JIJ MAAKT EEN GRAPJEquote:
Als ik magquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
JA JIJ!
PUB MEET [#1] Daar ga je mee treinen toch?
Ik ga naar Nijn zeg je dan. En dan klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
sjoerd en heimen is toch niet zo moeilijk![]()
en prodygee al helemaal niet idd XD
maar ja ik wil ook wel , denk ook wel dat ik kom , weet alleen nog niet hoe ik me ouders ga overtuigen
Ja, ik heb net unaniem met MAST besloten dat je magquote:
Dat vind ik een hele goeiequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
antwoord jij eerst maar waarom wel![]()
KWOOT IK WEER DE VERKEERDEquote:
hoezo besluit je dat met masd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, ik heb net unaniem met MAST besloten dat je mag
Okequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, ik heb net unaniem met MAST besloten dat je mag
Jij maakt een grapjequote:
ik volg je echt absoluuut niet meer XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
KWOOT IK WEER DE VERKEERDE
NIJN! WORD EENS WAKKER!
Dan zeg je gewoon: Sharon mag ook. En dan zegt Sharon: Noël mag ook, en dan klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
OkeNja, als Sharon mag mag ik denk ik ook en andersom. Dus dat word afwachten
Omdat blauw.quote:
Ik vraag aan xQueen of ze een grapje maaktquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik volg je echt absoluuut niet meer XD
onze ouders praten vet veel met elkaar dus dat wordt wel beetje moeilijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon: Sharon mag ook. En dan zegt Sharon: Noël mag ook, en dan klaar
Althans, dat probeerde ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vraag aan xQueen of ze een grapje maakt
waarom zou zij een grapje maken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vraag aan xQueen of ze een grapje maakt
Dat lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
onze ouders praten vet veel met elkaar dus dat wordt wel beetje moeilijkmaar we gaan ze zondag wel ff manipuleren ofzo
Omdat ik best wel lief ben en leuk en waarom zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
antwoord jij eerst maar waarom wel![]()
Omdat in haar FoBo staat Geboortedatum: 05-05-1994quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom zou zij een grapje maken?
ja ze is me nichtje ..... volg je het weer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel goed plan
Maar u komt beiden dus uit Enschede?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Uhm was het maar waarSchat ik ben nog geen 18 ofzo hè >< Ik mag niet eens alleen naar PP ><
AAAH ZEG DAT DAN GELIJK!!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ze is me nichtje ..... volg je het weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |