Hoezo net?!quote:
Wacht maar tot ik slap bass kan spelen met mijn fallusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok .... maar niet echt .. en nog niet gehoord
Ja, jauwn vriendinquote:
Slappen is wel vet jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik slap bass kan spelen met mijn fallus
Ghehequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar daarom zeg ik : Enschede =, Oosten van Nederland (Deventer
) =
oowhquote:
Je bent gietert, geen bassertquote:
Wij toch ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij gaat neuken op de volgende meet!
Toch?quote:
Ik ben een gietert, een drummert, een bassert en een uhm... ja... pjanert? keybert?quote:
met je wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik slap bass kan spelen met mijn fallus
Ja ik heb wel het een en ander ove rjou gehoordquote:
Zengert?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben een gietert, een drummert, een bassert en een uhm... ja... pjanert? keybert?
Dan doe ik wel gewoon mijn gieter, moet ik alleen nog een versterker aan mn broek kopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met je wat?![]()
als nou alle bassisten ff hun bas(en versterkers) mee gaan nemen naar de volgende meet ofzo![]()
haha...
Neen, keyboard/pianoquote:
Fallus. Lange Jan. Prins Albert etc.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met je wat?![]()
als nou alle bassisten ff hun bas(en versterkers) mee gaan nemen naar de volgende meet ofzo![]()
haha...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met je wat?![]()
haha...
Whatquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef Hyman het volgende:
Dr is weer ¤8000 aan netwerkrotzooitjes binnengekomen
Wat ga ik doen op 22 mei?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toch?
Maar u treint dus ook mee 22mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |