Nee joh... Maar het duurt me simpelweg te lang voordat de verkiezingen zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Kumusta het volgende:
Ludiek idee afgeserveerd inmiddels vanwege realitycheck?
Ik ga me er pas zo'n 6 maanden voor de verkiezing uberhaupt weer druk over maken...quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:35 schreef heiden6 het volgende:
Hoe staat het ermee Kasta?
Je heb er concurrent bij.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga me er pas zo'n 6 maanden voor de verkiezing uberhaupt weer druk over maken...
Anders doet het 't kansloze/ludieke achter het idee nogal teniet.
Een FOK!ker die wél van Marokkaanse jongetjes houdt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je heb er concurrent bij.![]()
EchtGaaf wordt de nieuwe Minister-President. Vergis je niet, ik wordt de nieuwe Minister-President van dit land.
Ik lijk in vele opzichten op Fortuyn.![]()
Dat eerder dan in de bunker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Kasta, we hebben het over jou. Ben je nog beschikbaar als Minister-President?
Volgens mij ergens in 2011 of als het kabinet valt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat eerder dan in de bunker.
Wanneer zijn de verkiezingen dan?
Nee man; geen tijd voor... Lijkt me sowieso verstandiger om pas rond 2011 te doen trouwens...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij ergens in 2011 of als het kabinet valt.
Heb je al een partij opgericht?
Bang voor het Verdonk-effect?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man; geen tijd voor... Lijkt me sowieso verstandiger om pas rond 2011 te doen trouwens...
Zal waarschijnlijk een tijdelijke buzz geven, dus wanneer ik nu al begin is het in 2011 alweer overgewaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |