Trein naar Groningen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
So truequote:
Treinen naar groningen zijn tegenwoordig rood-wit hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is geel en het gaat terug in de tijd?
Ik vind van nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Treinen naar groningen zijn tegenwoordig rood-wit hoor
Je mag bewijzen wat je wilquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef KermitKikker het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
En er is gratis internet in de trein
quote:Het is over het algemeen geel, alleen in achterstandsplaatsen wil het er nog wel eens van afwijken, en het gaat terug in de tijd?
Het is geel of rood/wit en gaat terug in de tijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Treinen naar groningen zijn tegenwoordig rood-wit hoor
Een gebruikte tampon na een vaginale infectie met een onboard thermo-nucleaire flux-capacitor om de nodige 1.21 gigawatt te kunnen bereiken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is geel of rood/wit en gaat terug in de tijd?
Je gaat naar Frieslandquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Oke, ik geef het wel op, vanaf deze zomer zit ik toch aan de andere kant van het alnd
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Een gebruikte tampon na een vaginale infectie met een onboard thermo-nucleaire flux-capacitor om de nodige 1.21 gigawatt te kunnen bereiken?
Je zit warm..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Een gebruikte tampon na een vaginale infectie met een onboard thermo-nucleaire flux-capacitor om de nodige 1.21 gigawatt te kunnen bereiken?
Misschien schrijf je groot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zijn mijn wiskundeschriften altijd zo snel vol?
Of je meot eens ophouden met erin over te gevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zijn mijn wiskundeschriften altijd zo snel vol?
Eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, ik ga naar Eindhoven!
Net was het nog groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, ik ga naar Eindhoven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |