Ik was eerder!!!!quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef -SG- het volgende:
NIJN DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HIHAHO NIJN DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HIHAHO
Dat duurt nog tot december, niet genoeg tijd om erachter te komen waar het gaat staan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
me ma en broertje willen horen waar het glazen huis dit jaar komt dus nu ben ik al een uur naar 3fm aant luisteren... jippie
De wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
me ma en broertje willen horen waar het glazen huis dit jaar komt dus nu ben ik al een uur naar 3fm aant luisteren... jippie
Eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
Misschien van je LP playlist afzetten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn iTunes speelt telkens Linkin Park af.
Het komt in Enschede dit jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef RoBro het volgende:
mensen in hokjes plaatsen is zo 2003 maar toch doe ik het nog steeds graag gewoon omdat het kan
Ik heb geen playlist, ik doe bibliotheek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien van je LP playlist afzetten?
Leerdam toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
Echt he?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tvp's in een SC plaatsen. Jij zou beter moeten weten!
blijkbaar niet, ik denk toch niet dat het in enschede komt...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat duurt nog tot december, niet genoeg tijd om erachter te komen waar het gaat staan?
glazen huis, van serious request van 3fm, komt misschien dit jaar in enschede.quote:
Ik ben al bezig, zie mijn liedquote:
Ik wist bij voorbaat al dat het kinderen voor kindere zou gaan wordenquote:
of eindhoven of enschede of breda ofzo volgens mij....quote:
Breda stond het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
of eindhoven of enschede of breda ofzo volgens mij....
Sukkel. Het is helemaal geen kinderen voor kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wist bij voorbaat al dat het kinderen voor kindere zou gaan worden.
Het stond vorig jaar in Breda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
of eindhoven of enschede of breda ofzo volgens mij....
oh, nouja zo iets zei mijn ma net en ik let niet echt opquote:
er stond toch echt poesje mauw.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sukkel. Het is helemaal geen kinderen voor kinderen
die truck was er wel afgelopen jaar, met Rigby en G.E.M. en vegas for millions ofzo...quote:
waarom heb je die opleiding gekozen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
We moesten vervuild kerosine (met methylrood) zuiveren met behulp van een extractiekolom met schotels. Door de kolom te vullen met een 0.01M zwavelzuuroplossing en daar de kerosine doorheen te laten lopen adsorbeert (waarom staat dit woord niet in de spellingcheck) het methylrood aan de zwavelzuuroplossing.
In de afbeelding zie je ook de 2 lagen. De onderste is de zwavelzuuroplossing en de bovenste de al deels gezuiverde kerosine.
School.
Uhu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
We moesten vervuild kerosine (met methylrood) zuiveren met behulp van een extractiekolom met schotels. Door de kolom te vullen met een 0.01M zwavelzuuroplossing en daar de kerosine doorheen te laten lopen adsorbeert (waarom staat dit woord niet in de spellingcheck) het methylrood aan de zwavelzuuroplossing.
In de afbeelding zie je ook de 2 lagen. De onderste is de zwavelzuuroplossing en de bovenste de al deels gezuiverde kerosine.
School.
Ah fijn. De binnenstad vol 3fm kiddo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
glazen huis, van serious request van 3fm, komt misschien dit jaar in enschede.
Ja, maar niet door kinderen voor kinderenquote:
CHECK DIE KLEURTJES DAN!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom heb je die opleiding gekozen?
nah als er dan wat leuke optredens komen vind ik het neit ergquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Ah fijn. De binnenstad vol 3fm kiddo's.
Ik zie alleen blauw?quote:
hij wilt ghb maken jwtzquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom heb je die opleiding gekozen?
ja boeiendquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar niet door kinderen voor kinderen
Naja zó dichtbij is het niet bij mij, maar het is te doen. Om nou voor die truck daarheen te gaan..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef DownPoison het volgende:
[..]
die truck was er wel afgelopen jaar, met Rigby en G.E.M. en vegas for millions ofzo...
is lekker dicht bij inderdaad
Enschedequote:
jouw ondertitel refereert aan iets falends in eindhoven.quote:
voor de truck ergens heen gaan dat niet echt dichtbij is zou ik ook niet doen, of er moet een band komen die je echt heel leuk vind...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Naja zó dichtbij is het niet bij mij, maar het is te doen. Om nou voor die truck daarheen te gaan..
Ja maar like, 3fm. Van die overactieve pubermeisjes die kutbandjes hypen omdat ze broer van de achtergrondzanger/bassist zo ontzettend "lekkurrrrrquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nah als er dan wat leuke optredens komen vind ik het neit erg
u ooquote:
ja ok.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja maar like, 3fm. Van die overactieve pubermeisjes die kutbandjes hypen omdat ze broer van de achtergrondzanger/bassist zo ontzettend "lekkurrrrr" vinden.
hoezo moet je vandaag zo laat werken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo 3 broodjes ei weggewerkt, klaar om zo te gaan werken.. Ik heb geen zin,![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok.
maar er is niks mis met een lekkere bassist ofzo![]()
Ik val in voor een collega, dus ik ben van 17-20 de lul.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo moet je vandaag zo laat werken?
Hoe persoonlijk mag ik dit opvatten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok.
klopt..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Eigenlijk is Enschede best saai hoorEr is niet echt veel te doen.
Ja, maar daarom zeg ik : Enschede =quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Eigenlijk is Enschede best saai hoorEr is niet echt veel te doen.
weet ik nog niet, heb je nog niet horen/zien bassenquote:
Weet je wie pas lekkurrrrrquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja maar like, 3fm. Van die overactieve pubermeisjes die kutbandjes hypen omdat ze broer van de achtergrondzanger/bassist zo ontzettend "lekkurrrrr" vinden.
Mij welquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je nog niet horen/zien bassen
*Pakt zijn bas maar weer... Wacht, vetquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok.
ZIE FOBO!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je nog niet horen/zien bassen
Nepbassistquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
*Pakt zijn bas maar weer... Wacht, vet
Vergeet je W nietquote:
Hoezo net?!quote:
Wacht maar tot ik slap bass kan spelen met mijn fallusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok .... maar niet echt .. en nog niet gehoord
Ja, jauwn vriendinquote:
Slappen is wel vet jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik slap bass kan spelen met mijn fallus
Ghehequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar daarom zeg ik : Enschede =, Oosten van Nederland (Deventer
) =
oowhquote:
Je bent gietert, geen bassertquote:
Wij toch ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij gaat neuken op de volgende meet!
Toch?quote:
Ik ben een gietert, een drummert, een bassert en een uhm... ja... pjanert? keybert?quote:
met je wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik heb wel het een en ander ove rjou gehoordquote:
Zengert?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben een gietert, een drummert, een bassert en een uhm... ja... pjanert? keybert?
Dan doe ik wel gewoon mijn gieter, moet ik alleen nog een versterker aan mn broek kopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met je wat?![]()
als nou alle bassisten ff hun bas(en versterkers) mee gaan nemen naar de volgende meet ofzo![]()
haha...
Neen, keyboard/pianoquote:
Fallus. Lange Jan. Prins Albert etc.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met je wat?![]()
als nou alle bassisten ff hun bas(en versterkers) mee gaan nemen naar de volgende meet ofzo![]()
haha...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met je wat?![]()
haha...
Whatquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef Hyman het volgende:
Dr is weer ¤8000 aan netwerkrotzooitjes binnengekomen
Wat ga ik doen op 22 mei?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toch?
Maar u treint dus ook mee 22mei?
Ik kan niet slappen. Wel heel snel met mijn vingers spelen, say 200-250 bpm. Maar dat doe ik niet meer aangezien ik daarna altijd een groepje geile 50-jairge vrouwen voor mij heb staan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op ongeveer 2 minuten, alleen hoor je het hier niet goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Slappen is wel vet ja
Het geslap in villa volta
Mee treinenquote:
nouja zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.. Tenzij ik dan al een Eden of Ampeg stack heb met een T-bird
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan niet slappen. Wel heel snel met mijn vingers spelen, say 200-250 bpm. Maar dat doe ik niet meer aangezien ik daarna altijd een groepje geile 50-jairge vrouwen voor mij heb staan.
Slappen kan ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan niet slappen. Wel heel snel met mijn vingers spelen, say 200-250 bpm. Maar dat doe ik niet meer aangezien ik daarna altijd een groepje geile 50-jairge vrouwen voor mij heb staan.
okeeeyquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:
+1 sarcasme.quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Noortje. het volgende:
Jaaa het glazen huis staat weer in een of andere hoek van het land waar niemand ooit komt.
Hee, der is helemaal niks mis met groningen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Noortje. het volgende:
Jaaa het glazen huis staat weer in een of andere hoek van het land waar niemand ooit komt.
Overijssel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeeey![]()
waar treed jij op als je alleen geile 50jarige vrouwen voor je krijgt te staan?
quote:
Het is geel en het gaat terug in de tijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Hee, der is helemaal niks mis met groningen!
Trein naar Groningen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
So truequote:
Treinen naar groningen zijn tegenwoordig rood-wit hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
Ik vind van nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Treinen naar groningen zijn tegenwoordig rood-wit hoor
Je mag bewijzen wat je wilquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef KermitKikker het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
En er is gratis internet in de trein
quote:Het is over het algemeen geel, alleen in achterstandsplaatsen wil het er nog wel eens van afwijken, en het gaat terug in de tijd?
Het is geel of rood/wit en gaat terug in de tijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Treinen naar groningen zijn tegenwoordig rood-wit hoor
Een gebruikte tampon na een vaginale infectie met een onboard thermo-nucleaire flux-capacitor om de nodige 1.21 gigawatt te kunnen bereiken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is geel of rood/wit en gaat terug in de tijd?
Je gaat naar Frieslandquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Oke, ik geef het wel op, vanaf deze zomer zit ik toch aan de andere kant van het alnd
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Een gebruikte tampon na een vaginale infectie met een onboard thermo-nucleaire flux-capacitor om de nodige 1.21 gigawatt te kunnen bereiken?
Je zit warm..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Een gebruikte tampon na een vaginale infectie met een onboard thermo-nucleaire flux-capacitor om de nodige 1.21 gigawatt te kunnen bereiken?
Misschien schrijf je groot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zijn mijn wiskundeschriften altijd zo snel vol?
Of je meot eens ophouden met erin over te gevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zijn mijn wiskundeschriften altijd zo snel vol?
Eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, ik ga naar Eindhoven!
Net was het nog groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, ik ga naar Eindhoven!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik gebruik maar één lijntje per keer hoor.
Dat is inderdaad echt lomp, ik werk nu al meer dan een jaar iedere vrijdag avond, en dan zegt mn moeder. Maar je bent vrijdags toch altidj vrij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef Noortje. het volgende:
En wanneer leren ouders wanneer je moet werken als dat al 4 maanden hetzelfde is?
Jawel. Want jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ik verdeigde Groningen gewoon! Ik heb nooit gezegd dat ik er woonde
Paris Hilton ain't got shit on you baby.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik gebruik maar één lijntje per keer hoor.
Ze roosteren me in op maandagen terwijl ik dan niet kan. Maar ik heb nu iemand gevonden die de aankomende twee weken wel op maandag voor mij wil werken en ik ga gewoon nog een keer duidelijk aangeven dat ik niet kan op de maandag!quote:
ok dat is wel stomquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze roosteren me in op maandagen terwijl ik dan niet kan. Maar ik heb nu iemand gevonden die de aankomende twee weken wel op maandag voor mij wil werken en ik ga gewoon nog een keer duidelijk aangeven dat ik niet kan op de maandag!
Als ze het bij mij doen zeg ik altijd, jullie hebben mijn tijden, jullie weten dat ik dan niet kan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze roosteren me in op maandagen terwijl ik dan niet kan. Maar ik heb nu iemand gevonden die de aankomende twee weken wel op maandag voor mij wil werken en ik ga gewoon nog een keer duidelijk aangeven dat ik niet kan op de maandag!
ouders leren sommige dingen nooit volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef Noortje. het volgende:
En wanneer leren ouders wanneer je moet werken als dat al 4 maanden hetzelfde is?
Ja. Want dan ben ik pas om half 5 uit en ik zit in in Tilburg op school en dan moet ik om 8 uur werken en dan kan ik niet eens fatsoenlijk eten.quote:
Ja, als ik dat zeg, zeggen ze dat ik iemand anders moet zoeken die voor me wil werken. En als ik die dan vind, gaan ze daar ook nog over liggen zeiken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ze het bij mij doen zeg ik altijd, jullie hebben mijn tijden, jullie weten dat ik dan niet kan.
Dan zoe kje toch ander werkquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als ik dat zeg, zeggen ze dat ik iemand anders moet zoeken die voor me wil werken. En als ik die dan vind, gaan ze daar ook nog over liggen zeiken.
Ik ben ook ander werk aan het zoeken, maar als ik nu stop heb ik geen geld meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zoe kje toch ander werk? Ik moest toen ik er kwam werken aangeven wanneer ik wil/kan werken. Die tijden hebben ze, dus moeten ze me ook niet anders inplannen. Je moet iemand anders zoeken. Nee, jij moet iemand anders inplannen, je weet dat ik niet kan.
Maargoed zo gaat het niet overal, dat is waar
waarom kijk jij jetixquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef MASD het volgende:
Omg, Phineas en Ferb op Jetix nu.PERRRRYYY.
Zit ook weer wat in jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook ander werk aan het zoeken, maar als ik nu stop heb ik geen geld meer.
Bij mij is het elke keer "moet je vanavond werken?!"quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt lomp, ik werk nu al meer dan een jaar iedere vrijdag avond, en dan zegt mn moeder. Maar je bent vrijdags toch altidj vrij?
quote:
Dat is wel stom ja...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bij mij is het elke keer "moet je vanavond werken?!"
"Já mams, het is woensdag, ik moet al een hele tijd op woensdag, vrijdag en eens per twee weken op zaterdag werken."
"Oh hoe laat begin je?"
"Om zes uur, net als op vrijdag, zoals elke keer."
En dat herhaalt zich op vrijdag weer.
Daarom.quote:
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poepquote:
Dan heeft hij helemaal lefquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En als ik dan weg ga vraagt mijn vader ook nog "Waar ga jij dan heen?"
![]()
En?quote:
Haha ja en terecht dat je dan vrij wil! En ze moeten gewoon niet zeuren, klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom.
Maar nu gaan ze vast zeiken dat ik te vaak vrij vraag of te vaak andere mensen regel, maar goed, Mark is binnenkort jarig en daar wil ik vrij voor. En ik heb die week ook al vrij op zaterdag.
Nah ze ging me uitleggen hoe ik tandenstokers moest gebruikenquote:
dat is echt vreselijk, ze gaat altijd weer zeuren dat ik wel moet flossen he.quote:
Zoooo niet waar, Fairly Odd Parentsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poep
Dat is net zo vet, velgen poleistenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Nah ze ging me uitleggen hoe ik tandenstokers moest gebruikenEn ze ging mijn tanden ook poleisten.
dat is nog ergerquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Zoooo niet waar, Fairly Odd Parents![]()
In het begin ging ze heel diep met de tandenstokers door me tanden, echt bloeden man niet normaal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat is echt vreselijk, ze gaat altijd weer zeuren dat ik wel moet flossen he.
maar als ik bij mijn kiezen ga flossen ga ik half over me nek
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Niet waar. Kortzichtige onzin verkondig je. Er zijn welgeteld 2 toffe series!:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poep
FOPquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
In het begin ging ze heel diep met de tandenstokers door me tanden, echt bloeden man niet normaal.
Ja, op mijn werk zeuren ze altijd, dus dat ben ik wel gewend. En soms weigeren ze me gewoon om vrij te geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja en terecht dat je dan vrij wil! En ze moeten gewoon niet zeuren, klaar
ga in een andere kamer eten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
Dilemma: ik moet eten want moet zo werken, maar heb geen zin om me in één kamer met mijn uiterst chagrijnige moeder te bevinden. Wat te doen?
Ik moet over 6 weken terug komen voor controlequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,
maar hallo als ik bij mijn kiezen moet kan ik net zo goed vinger in mijn keel steken,,
ongeveer zelfde effect >.>
Mijn mond is niet zo groot
moest ik ook, maar was de afspraak vergeten en nu ben k al hele tijd niet meer geweest en de tandenstokers vergeet ik ook steeds XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik moet over 6 weken terug komen voor controleDus tot die tijd maar even elke dag er flink doorheen met een tandenstoker.
Picsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,
maar hallo als ik bij mijn kiezen moet kan ik net zo goed vinger in mijn keel steken,,
ongeveer zelfde effect >.>
Mijn mond is niet zo groot
Ohja, Wayside niet te vergeten natuurlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet waar. Kortzichtige onzin verkondig je. Er zijn welgeteld 2 toffe series!:
Phineas en Ferb.
Dankquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
moest ik ook, maar was de afspraak vergeten en nu ben k al hele tijd niet meer geweest en de tandenstokers vergeet ik ook steeds XD
maar uh ja succes
zoepa tollquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
Ik heb geen geld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan ga je een patatje halen ofzo
oh ok dat is nog overleefbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
Dan gaan we samen een patatje halenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
En dan mij afbekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
ik val niet op jongens die nog naar jetix kijken
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
Iemand hier nog goeie auto-rij-nummers?
Lees maar terugquote:
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijden
Rammstein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
Metal rijdt echt ontzettend kut he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..
Moet je eens hardcore luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Metal rijdt echt ontzettend kut he.Voor je het weet zit je aan de 100. Gewoon wat rock 'n roll
Laat maar, is niet erg interessantquote:
ik kan er niet naar luisteren gewoon omdat ik de zang lelijk vind., als het engels was geweest....quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat maakt Rammstein niet minder goed hoor
Ookquote:
Dragonforce een optiequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
Muziek in de auto.. gewoon lekkere rock en metal in een snel tempo.
En dan gaat de auto ook snel heel snel. Zonder dat je het eigenlijk wil.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
dan moet ik altijd direct aan guitar hero denken,, echt irritant van die nummers, ook bij stricken van disturbed en even flow enzoquote:
moet je maar beter oplettenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dan gaat de auto ook snel heel snel. Zonder dat je het eigenlijk wil.
quote:Efteling - Villa Volta
Jannes - Ga Dan
3 days Grace - Scared
3 days Grace - Animal i Have Become
DJ Otzi - Ein Stern
Finch - Letters To You
Pendulum - Propane Nightmares
Andre Hazes - Ja Dat Ben jij
Andre Hazes - Zeg maar niets meer
Andre Hazes - zij gelooft in mij
Andre Hazes - Een beetje verliefd
Andre Hazes - De Vlieger
Andre Hazes - Bloed Zweet en tranen
Andre Hazes - Kleine jongen
Josh Groban - Remember Me
HIM - The Path
HIM - In Joy and sorrow
HIM - Gone with the sin
Boris Goodunoc - Propaganda Nazdorowje
Live - Deep Enough
Toploader - Dancing in the Moonlight
Rammstein - Kokain
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
John Marks - Carnival
Ian Oliver / Shantel - Bucovina
Ida Engberg - Disco Volante
Robert Abigail - Mojito song ()
Sylver - Living My Life
Amy Macdonald - Mr Rock en Roll
Amy macdonald - Youth of Today
Amy Macdonald - Lets Start A Band
Vanessa Petruo - Hot Blooded Woman
Aly and AJ - Silent Night
Efteling - Vliegende Hollander
Enya - Only Time
Enya - Sail Away
Kinderen voor Kinderen - Onderweg
Kvk - Als niemand kijkt
Kvk - Nix
Kvk - Help
Olaf Henning - Cowboy und Indianer
Cidinho & Doca - Rap Das Armas
Dikdakkers - Cowboys en indianen
Monique Smit - Vrouwenalfabet
Mooi Wark - Idioot
Mooi Wark - In de blote kont
Mooi Wark - Achter de Tent
Mooi Wark - Schijt aan Regels
Rogier en Co - Schatje Mag ik je Foto (recycled Version)
Shantel - Disco Partizani
Shantel - Disco Boy
CD : Epica - The Phantom Agony
Tja, dan moet je maar Celine Dion opzetten of zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie lijst, ik moet van alles wat hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan moet ik altijd direct aan guitar hero denken,, echt irritant van die nummers, ook bij stricken van disturbed en even flow enzo
Daarom.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
even flow is stuk makkelijker dan strickenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
![]()
Stricken is wel simpel, die andere 2....nee
mijn pa draait heel vaak iron maiden enzo in de autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Daarom.Ik vraag mij nu ook af of mensen die metal een optie vinden als automuziek zelf wel eens gereden hebben.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar Celine Dion opzetten of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Niet op expertquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef DownPoison het volgende:
[..]
even flow is stuk makkelijker dan stricken![]()
Ja, maar ik moet er van alles op hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:41 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whoa er zit toch nog three days grace en him bij
Nee, dat heb ik niet. Maar goed als rock en metal in lekker tempo niet kan.. dan kunnen 90% van de dance en trance muziek en zo ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Daarom.Ik vraag mij nu ook af of mensen die metal een optie vinden als automuziek zelf wel eens gereden hebben.
Die staan in de map 'Fout'quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat doen Andre Hazes, Monique Smit en Jannes in je lijst?
Goed he?!quote:
Nee dan krijg je files van mensen die in slaap vallen in de auto.quote:
trance = dance. Maar dance geen trance.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Maar goed als rock en metal in lekker tempo niet kan.. dan kunnen 90% van de dance en trance muziek en zo ook niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee dan krijg je files van mensen die in slaap vallen in de auto.
gastquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
trance = dance. Maar dance geen trance.
Dat snap ik nog!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
trance = dance. Maar dance geen trance.
okquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Nou, eigenlijk moet je het anders zeggen he.
Alle trance is dance, maar niet alle dance is trance!
Eens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok![]()
dan nog trance en dance en dat soort troep hoort gewoon op 1 grote stapel: slechte muziek
Dance is een verzamelnaam voor vele genre's he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gastweet je ... jij bent echt moeilijk te volgen soms
Oftewel een appel is wel fruit, maar fruit hoeft geen appel te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dance is een verzamelnaam voor vele genre's he.Ik zal het uitleggen in andere termen.
Oi is punk, maar punk niet noodzakelijk oi.
Thrash is metal, maar metal niet noodzakelijk thrash.
ja ik snapte hem al welquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Oftewel een appel is wel fruit, maar fruit hoeft geen appel te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |