quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef -Mellow- het volgende:
Kastanova had er ooit een topic over geloof ik
Wel even ons overtuigen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef genakt het volgende:
dan stel ik mezelf voor![]()
ik voldoe duidelijk aan alle punten
Want op internet kun je niet zien hoe iemand eruit ziet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Lyrebird het volgende:
Lastig in te schatten EG, omdat we niet weten hoe schattig iedereen er uit ziet. Het mag dan wel de eeuw van de bloggers zijn, dus inhoud telt, maar het is toch ook erg belangrijk hoe de premier er uit ziet en hoe charismatisch hij/zij is. TV telt meer dan internet.
Dat is ook zo. We kunnen alleen hier slechts afgaan van de indruk die hier iemand achterlaat .quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Lyrebird het volgende:
Lastig in te schatten EG, omdat we niet weten hoe schattig iedereen er uit ziet. Het mag dan wel de eeuw van de bloggers zijn, dus inhoud telt, maar het is toch ook erg belangrijk hoe de premier er uit ziet en hoe charismatisch hij/zij is. TV telt meer dan internet.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Pool het volgende:
JohnDope zou wel een goede premier van Zimbabwe kunnen zijn, Scaurus van Liechtenstein en Boze_Appel van Sealand. Of hebben we het hier over Nederland?
Weet je hoe ik er uit zie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want op internet kun je niet zien hoe iemand eruit ziet?
Over Nederland.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Pool het volgende:
JohnDope zou wel een goede premier van Zimbabwe kunnen zijn, Scaurus van Liechtenstein en Boze_Appel van Sealand. Of hebben we het hier over Nederland?
We moeten jou ook nog ergens kwijt...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..].
Dan moet jij het maar doen in Nederland
Nee je hebt gelijk, oh was er maar een technologie om iemands afbeelding op het net te plaatsen.quote:
[Ludiek idee] Kasta for (minister) President!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef -Mellow- het volgende:
Kastanova had er ooit een topic over geloof ik
Ja, daar moeten ze idd iets op vinden, dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, oh was er maar een technologie om iemands afbeelding op het net te plaatsen.
In feite ben je al aan de macht. Dit kabinet voert precies jouw PvdA beleid uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik, alhoewel het eerste wat ik zou doen het huidige onbenullige politieke systeem dat we hier hebben meteen afschaffen.
Dus vervang 'premier' maar met 'dictator', maar dan stel ik na 8 jaar ofzo wel weer verkiezingen in nadat ik alles helemaal gefixed heb, want zodra ik dat allemaal gedaan heb, heb ik er geen zin meer in en mag de democratie het weer proberen.
Uhmmm... dan snap jij mijn beleid niet helemaal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In feite ben je al aan de macht. Dit kabinet voert precies jouw PvdA beleid uit.
Das mooi voor je, jongen. Ik vind jou ook achterlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uhmmm... dan snap jij mijn beleid niet helemaal.
Maar goed, dat is dus ook een van de problemen in dit land: het volk is te fucking achterlijk voor woorden, waarvan jij een prima voorbeeld blijkt te zijn.
lolquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Pool het volgende:
JohnDope zou wel een goede premier van Zimbabwe kunnen zijn
Absolute macht maakt corrupt. Na 8 jaar ben je dan echt niet bereid een stap opzij te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik, alhoewel het eerste wat ik zou doen het huidige onbenullige politieke systeem dat we hier hebben meteen afschaffen.
Dus vervang 'premier' maar met 'dictator', maar dan stel ik na 8 jaar ofzo wel weer verkiezingen in nadat ik alles helemaal gefixed heb, want zodra ik dat allemaal gedaan heb, heb ik er geen zin meer in en mag de democratie het weer proberen.
Mijn ambitie is ook niet het hebben van 'macht'.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Absolute macht maakt corrupt. Na 8 jaar ben je dan echt niet bereid een stap opzij te doen.
Aan het begin is dat een nog nobele instelling en ongetwijfeld met niets dan goede intenties. Maar ik denk echt dat volledige macht zonder tegenstand zelfs de meest integere personen volledig kan laten doordraaien. Je wil wordt dan echt wet. Daarom is de scheiding der machten ook zo belangrijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn ambitie is ook niet het hebben van 'macht'.
Ik zie gewoon dat veel dingen redelijk makkelijk beter kunnen. Daar heb je even kortstondig ábsolute macht'voor nodig om dat zonder gezeik allemaal door te voeren, en vervolgens wil ik gewoon alleen zijn, met mijn vrouw en kinderen, en meer niet.
Ik heb juist totaal geen behoefte aan 'macht' of 'aandacht' of 'aanzien' of whatever, maar blijkbaar pakt niemand anders in dit land de problemen aan zoals ze aangepakt moeten worden, en dat is nogal frustrerend.
Misschien. Ik weet alleen van mezelf dat ik er altijd een hekel aan had wanneer ik aanvoerder of teamleider of groepjesleider etc werd gemaakt. Ging telkens gewoon automatisch. Ik neem normaal gesproken alleen de leiding wanneer het echt nodig is, en verder heb ik geen enkele behoefte om anderen te vertellen wat, en hoe, ze iets moeten doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aan het begin is dat een nog nobele instelling en ongetwijfeld met niets dan goede intenties. Maar ik denk echt dat volledige macht zonder tegenstand zelfs de meest integere personen volledig kan laten doordraaien. Je wil wordt dan echt wet. Daarom is de scheiding der machten ook zo belangrijk.
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:
maak mij premier en ik schaf de overheid af.
quote:
Och heden, dan zitten we straks binnen de kortste keren met een geprivatiseerde politiemacht. Degene met het meeste geld heeft gelijk.quote:
Een soort van levenslange politieke marteling?quote:Op donderdag 2 april 2009 07:07 schreef Reya het volgende:
HenriOsewoudt. Hij zit alleen met een etatistisch parlement en hij mag niet aftreden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 07:07 schreef Reya het volgende:
HenriOsewoudt. Hij zit alleen met een etatistisch parlement en hij mag niet aftreden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
En wordt dan verplicht de belasting te verhogen, terwijl op zijn hoofd 'belasting is diefstal' getatoeëerd staat
Het is een sanctie, geen martelingquote:Op donderdag 2 april 2009 18:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een soort van levenslange politieke marteling?
Vertel eens, waarom loop jij sinds ik terug ben met een tik in je hoofd om mij maar zo vaak mogelijk te beledigenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek. Wordt met twee vingers in de neus perfecte oppositie voeren.
Alsjeblieft zeg moet er niet aan denken zo linkse extremist in het kabinetquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek. Wordt met twee vingers in de neus perfecte oppositie voeren.
In vergelijking met de rest van de GeenStijl-figuren hier zeker.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg moet er niet aan denken zo linkse extremist in het kabinet![]()
Van der Vlies is wmb een hele goedequote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef Scaurus het volgende:
Dan met Wilders op Vreemdelingenzaken, Verdonk op Justitie, Van Baalen op BuZa en Van der Vlies op Jeugd & Gezin (of Onderwijs?)
Ik weet niet wie hier de extemist in deze is, met deze typering.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg moet er niet aan denken zo linkse extremist in het kabinet![]()
Ook als ie als minister waakt over de scholen waar jouw ongelovige kindertjes heengaan?quote:
EchtGaaf is een oprecht christen....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:22 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ook als ie als minister waakt over de scholen waar jouw ongelovige kindertjes heengaan?
Voorspelbaarquote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de GeenStijl-figuren hier zeker.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zolang het maar een neger of een vrouw is
Of een negerinquote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef Scaurus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De PvdA levert alles
Het valt me op dat ik door zovelen gehaat wordt enkel en alleen door mijn standpunten (daar komen dan de provocaties van mij nog bijquote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Slappy het volgende:
[..]
VoorspelbaarMorgen samen bomen knuffelen
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik door zovelen gehaat wordt enkel en alleen door mijn standpunten (daar komen dan de provocaties van mij nog bij). Terwijl ik niet linkser ben dan dat de meeste anderen rechts zijn.
En er is niets mis met bomen knuffelen. Ook bomen zijn levende wezens die je met respect moet behandelen.
Ja, waarom niet? Integere man hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:22 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ook als ie als minister waakt over de scholen waar jouw ongelovige kindertjes heengaan?
Het is niet dat ik je haat, of niet mag, het is alleen dat je af en toe zo fel van leer trekt tegen iets wat niet in je straatje past, dat dat tegenreacties oproept bij mensen hier op het forum. Met alle beschuldigingen van dien van beide kanten. Volgens mij heb je mij al eens fascist genoemd b.v.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik door zovelen gehaat wordt enkel en alleen door mijn standpunten (daar komen dan de provocaties van mij nog bij). Terwijl ik niet linkser ben dan dat de meeste anderen rechts zijn.
En er is niets mis met bomen knuffelen. Ook bomen zijn levende wezens die je met respect moet behandelen.
Niemand haat je, je moet alleen nog veel leren.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |