Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel goed plan
Maar u komt beiden dus uit Enschede?
omdat je wel heeeel lief en leuk moet zijn wil je daar mee weg willen komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ik best wel lief ben en leuk en waarom zou het niet kunnen?
It's a lie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ik best wel lief ben en leuk en waarom zou het niet kunnen?
dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist , was zoveel gezeur overquote:
Dus dan moet ik helemaal alleen gaan zittenquote:
Ik ben er nooit als er gezeur isquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist , was zoveel gezeur over
Haha, laat ik maar eerst zien dan ik uberhaupt naar Utrecht magquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef nijnja het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dan loop je gewoon met mij en de andere grote mensen naar binnen, dan kom je er vast wel door
Dat is een ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar eerst zien dan ik uberhaupt naar Utrecht mag
Ja preciesquote:
welke vraag .... of ze een grapje maakt? maar ik vat nog niet wat voor grapje het dan is. (en zij volgens mij ook niet)quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is een ja!
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
Nou blijkbaar dus welquote:
Vroeg je dan iets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is een ja!
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
Of je een grapje maakt, je FoBo zegt: Geboortedatum - 05-05-1994quote:
Renzorquote:
Nja niet echt neequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
welke vraag .... of ze een grapje maakt? maar ik vat nog niet wat voor grapje het dan is. (en zij volgens mij ook niet)
Utrechtquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar eerst zien dan ik uberhaupt naar Utrecht mag
Niet genoeg weten te overtuigen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
omdat je wel heeeel lief en leuk moet zijn wil je daar mee weg willen komen.
Zie me maar te overtuigen
nog lang niet jetix genoegquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
UtrechtAls ik blijf overnachten neem ik verdammt wat mensen mee naar een underground ragga-gig ofzo.
[..]
Niet genoeg weten te overtuigen dan?
FIETSCHquote:
Geloof het wel, haar vriendinnetje is 12quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 18:21 schreef nijnja het volgende:xQueen, is dat echt jouw geboortedatum?
Ligt eraan wat er staatquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:xQueen, is dat echt jouw geboortedatum?
Ja dat zeg ik nu al voor de 3e keerquote:
13quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FIETSCH![]()
[..]
Geloof het wel, haar vriendinnetje is 12
'94 klopt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik nu al voor de 3e keer
05-05-1994
'95?quote:
Kusjequote:
Kijk eens in mijn Foboquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ja ¬¬ En dat haat ik want ik wil ouder zijn
Ik zie dr niets van?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef -SG- het volgende:
Wat een kut TT. Gelukkig ben ik hier om het topic te redden.
Blijkbaar. En het is echt stilquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Ivopedia het volgende:
Stil hier, SG heeft het topic dus niet gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |