Een soort van levenslange politieke marteling?quote:Op donderdag 2 april 2009 07:07 schreef Reya het volgende:
HenriOsewoudt. Hij zit alleen met een etatistisch parlement en hij mag niet aftreden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 07:07 schreef Reya het volgende:
HenriOsewoudt. Hij zit alleen met een etatistisch parlement en hij mag niet aftreden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
En wordt dan verplicht de belasting te verhogen, terwijl op zijn hoofd 'belasting is diefstal' getatoeëerd staat
Het is een sanctie, geen martelingquote:Op donderdag 2 april 2009 18:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een soort van levenslange politieke marteling?
Vertel eens, waarom loop jij sinds ik terug ben met een tik in je hoofd om mij maar zo vaak mogelijk te beledigenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek. Wordt met twee vingers in de neus perfecte oppositie voeren.
Alsjeblieft zeg moet er niet aan denken zo linkse extremist in het kabinetquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek. Wordt met twee vingers in de neus perfecte oppositie voeren.
In vergelijking met de rest van de GeenStijl-figuren hier zeker.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg moet er niet aan denken zo linkse extremist in het kabinet![]()
Van der Vlies is wmb een hele goedequote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef Scaurus het volgende:
Dan met Wilders op Vreemdelingenzaken, Verdonk op Justitie, Van Baalen op BuZa en Van der Vlies op Jeugd & Gezin (of Onderwijs?)
Ik weet niet wie hier de extemist in deze is, met deze typering.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg moet er niet aan denken zo linkse extremist in het kabinet![]()
Ook als ie als minister waakt over de scholen waar jouw ongelovige kindertjes heengaan?quote:
EchtGaaf is een oprecht christen....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:22 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ook als ie als minister waakt over de scholen waar jouw ongelovige kindertjes heengaan?
Voorspelbaarquote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de GeenStijl-figuren hier zeker.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zolang het maar een neger of een vrouw is
Of een negerinquote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef Scaurus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De PvdA levert alles
Het valt me op dat ik door zovelen gehaat wordt enkel en alleen door mijn standpunten (daar komen dan de provocaties van mij nog bijquote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Slappy het volgende:
[..]
VoorspelbaarMorgen samen bomen knuffelen
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik door zovelen gehaat wordt enkel en alleen door mijn standpunten (daar komen dan de provocaties van mij nog bij). Terwijl ik niet linkser ben dan dat de meeste anderen rechts zijn.
En er is niets mis met bomen knuffelen. Ook bomen zijn levende wezens die je met respect moet behandelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |