zakt![]()
) gewoon lekker 2 paaseitjes nemen hoor!
vandaag een festini perenijsje op, als 'zondig' momentje, maar volgens mij is daar niet echt iets verkeerds aan
Dat is nu wel mijn grootste struikelblok inderdaad. Thuis kan ik veel strenger voor mezelf zijn, op mijn werk snoept iedereen de hele dag en er zijn er 2 die daardoor ook echt flink aan het uitdijen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Miss_S het volgende:
Succes Levi
Als het op je werk al goed zit dan is het een stuk makkelijker
Ritmo, ben jij een brabander?quote:Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Miss_S, doe eens niet zo hard voor jezelf zijn.![]()
Niet dat je jezelf nu vol moet gaan vreten maar 'vet' is niet echt van toepassing op je buik, wat ik zo op de foto's zie.
Van oorsprong brabo ja.quote:Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ritmo, ben jij een brabander?![]()
(de vetgedrukte zin is een typische brabantse zin...)
Kom dan maar eens in het echt kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Miss_S, doe eens niet zo hard voor jezelf zijn.![]()
Niet dat je jezelf nu vol moet gaan vreten maar 'vet' is niet echt van toepassing op je buik, wat ik zo op de foto's zie.
Pas maar op met wat je zegt.quote:
Had ook nog Twents kunnen zijn, hier zijn ze ook gek op "doe eens"quote:Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ritmo, ben jij een brabander?![]()
(de vetgedrukte zin is een typische brabantse zin...)
Ok, wist ik niet. Maar ik zat wel goed met mijn gok.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:22 schreef omearos het volgende:
[..]
Had ook nog Twents kunnen zijn, hier zijn ze ook gek op "doe eens"
Ik raad ook alle vrouwen aan om dat te gaan doenquote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt.Maar je bent goed bezig in elk geval! Vrouwen die buikdansen en op hip-hop dansen.
Goed plan, heb je er toch nog een beetje plezier vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:
Maar ik heb besloten dat ik het doosje kado ga geven aan iemand... weet alleen nog niet aan wie.
Niet aan mij!! niet aan mij!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gisteren pact met collega gesloten dat we niet meer snoepen op het werk, staat er vanmorgen op alle bureaus een doosje chocolade voor pasen.How cruel.
![]()
Maar ik heb besloten dat ik het doosje kado ga geven aan iemand... weet alleen nog niet aan wie.
Niemand danst in blote buik hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Buikdansen? Is dat leuk? Ik zou vooral m'n buik te dik vinden om te dansen en me schamen denk ik. Hoewel die echt wel een stukje strakker is geworden met mijn buikspieroefeningen...
Buikdansen is geweldig om te doen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Buikdansen? Is dat leuk? Ik zou vooral m'n buik te dik vinden om te dansen en me schamen denk ik. Hoewel die echt wel een stukje strakker is geworden met mijn buikspieroefeningen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |