quote:
Valt wel mee. Het moeilijkste is het ontdarmen zonder dat ze knappen. Want damn, dat wil je niet in je huis hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij mag zn kop afhakken, want dat krijg ik niet over mn hart
Ik heb nog 2 valse konijnen in de aanbieding incl. vetknobbelquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Ivopedia het volgende:
Mijn zus heeft wel een groot dik wit konijn genaamd Cosmo, lekker voor de kerst jwt.
Kappen, nu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
We zochten samen,
Samen tot de koffie, de familie aan de koffie
Maar ik hoefde niet
Ik dacht aan Flappie en dat het 's nachts heel koud kon vriezen
Mijn hoofdje stil gebogen en dikke tranen van verdriet
Mijn vermoeden dat je biseksueel bent wordt steeds meer gefundeerd door dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Konijntjes zijn schattig. Konijntjeshel bestaat niet.Alleen hemel.
dat wou ik nog net niet zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dat je biseksueel bent wordt steeds meer gefundeerd door dit soort opmerkingen.
Vetknobbels, sexy.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 valse konijnen in de aanbieding incl. vetknobbel
Dit dus, cant get it any more gay.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat wou ik nog net niet zeggen.
dacht het al wel![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het moeilijkste is het ontdarmen zonder dat ze knappen. Want damn, dat wil je niet in je huis hebben.
Jouw vermoeden zit er toch helemaal naast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dat je biseksueel bent wordt steeds meer gefundeerd door dit soort opmerkingen.
Op wat voor 'n dieren worden er nog dierproeven gedaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Seam het volgende:
Wij hadden vandaag een rondleiding bij de dierenproeven in het ziekenhuis en daar waren ook witte konijnen
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sex Drivequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Dit dus, cant get it any more gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |