quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, best leuk gevonden hoor, "alle moslims zijn homo!11!". Ik lig dubbel. Serieus.
Maar waar blijven je argumenten nou?
Wie zegt dat ik daar iets aan wil doen? Je zegt het zelf: 'ik stem toch wel PVV'. ok prima. Maar waarom ga je dan van anderen vragen om argumenten terwijl je er zelf geen geeft? Klinkt een beetje alsof je het liever niet hebt over inhoud maar over beledingen en verzuurd gehuil zoals bijv: Marokkanen boehoehoe, of linkse kerk, grachtengordel boehoehoe.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hoef geen argumenten te geven, want ik stem toch wel PVV. En wat jij of een ander stemt interesseert me geen ruk.
Het zijn juist de linksen die er moeite mee lijken te hebben dat andere mensen op de PVV stemmen. Als je daar wat aan wilt doen, zul je toch echt met zinnige argumenten aan moeten komen, in plaats van met de ene na de andere belediging of verzuurd gehuil.
Bijvoorbeeld met zijn beoogde toespraak. Ik zou zeggen, lees die eens. Één tip: zet vantevoren wel je politiek correcte, multiculturele roze bril af.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:20 schreef ranja het volgende:
Ben wel benieuwd wáár ze het dan mee eens zijn.
Alles? Voorlopig weet ik nog niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Bommenlegger het volgende:
Moet ik je alles voorkauwen?
Open je ogen eens en kijk eens om je heen, er is meer .
Ik hoef van anderen geen argumenten te zien hoor. Het zal mij uiteindelijk aan m'n reet roesten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat ik daar iets aan wil doen? Je zegt het zelf: 'ik stem toch wel PVV'. ok prima. Maar waarom ga je dan van anderen vragen om argumenten terwijl je er zelf geen geeft?
Daar ben ik het volkomen niet mee eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is nog onzinniger ... het CDA is gewoon een partij in de kamer nét als de PVV zelf en die hebben het volste recht gewon aan te geven of ze bepaalde andere voorstellen willen steunen of niet...
Wie denkt wilders wel niet dat hij is als hij wil bepalen waar het CDA wel of niet meer moet instemmen...?
Bovendien, het CDA representeert iets van 34 of 35 zetels... kan wilders de steun van een vand e andere regeringspartijen krijgen, die dat niet uitsluiten, kan hij nog altijd amendementen indienen en ikan de regering best gedwongen worden deze te volgen... zolang er maar een democratsche meerderheid is... daarover heeft van geel verder niks gezegd.
die heb ik reeds gelezen, zie link en tekst hierboven: één tip: zet wel je politiek incorrecte, uniculturele zwarte bril eens afquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met zijn beoogde toespraak. Ik zou zeggen, lees die eens. Één tip: zet vantevoren wel je politiek correcte, multiculturele roze bril af.
Ben jij soms een kloon van ranja?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:32 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
die heb ik reeds gelezen, zie link en tekst hierboven: één tip: zet wel je politiek incorrecte, uniculturele zwarte bril eens af.
Deze tactiek werkt anders erg goed voor Geert Wilders. Het soort mensen dat zich daardoor aangetrokken voelt kun je misschien maar het beste op dezelfde manier proberen te overtuigenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hoef van anderen geen argumenten te zien hoor. Het zal mij uiteindelijk aan m'n reet roesten.
Ik geef die anderen alleen maar even een tip: als ze mensen willen overtuigen om niet op de PVV te stemmen, zullen ze met zinnige argumenten aan moeten komen. Al het andere (beledigingen en verzuurd gehuil) werkt alleen maar averechts.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ben jij soms een kloon van Johndope?
Omdat wilders ook het recht heeft zn puntjes te verzamelen voor het publiek .... en dat probeert hij ook gewoon te doen en lijkt succesvol te zijn daarin ..quote:
En als Wilders straks groot genoeg is om zelf in de coalitie te zitten, wie gelooft nou dat hij dan wel oppositie partijen met 9 zetels inspraak gaat geven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is gewoon domweg een parlementaire democratie ... of heeft Wilders daar óók wat op tegen?
Jij antwoordt op een vraag die ik direct aan ranja stelde. Dus vandaar mijn vraag.quote:
Waarschijnlijk gaat hij dan alle 150 kamerleden op zn torentje uitnodigen en hen ontvangen met de vraag: "en, wat wil jij eigenlijk dat onze regering gaat doen?" en dan ook nog serieus beweren dat hij ook gaat uitvoeren wat al die oppositieleden hem zeggen dat hij dan gaat doen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef Zith het volgende:
[..]
En als Wilders straks groot genoeg is om zelf in de coalitie te zitten, wie gelooft nou dat hij dan wel oppositie partijen met 9 zetels inspraak gaat geven?
Voor jou niet. Voor 20% van de Nederlanders blijkbaar wel. En ik hoor bij die 20%.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:45 schreef ranja het volgende:
Maar is dat een reden om met zn 5en op Wilders te gaan stemmen? Dat niet...
Close.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef ranja het volgende:
Dat zal dan Henk of Ria zijn
Of stiekem toch Fatima
In elk geval beter dan dat die 400 euro p.p naar een brakke bank met incomptetente bankiers gaat, omdat die anders failliet gaat. De PvdA-methode van crisisbeheersing zegmaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef ranja het volgende:
Maar zeg je nou dat je op Wilders stemt omdat je wil dat iedereen 400 euro krijgt? Zakkenvuller
Het CDA heeft bijvoorbeeld geen enkel draagvlak nodig bij haar achterban voor aanpassing van de AOW-leeftijd. In haar verkiezingsprogram en tijdens de diverse debatten werden in grote bewoordingen gezegd dat er geen enkel sprake zou zijn van een aanpassingen hierin. Compleet gedraaid.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Omdat wilders ook het recht heeft zn puntjes te verzamelen voor het publiek .... en dat probeert hij ook gewoon te doen en lijkt succesvol te zijn daarin ..
of denk je dat wilders hier niet zelf ook net zo hard en toneelstuukje speelt gericht op het vestigen van vel aandacht op zijn plannen en beweringen?
prima verder, maar ik zie niet zo zeer de 'opwinding' in het vaststellen hoe een politiek machtsspel gaat en dat de oppsoitie hierin duidelijk een tweede viool speelt, bv niet nodig is om plannen goedgekeurd te krijgen, maar de regeringscoalities wél... dat is gewoon domweg een parlementaire democratie ... of heeft Wilders daar óók wat op tegen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In elk geval beter dan dat die 400 euro p.p naar een brakke bank met incomptetente bankiers gaat, omdat die anders failliet gaat. De PvdA-methode van crisisbeheersing zegmaar.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het CDA heeft bijvoorbeeld geen enkel draagvlak nodig bij haar achterban voor aanpassing van de AOW-leeftijd. In haar verkiezingsprogram en tijdens de diverse debatten werden in grote bewoordingen gezegd dat er geen enkel sprake zou zijn van een aanpassingen hierin. Compleet gedraaid.
En nu worden de FNV en de SER met een kluitje in het riet gestuurd, want het staat buiten kijf voor het kabinet dat de pensioengerechtigde leeftijd met twee jaar omhoog gaat.
Maakt verder niet uit, maar het kabinet hoeft zich met deze gang van zaken over dit en de rest zich helemaal niet verantwoorden, immers de Tweede Kamer zat tijdens de onderhandelingen op schoot van de premier en de vice-premiers.
Dat maakt de oppositie geen tweede viool, maar toeschouwer, dus de opwinding vind ik vrij begrijpelijk.
Dat een bank falliet gaat betekent niet automatisch dat mensen al hun geld kwijt zijn. Om te beginnen heb je al het depositogarantiestelsel. Het was waarschijnlijk goedoper geweest voor de overheid om Fortis/ABN Amro om te laten vallen de de particuliere spaarders daarvoor te compenseren, dan dat het nu is om die bank en vele andere banken overeind te houden. We blijven namelijk betalen, en krijgen er niets voor terug.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef MilaNL het volgende:
[..]
je hebt liever dat een bank failliet gaat en dat mensen al hun geld kwijt zijn? (wat waarschijnlijk meer is dan 400 euro)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |