Ik was eerder!!!!quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef -SG- het volgende:
NIJN DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HIHAHO NIJN DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HIHAHO
Dat duurt nog tot december, niet genoeg tijd om erachter te komen waar het gaat staan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
me ma en broertje willen horen waar het glazen huis dit jaar komt dus nu ben ik al een uur naar 3fm aant luisteren... jippie
De wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
me ma en broertje willen horen waar het glazen huis dit jaar komt dus nu ben ik al een uur naar 3fm aant luisteren... jippie
Eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
Misschien van je LP playlist afzetten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn iTunes speelt telkens Linkin Park af.
Het komt in Enschede dit jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef RoBro het volgende:
mensen in hokjes plaatsen is zo 2003 maar toch doe ik het nog steeds graag gewoon omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |