je kijkt nog steeds jetixquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:55 schreef MASD het volgende:
Tering zeg. Op jetix nu zo'n soort idols contest voor kinderen. Zie je zo 2 10-jarige meisjes enzo, dat gesprek.
presentator: En hoe zijn jullie bij elkaar gekomen?
meisje: Ja, eerst pestte ik haar maar nu is ze wel aardig enzo
presentator: En nu zingen jullie samen?
meisje: Ja, eigenlijk is ze hier omdat ze goed kan zingen maar ze is ook best aardig hoor!
Damn.
quote:
Ja ik luister mooie muziekquote:
Dankequote:
Gelukkig maarquote:
IK WEL.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou niemand kan volgens mij met jetix wegkomen
JUIST jij nietquote:
Oh trouwens Deep Purple, ik bedoelde of je mee gaat treinen : PUB MEET [#1]quote:
je vroeg het aan noėlquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh trouwens Deep Purple, ik bedoelde of je mee gaat treinen : PUB MEET [#1]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:08 schreef DownPoison het volgende:
[..]
je vroeg het aan noėl![]()
maar ik weet nog niet.. weet niet of ik mag enzo
JA JIJ!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:08 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
Haaai :]
Omdat blauwquote:
sjoerd en heimen is toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:08 schreef nijnja het volgende:
[..]Echt
?? Ik ben echt een ramp
Ik kan Heijyman en Sjoerd ook nog steeds niet uit elkaar houden
Dennis-geen auto ken ik nu alwel
Maar jij gaat gewoon ook komen ja
JIJ MAAKT EEN GRAPJEquote:
Als ik magquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
JA JIJ!
PUB MEET [#1] Daar ga je mee treinen toch?
Ik ga naar Nijn zeg je dan. En dan klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
sjoerd en heimen is toch niet zo moeilijk![]()
en prodygee al helemaal niet idd XD
maar ja ik wil ook wel , denk ook wel dat ik kom , weet alleen nog niet hoe ik me ouders ga overtuigen
Ja, ik heb net unaniem met MAST besloten dat je magquote:
Dat vind ik een hele goeiequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
antwoord jij eerst maar waarom wel![]()
KWOOT IK WEER DE VERKEERDEquote:
hoezo besluit je dat met masd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, ik heb net unaniem met MAST besloten dat je mag
Okequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, ik heb net unaniem met MAST besloten dat je mag
Jij maakt een grapjequote:
ik volg je echt absoluuut niet meer XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
KWOOT IK WEER DE VERKEERDE
NIJN! WORD EENS WAKKER!
Dan zeg je gewoon: Sharon mag ook. En dan zegt Sharon: Noėl mag ook, en dan klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
OkeNja, als Sharon mag mag ik denk ik ook en andersom. Dus dat word afwachten
Omdat blauw.quote:
Ik vraag aan xQueen of ze een grapje maaktquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik volg je echt absoluuut niet meer XD
onze ouders praten vet veel met elkaar dus dat wordt wel beetje moeilijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon: Sharon mag ook. En dan zegt Sharon: Noėl mag ook, en dan klaar
Althans, dat probeerde ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vraag aan xQueen of ze een grapje maakt
waarom zou zij een grapje maken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vraag aan xQueen of ze een grapje maakt
Dat lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
onze ouders praten vet veel met elkaar dus dat wordt wel beetje moeilijkmaar we gaan ze zondag wel ff manipuleren ofzo
Omdat ik best wel lief ben en leuk en waarom zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
antwoord jij eerst maar waarom wel![]()
Omdat in haar FoBo staat Geboortedatum: 05-05-1994quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom zou zij een grapje maken?
ja ze is me nichtje ..... volg je het weer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel goed plan
Maar u komt beiden dus uit Enschede?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Uhm was het maar waarSchat ik ben nog geen 18 ofzo hč >< Ik mag niet eens alleen naar PP ><
AAAH ZEG DAT DAN GELIJK!!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ze is me nichtje ..... volg je het weer?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel goed plan
Maar u komt beiden dus uit Enschede?
omdat je wel heeeel lief en leuk moet zijn wil je daar mee weg willen komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ik best wel lief ben en leuk en waarom zou het niet kunnen?
It's a lie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ik best wel lief ben en leuk en waarom zou het niet kunnen?
dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist , was zoveel gezeur overquote:
Dus dan moet ik helemaal alleen gaan zittenquote:
Ik ben er nooit als er gezeur isquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist , was zoveel gezeur over
Haha, laat ik maar eerst zien dan ik uberhaupt naar Utrecht magquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef nijnja het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dan loop je gewoon met mij en de andere grote mensen naar binnen, dan kom je er vast wel door
Dat is een ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar eerst zien dan ik uberhaupt naar Utrecht mag
Ja preciesquote:
welke vraag .... of ze een grapje maakt? maar ik vat nog niet wat voor grapje het dan is. (en zij volgens mij ook niet)quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is een ja!
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
Nou blijkbaar dus welquote:
Vroeg je dan iets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is een ja!
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
Of je een grapje maakt, je FoBo zegt: Geboortedatum - 05-05-1994quote:
Renzorquote:
Nja niet echt neequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
welke vraag .... of ze een grapje maakt? maar ik vat nog niet wat voor grapje het dan is. (en zij volgens mij ook niet)
Utrechtquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar eerst zien dan ik uberhaupt naar Utrecht mag
Niet genoeg weten te overtuigen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
omdat je wel heeeel lief en leuk moet zijn wil je daar mee weg willen komen.
Zie me maar te overtuigen
nog lang niet jetix genoegquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
UtrechtAls ik blijf overnachten neem ik verdammt wat mensen mee naar een underground ragga-gig ofzo.
[..]
Niet genoeg weten te overtuigen dan?
FIETSCHquote:
Geloof het wel, haar vriendinnetje is 12quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 18:21 schreef nijnja het volgende:xQueen, is dat echt jouw geboortedatum?
Ligt eraan wat er staatquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:xQueen, is dat echt jouw geboortedatum?
Ja dat zeg ik nu al voor de 3e keerquote:
13quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FIETSCH![]()
[..]
Geloof het wel, haar vriendinnetje is 12
'94 klopt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik nu al voor de 3e keer
05-05-1994
'95?quote:
Kusjequote:
Kijk eens in mijn Foboquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ja ¬¬ En dat haat ik want ik wil ouder zijn
Ik zie dr niets van?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef -SG- het volgende:
Wat een kut TT. Gelukkig ben ik hier om het topic te redden.
Blijkbaar. En het is echt stilquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Ivopedia het volgende:
Stil hier, SG heeft het topic dus niet gered
IK praat alweerquote:
Maar jij praat toch altijd?quote:
Ja, maar nu moet ik vla etenquote:
Ik zweer het agent! Ze zei dat ze 15 was!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ja ¬¬ En dat haat ik want ik wil ouder zijn
Dus je laat de SC zomaar in de steek?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik moet kijken naar jou geboorte jaar?
Voor eten laat ik bijna alles in de steekquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Dus je laat de SC zomaar in de steek?
Damn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voor eten laat ik bijna alles in de steek
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zweer het agent! Ze zei dat ze 15 was!
Pijnlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben trouwens sinds vandaag een krasser. Ik wilde weten hoe scherp glas was. 4 heuse krasjes.
Nietusquote:
Nee.quote:
En daar ben je blij mee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben trouwens sinds vandaag een krasser. Ik wilde weten hoe scherp glas was. 4 heuse krasjes.
Hoiquote:
te hebben zien staan word ik het toch 'n beetje zat.quote:De maximale inlogduur is verstreken, dus je bent nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Nee totaal niet! Echte krassers zijn mietjes. Of ik ben een bink, wat ik ernstig in twijfel trek.quote:
Gek genoeg vind ik het best grappig, ja.quote:
Dan zuigt mijn wiskunde >< Maar dat wist ik alquote:
Ik gooi hem (als ik niet thuis ben) op 4 uurquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef xalo het volgende:
Godver, ik stel dus ook nooit meer 'n tijd in. Na 10 x
[..]
te hebben zien staan word ik het toch 'n beetje zat.
Dat ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Dan zuigt mijn wiskunde >< Maar dat wist ik alMaar dan ben je 19?
Of dat geboortejaar klopt niet?
Of mijn wiskunde zuigt nog erger dan dat ik dacht
Ik kom uit mijn moeder 89, het is nu 2009, maar het is nog geen mei, dus ben ik inderdaad 19.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Dan zuigt mijn wiskunde >< Maar dat wist ik alMaar dan ben je 19?
Of dat geboortejaar klopt niet?
Of mijn wiskunde zuigt nog erger dan dat ik dacht
Ik als ik op pap z'n account zit, maar ik word een beetje moe van het 10x invullen van m'n wachtwoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik gooi hem (als ik niet thuis ben) op 4 uur
Lees. "Als ik ergens anders ben".quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Hyman het volgende:
Ik doe altijd gewoon niet uitloggen, dan hoef ik ook niet in te loggen
Dan doe je he nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik als ik op pap z'n account zit, maar ik word een beetje moe van het 10x invullen van m'n wachtwoord.
Damn, ik ben jongquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn moeder 89, het is nu 2009, maar het is nog geen mei, dus ben ik inderdaad 19.
Hooi.quote:
Nee, ik ben oudquote:
Maar dan kan ik niet FOK!ken en krijg ik afkickverschijnselen.quote:
Toen jij geboren werd was ik voor het eerst dronken. Je bent 14quote:
Pastaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Darkestrah het volgende:
"Koen, kom je eten?"
"Ja, prima!"
Nou, ik ben dus weg. Hasta la pasta!
Omg. Hoe kom je aan een friggin'baard op je 19de.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn moeder 89, het is nu 2009, maar het is nog geen mei, dus ben ik inderdaad 19.
Hehehe...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toen jij geboren werd was ik voor het eerst dronken. Je bent 14Ik zou je niet doen. Niet omdat je niet knap bent, je bent te jong
Die had ie op z'n 17e alquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Omg. Hoe kom je aan een friggin'baard op je 19de.
[fiets]Daar voel je niets van [/fiets]quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toen jij geboren werd was ik voor het eerst dronken. Je bent 14Ik zou je niet doen. Niet omdat je niet knap bent, je bent te jong
Inderdaad hyman niet doenquote:
Dat doet me denken aan Villa Achterwerk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Darkestrah het volgende:
"Koen, kom je eten?"
"Ja, prima!"
Nou, ik ben dus weg. Hasta la pasta!
Ik zou best zo'n 3 dagen niet geschoren baard willen hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Lieverd, daar doelde ik juist opquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Oeh, en we zij n tegelijk jarigDat had ik nog niet eens gezien
Ik heb grenzen hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
[fiets]Daar voel je niets van [/fiets]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
[fiets]Daar voel je niets van [/fiets]
Als je even onder mijn post drukt op 'klik voor de muziek' en daar dan mijn foto bekijkt, daar was ik 15quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 1 dag niet geschoren baardquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n 3 dagen niet geschoren baard willen hebben
Duitslandquote:
Leeftijd zuigt sowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die had ik kunnen zien aankomen. Maar waarom zag ik dat niet? En deze zin dan in normaal Nederlands.quote:
Haarzakjes!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan kom ik je troostenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet FOK!ken en krijg ik afkickverschijnselen.
Dang.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je even onder mijn post drukt op 'klik voor de muziek' en daar dan mijn foto bekijkt, daar was ik 15
Jupquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Leeftijd zuigt sowiesoIk kom bijna nergens in als ik uit wil
Omdat je slechtziend bent.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Die had ik kunnen zien aankomen. Maar waarom zag ik dat niet? En deze zin dan in normaal Nederlands.
quote:
Ik heb nog steeds geen bril.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieverd, daar doelde ik juist opJUIST daarop
Ik kop niets inquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Leeftijd zuigt sowiesoIk kom bijna nergens in als ik uit wil
Padoem TSJJJJquote:
Seerieeeus?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je even onder mijn post drukt op 'klik voor de muziek' en daar dan mijn foto bekijkt, daar was ik 15
Zoveel foute opmerkingen, zo weinig tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ik kom bijna nergens in als ik uit wil
quote:

Dang?quote:
laat maar gaan MASDquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoveel foute opmerkingen, zo weinig tijd.
Ja, en daar had ik rood haarquote:
Ben je soms blond?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Die had ik kunnen zien aankomen. Maar waarom zag ik dat niet? En deze zin dan in normaal Nederlands.
Dat zei ik net ookquote:
Hond is lief!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zit een knijn in je kerststal
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
[..]
>.< Laat mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Sideburns heet datquote:
Ik was er vroeg bij ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad
Dan heb je vroeg een baardje en zo zeg..
quote:
Ja, dat rotbeest heeft Jezus onthoofd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zit een knijn in je kerststal
Nee, dan zou ik nog in ieder geval een goede reden hebben om domme opmerkingen te maken.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, dat rotbeest heeft Jezus onthoofd.
Nu brandt ie voor eeuwig in de helquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef xalo het volgende:
[..]
The holy grail.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Je hebt z'n naam onthouden, jeej!quote:
Dat arme beest, gelukkig gelooft 'ie niet in de hel.quote:
Het was kerstochtend, 1961...quote:
Ik ben geen rotbeestquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Gheghe, grapjas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Konijntjes zijn schattig. Konijntjeshel bestaat niet.Alleen hemel.
Maar jij hebt Jezus ook niet onthoofd.quote:
Niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar jij hebt Jezus ook niet onthoofd.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar jij hebt Jezus ook niet onthoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Al is geproefd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Het lekkerste deel van een konijn zijn de nieren. Ja, echt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Het lekkerste deel van een konijn zijn de nieren. Ja, echt.
Zoiets zou 'ie toch nooit doen? Of wel..?quote:
Jawččl.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Zoiets zou 'ie toch nooit doen? Of wel..?
Wist je dat konijn best lekker is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik had het hok toch goed dicht gedaan
Zoals ik dat elke avond deed!
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed!
Ik had heel lang voor het hok gestaan
Alsof ik wist wat ik nu weet!![]()
Ik heb het nog nooit op.quote:
Jep.quote:
Zolang je van mijn konijnen afblijft vind ik het allemaal best.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Jep.Wist je dat ik konijnen kan villen en er heerlijke ovenschotels van kan koken?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Zolang je van mijn konijnen afblijft vind ik het allemaal best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef DownPoison het volgende:
ik ga nooit meer tegen mijn ouders zeuren dat ze te veel rare culinaire dingen proberen.![]()
zuurkool is gewoon echt te smerig
MASDeļsme? whahahha XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ga weg jij, jij MASDeļsme aanhangsel.
Zuurkoolquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef DownPoison het volgende:
ik ga nooit meer tegen mijn ouders zeuren dat ze te veel rare culinaire dingen proberen.![]()
zuurkool is gewoon echt te smerig
MASD en ik moeten een keer gaan jagenquote:
Gozer serieus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
MASD en ik moeten een keer gaan jagen
En dan gaan we lekker koken, ofniet masd?
ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
MASD en ik moeten een keer gaan jagen
En dan gaan we lekker koken, ofniet masd?
Hée!quote:
mijn pa heeft hele tijd bij een poelier gewerkt, je wilt niet weten hoeveel konijntjes hij heeft gevilt...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in een enge cult waar ze konijntjes villen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
[..]Natuurlijk val jij daar ook onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:
Valt wel mee. Het moeilijkste is het ontdarmen zonder dat ze knappen. Want damn, dat wil je niet in je huis hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij mag zn kop afhakken, want dat krijg ik niet over mn hart
Ik heb nog 2 valse konijnen in de aanbieding incl. vetknobbelquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Ivopedia het volgende:
Mijn zus heeft wel een groot dik wit konijn genaamd Cosmo, lekker voor de kerst jwt.
Kappen, nu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
We zochten samen,
Samen tot de koffie, de familie aan de koffie
Maar ik hoefde niet
Ik dacht aan Flappie en dat het 's nachts heel koud kon vriezen
Mijn hoofdje stil gebogen en dikke tranen van verdriet
Mijn vermoeden dat je biseksueel bent wordt steeds meer gefundeerd door dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Konijntjes zijn schattig. Konijntjeshel bestaat niet.Alleen hemel.
dat wou ik nog net niet zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dat je biseksueel bent wordt steeds meer gefundeerd door dit soort opmerkingen.
Vetknobbels, sexy.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 valse konijnen in de aanbieding incl. vetknobbel
Dit dus, cant get it any more gay.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat wou ik nog net niet zeggen.
dacht het al wel![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het moeilijkste is het ontdarmen zonder dat ze knappen. Want damn, dat wil je niet in je huis hebben.
Jouw vermoeden zit er toch helemaal naast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dat je biseksueel bent wordt steeds meer gefundeerd door dit soort opmerkingen.
Op wat voor 'n dieren worden er nog dierproeven gedaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Seam het volgende:
Wij hadden vandaag een rondleiding bij de dierenproeven in het ziekenhuis en daar waren ook witte konijnen
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sex Drivequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Dit dus, cant get it any more gay.
schapen, geiten, honden, ratten, muizen, konijnen en varkens. Op dit moment in ieder geval in het ziekenhuisquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Op wat voor 'n dieren worden er nog dierproeven gedaan?
wel de enige manier idd om ons weer echt te laten geloven dat hij volledig hetero isquote:
Op bejaardenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Op wat voor 'n dieren worden er nog dierproeven gedaan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
wel de enige manier idd om ons weer echt te laten geloven dat hij volledig hetero is
moet je misschien iets minder konijntjes en kleine hondjes en kittens enzo schattig vinden en minder bang zijn voor spinnen etc.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar gevonden maar ze wilden mij niet.
Je bent chinees, dat is al genoeg. Alle chinezen zijn zachtgekookte eitjes zonder enige mening over deze maatschappij. Alleen in hun eigen land kunnen ze er wat van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jouw vermoeden zit er toch helemaal naast.
Geen apen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
schapen, geiten, honden, ratten, muizen, konijnen en varkens. Op dit moment in ieder geval in het ziekenhuis
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
moet je misschien iets minder konijntjes en kleine hondjes en kittens enzo schattig vinden en minder bang zijn voor spinnen etc.
Nou zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
moet je misschien iets minder konijntjes en kleine hondjes en kittens enzo schattig vinden en minder bang zijn voor spinnen etc.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent chinees, dat is al genoeg. Alle chinezen zijn zachtgekookte eitjes zonder enige mening over deze maatschappij. Alleen in hun eigen land kunnen ze er wat van.
Hij is geen chinees.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent chinees, dat is al genoeg. Alle chinezen zijn zachtgekookte eitjes zonder enige mening over deze maatschappij. Alleen in hun eigen land kunnen ze er wat van.
Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijkVrouwen willen mannen die echt man zijn, en niet van die mietjes.
Ik ben geen mietje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijkVrouwen willen mannen die echt man zijn, en niet van die mietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |