Ik was eerder!!!!quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef -SG- het volgende:
NIJN DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HIHAHO NIJN DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HIHAHO
Dat duurt nog tot december, niet genoeg tijd om erachter te komen waar het gaat staan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
me ma en broertje willen horen waar het glazen huis dit jaar komt dus nu ben ik al een uur naar 3fm aant luisteren... jippie
De wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
me ma en broertje willen horen waar het glazen huis dit jaar komt dus nu ben ik al een uur naar 3fm aant luisteren... jippie
Eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
Misschien van je LP playlist afzetten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn iTunes speelt telkens Linkin Park af.
Het komt in Enschede dit jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef RoBro het volgende:
mensen in hokjes plaatsen is zo 2003 maar toch doe ik het nog steeds graag gewoon omdat het kan
Ik heb geen playlist, ik doe bibliotheek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien van je LP playlist afzetten?
Leerdam toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef DownPoison het volgende:
Echt he?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tvp's in een SC plaatsen. Jij zou beter moeten weten!
blijkbaar niet, ik denk toch niet dat het in enschede komt...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat duurt nog tot december, niet genoeg tijd om erachter te komen waar het gaat staan?
glazen huis, van serious request van 3fm, komt misschien dit jaar in enschede.quote:
Ik ben al bezig, zie mijn liedquote:
Ik wist bij voorbaat al dat het kinderen voor kindere zou gaan wordenquote:
of eindhoven of enschede of breda ofzo volgens mij....quote:
Breda stond het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
of eindhoven of enschede of breda ofzo volgens mij....
Sukkel. Het is helemaal geen kinderen voor kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wist bij voorbaat al dat het kinderen voor kindere zou gaan worden.
Het stond vorig jaar in Breda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
of eindhoven of enschede of breda ofzo volgens mij....
oh, nouja zo iets zei mijn ma net en ik let niet echt opquote:
er stond toch echt poesje mauw.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sukkel. Het is helemaal geen kinderen voor kinderen
die truck was er wel afgelopen jaar, met Rigby en G.E.M. en vegas for millions ofzo...quote:
waarom heb je die opleiding gekozen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
We moesten vervuild kerosine (met methylrood) zuiveren met behulp van een extractiekolom met schotels. Door de kolom te vullen met een 0.01M zwavelzuuroplossing en daar de kerosine doorheen te laten lopen adsorbeert (waarom staat dit woord niet in de spellingcheck) het methylrood aan de zwavelzuuroplossing.
In de afbeelding zie je ook de 2 lagen. De onderste is de zwavelzuuroplossing en de bovenste de al deels gezuiverde kerosine.
School.
Uhu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
We moesten vervuild kerosine (met methylrood) zuiveren met behulp van een extractiekolom met schotels. Door de kolom te vullen met een 0.01M zwavelzuuroplossing en daar de kerosine doorheen te laten lopen adsorbeert (waarom staat dit woord niet in de spellingcheck) het methylrood aan de zwavelzuuroplossing.
In de afbeelding zie je ook de 2 lagen. De onderste is de zwavelzuuroplossing en de bovenste de al deels gezuiverde kerosine.
School.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |