IK praat alweerquote:
Maar jij praat toch altijd?quote:
Ja, maar nu moet ik vla etenquote:
Ik zweer het agent! Ze zei dat ze 15 was!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ja ¬¬ En dat haat ik want ik wil ouder zijn
Dus je laat de SC zomaar in de steek?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik moet kijken naar jou geboorte jaar?
Voor eten laat ik bijna alles in de steekquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Dus je laat de SC zomaar in de steek?
Damn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voor eten laat ik bijna alles in de steek
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zweer het agent! Ze zei dat ze 15 was!
Pijnlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben trouwens sinds vandaag een krasser. Ik wilde weten hoe scherp glas was. 4 heuse krasjes.
Nietusquote:
Nee.quote:
En daar ben je blij mee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben trouwens sinds vandaag een krasser. Ik wilde weten hoe scherp glas was. 4 heuse krasjes.
Hoiquote:
te hebben zien staan word ik het toch 'n beetje zat.quote:De maximale inlogduur is verstreken, dus je bent nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Nee totaal niet! Echte krassers zijn mietjes. Of ik ben een bink, wat ik ernstig in twijfel trek.quote:
Gek genoeg vind ik het best grappig, ja.quote:
Dan zuigt mijn wiskunde >< Maar dat wist ik alquote:
Ik gooi hem (als ik niet thuis ben) op 4 uurquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef xalo het volgende:
Godver, ik stel dus ook nooit meer 'n tijd in. Na 10 x
[..]
te hebben zien staan word ik het toch 'n beetje zat.
Dat ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Dan zuigt mijn wiskunde >< Maar dat wist ik alMaar dan ben je 19?
Of dat geboortejaar klopt niet?
Of mijn wiskunde zuigt nog erger dan dat ik dacht
Ik kom uit mijn moeder 89, het is nu 2009, maar het is nog geen mei, dus ben ik inderdaad 19.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Dan zuigt mijn wiskunde >< Maar dat wist ik alMaar dan ben je 19?
Of dat geboortejaar klopt niet?
Of mijn wiskunde zuigt nog erger dan dat ik dacht
Ik als ik op pap z'n account zit, maar ik word een beetje moe van het 10x invullen van m'n wachtwoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik gooi hem (als ik niet thuis ben) op 4 uur
Lees. "Als ik ergens anders ben".quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Hyman het volgende:
Ik doe altijd gewoon niet uitloggen, dan hoef ik ook niet in te loggen
Dan doe je he nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik als ik op pap z'n account zit, maar ik word een beetje moe van het 10x invullen van m'n wachtwoord.
Damn, ik ben jongquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn moeder 89, het is nu 2009, maar het is nog geen mei, dus ben ik inderdaad 19.
Hooi.quote:
Nee, ik ben oudquote:
Maar dan kan ik niet FOK!ken en krijg ik afkickverschijnselen.quote:
Toen jij geboren werd was ik voor het eerst dronken. Je bent 14quote:
Pastaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Darkestrah het volgende:
"Koen, kom je eten?"
"Ja, prima!"
Nou, ik ben dus weg. Hasta la pasta!
Omg. Hoe kom je aan een friggin'baard op je 19de.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn moeder 89, het is nu 2009, maar het is nog geen mei, dus ben ik inderdaad 19.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |