Huh? Jij woont toch ook in A'dam? Bij mij schijnt de zon!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
Jup, de pagina's werden niet geladen![]()
Het regent hier weer pijpenstelen
In de cijfers is al te zien dat ik aan het minderen ben met computerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, even het FEB overzichtje top 10 LIF (ofwel slank) posters
Plaats / aantal / gebruiker
001. 1402 Viking84
002. 1195 Greys
003. 1131 Muis006
004. 1067 motorbloempje
005. 0906 P.F
006. 0819 conleche
007. 0775 ColdFeet
008. 0748 TJDoornbos
009. 0652 Dipkip
010. 0636 Vivi
Beterschap!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
In de cijfers is al te zien dat ik aan het minderen ben met computerenVorige keer stond ik nog 1!
Leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is een liedje voor Fok! Idols aan het opnemen, maar kan niet kiezen
WHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:58 schreef kwakveense het volgende:
even juichen: belastingaangifte is de deur uit, en mn tweede cheque is gearriveerd. jeeeeeeeeeeeee
Die is zooooo moooiquote:
Off the top of my head: courgettekoekjes met feta? Of een salade van gegrillde repen courgette met een dressing? Of pasta met courgette, rode ui en citroen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef AKnynke het volgende:
Poez, ik heb al 3 keer een zin getypt, en hem weer weggehaald. Wil graag wat zeggen, maar weet niet zo goed hoe en wat enzo...
Aventura: gefeliciteerd! Ik mis het autorijden hier echt, misschien binnenkort maar weer eens een auto huren..(heb m'n rijbewijs ook nog niet zo lang, sinds vorig jaar juli..)
@ CF: heb jij een leuk (vegetarisch) recept voor iets met courgette? Heb er 3 liggen en die moeten op en ik krijg morgen eters....
Wauwquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond voor het laatst met m'n huisgenootje/vriendin eten voor ze drie maanden naar Canada vertrekt, dus dat verdient een taartje. Weer lang niet naar m'n zin en die letters waren een hel, maar goed...
[ afbeelding ]
Wowquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond voor het laatst met m'n huisgenootje/vriendin eten voor ze drie maanden naar Canada vertrekt, dus dat verdient een taartje. Weer lang niet naar m'n zin en die letters waren een hel, maar goed...
[ afbeelding ]
wow! mooi zeg!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dit is die ene!! hij was dus idd. verkeerd bezorgd, want er staat met pen "retour afzender" op, en mn adres dorgekrast, en de tweede keer issie dus wel doorgestuurd naar mn nieuwe adres. nu ga ik m morgen cashenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Deze onderste post van de vorige bladzijde had ik even gemist!
Ik ben blij voor je!![]()
Hoe zat het nou met die eerste? Had je daar nog een briefje in de bus gedaan?
Because of You zou mijn laatste keuze zijn. Beetje mee doodgegooid dat nummer denk ik, mede door X-factor van afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Winter van Tori Amos
Because of You van Kelly Clarkson
Silent all these Years van Tori Amos
zoiets
Oh wat súper! Dat is die ene dus, nu snap ik hem. Dan is het nog veel tofferderder!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, dit is die ene!! hij was dus idd. verkeerd bezorgd, want er staat met pen "retour afzender" op, en mn adres dorgekrast, en de tweede keer issie dus wel doorgestuurd naar mn nieuwe adres. nu ga ik m morgen cashen
de eerste was ook veel sneller bijgeschreven dan ze zeiden, nl. gisteren al! dus ik heb hele goeie hoop!
En dit ja! Ik vind die taart zo mooi dat ik hem zo zou kopen als hij in een winkel stond!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Prachtige taart, DaD! Ziet er heel professioneel uit. Wat is er mis mee?.
Op dit moment ja, maar je bewaart alles gewoon en straks past het gewoon! Hoezee!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik verwacht wel dat McAbba ook mee gaat doen aan die wedstrijd.
Oh.
En ik kreeg net mijn H&M bestelling binnen.
Alles te klein.
Godver.
Aahhh dat is jammer (en frustrerend).quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik verwacht wel dat McAbba ook mee gaat doen aan die wedstrijd.
Oh.
En ik kreeg net mijn H&M bestelling binnen.
Alles te klein.
Godver.
Nee joh, echt niet. Het is echt kilometers te klein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment ja, maar je bewaart alles gewoon en straks past het gewoon! Hoezee!.
Nou echt jammer danquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet. Het is echt kilometers te klein.
Zo dun WIL ik niet eens zijn. En alles is maat 42![]()
Dat heeeeele leuke zwartwit geblokte jurkje lijkt wel maatje 176 als ik hem zo bekijk
Ik kom er niet eens IN! Serieus! Laat staan dat hij veel en veel te kort is en dat mijn tieten er dan uitpuilen, ik kom er gewoon niet eens in!
Ik ben ook in Amsterdam en e afgelopen uren heeft het afwisselend keihard geregend, gemiezerd en is het superzonnig en droog geweest. De periodes duurden soms maar een paar minuten. Rare dag vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Jij woont toch ook in A'dam? Bij mij schijnt de zon!
da's het nare, al die zooi dan ook weer terugsturen enzo, en ja, welke maat moet je DAN hebben, als dat al zo klein valtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeeeele leuke zwartwit geblokte jurkje lijkt wel maatje 176 als ik hem zo bekijk
Ik kom er niet eens IN! Serieus! Laat staan dat hij veel en veel te kort is en dat mijn tieten er dan uitpuilen, ik kom er gewoon niet eens in!
Die heb je wel eens gehoord toch? Via dit topic?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de zangkunsten van Abbadon.
Joh en anders is dit topic toch zo weer dicht, geen haan die er naar kraaitquote:
voorlopig ben ik het enige slankie dat meedoet, dus ff afwachten maarquote:
gek kindquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Slank de lente door #636 - met MoBlo als onze Disneyprinses!
In het XFA subforum en dan bovenaan bij de sticky topics!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar ik vind het een kutnummer, dat dan wel weer... ben even aan het zoeken waar ik de rest van de inzendingen kan vinden.
Greys... Huh?? Nou ja zeg... klote
Jamaar Kaaaahaaas ikwilnietquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet ff een kaaspannekoeken iedereen die ziek is moet vroeg naar bedje toe
Muis, in bed wordt de koers gewonnen dus 22:00 is 't lampen uit, boeken toequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Kaaaahaaas ikwilniet![]()
Dan lig ik wakker, te woelen en te hoesten
ik weet het wel zeker dat ik dat heel vies vindquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof dat ik avocado eigenlijk heel vies vind..
Echt? Hoe heb je hem gegeten dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof dat ik avocado eigenlijk heel vies vind..
in sommige landen wel. In NL wordt een phd-positie als een baan gezien, terwijl het in duitsland bijvoorbeeld een studie is...Daar mag je ook blij zijn als je een salaris krijgt, anders moet je ht met beurzen regelen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke: dan hoef je toch geen tentamens meer te doen?
Succes!
Heb je een planning gemaakt om je tentamen te leren, en heb je je daar ook aan gehouden? en het idee dat je kent wat je wilde kennen? dan kun je met een gerust hart je boeken dichtdoen en even ontspannen. dat is namelijk net zo belangrijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben zo'n trut voor tentamens..
heb het gevoel dat ik het wel redeljk goed ken...tentamen is morgenochtend, heb nu nog een kleine 2 uur om extra te leren...Ik doe eigenlijk niets productiefs meer en steek er niet veel van op, maar wil ook niet stoppen met leren, want dan gebruik ik m'n tijd niet goed. Dus zit ik maar een beetje half t efokken en half m'n aantekeningen door te lezen...
blegh, wat heb ik een hekel aan tentamens. Morgen m'n laatste ooit!![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik tenminste geen phd ga doen...
[/dagboek post]
Met een pepermix met sinaasappel, citroen en knoflook. Misschien dat ik het door een salade lekkerder vind, maar ik was er niet bepaald weg van nu.quote:
is Duitsland ook daar waar je de phd dan eventueel zou gaan doen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
in sommige landen wel. In NL wordt een phd-positie als een baan gezien, terwijl het in duitsland bijvoorbeeld een studie is...Daar mag je ook blij zijn als je een salaris krijgt, anders moet je ht met beurzen regelen...
Probeer het eens hoe ik het had vandaag: op een geroosterde boterham met mayo, sambal, ui en eventueel ook nog tomaat en komkommer en een beetje peper en zout on top. Ik heb dat mengsel ook gekocht (die sinaasappelknoflook) en ik denk dat dat wat te sterk is op avocado!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met een pepermix met sinaasappel, citroen en knoflook. Misschien dat ik het door een salade lekkerder vind, maar ik was er niet bepaald weg van nu.
geen idee! Hangt er sterk vanaf wat, en waar ik een interessante plaats kan krijgen. Waarschijnlijk wel ergens in West-Europa, gewoon om de kwaliteit van de academia hier, en ook omdat bijv. de US of UK niet te betalen is...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is Duitsland ook daar waar je de phd dan eventueel zou gaan doen?of was dat slechts een voorbeeld vanwege jouw Duitser?
Het ligt er maar net aan wat er in je koelkast ligt of zo'n saladequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind avocado lekker juistvanavond maak ik een salade met wat er nog in de koelkast ligt
en ik heb nog een pistoletje voor erbij
Waarom eet je dat koud dan? In de zomer snap ik dat nog, maar nu zou ik het, met die ingredienten, warm lekkerder vinden, denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik weet het al!
Ik ga pastasalade met geitenkaas en broccoli (alweer?) eten.
Zo weten jullie dat ook weer, hoef je daar niet meer wakker van te liggen
Ik lees ´t al: Je bent dus eigenlijk hartstikke goed voorbereid, Streberquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef AKnynke het volgende:
thanks! en Kaas ook!
Heb vanaf vorige week vrijdag met vriendje elke dag een paar uur geleerd. Elke dag datgene herhaald wat we de vorige dag en de dagen daarvoor hadden geleerd, etc. Ken het meeste uit m'n hoofd, en dat is ook het belangrijkste. Probleem is dat dit een hertentamen is (kon het tentamen niet maken omdat ik toen in NL was ivm m'n oma's begravenis), en ik de vragen van het eerste tentamen al heb. Ik neem aan dat ze niet zo heel veel veranderen, omdat dit de meest logische vragen zijn. Dus hebben we veel op deze vragen gefocust...als ze nu iets heel anders gaan vragen wordt het erg lastig...
We shall see tomorrow! Nog even doorkijken, en vanavond metnog een keer herhalen, en dan is het klaar...Een voldoende is er iig uit te slepen, daar ben ik niet bang voor...Heb stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren..
Men, waarom typ ik zulke lappen text??
Ik vind het een beetje onzin om ergens tig dingen bij te moeten gooien en dat het dan pas lekker is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer het eens hoe ik het had vandaag: op een geroosterde boterham met mayo, sambal, ui en eventueel ook nog tomaat en komkommer en een beetje peper en zout on top. Ik heb dat mengsel ook gekocht (die sinaasappelknoflook) en ik denk dat dat wat te sterk is op avocado!
Oh de pasta laat ik niet afkoelen eigenlijk, lauw-warm eet ik het, en de rest morgen koud bij de lunch ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom eet je dat koud dan? In de zomer snap ik dat nog, maar nu zou ik het, met die ingredienten, warm lekkerder vinden, denk ik.
-rauwe spinaziequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat er in je koelkast ligt of zo'n salade, is Kaasmans!
![]()
Waarom zou je onaangebroken blikvoer in een koelkast bewaren?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-rauwe spinazie
-tomaten
-rode ui
-blikje mais
-tonijnmoot in blikje
-kappers
-en een dressing met balsamico & olijfolie? Is 't wat?
Nouja dat ligt dan ook gewoon in de kast héquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom zou je onaangebroken blikvoer in een koelkast bewaren?
Jamaaarrrr jij zei koelkast!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nouja dat ligt dan ook gewoon in de kast hé
Klinkt goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-rauwe spinazie
-tomaten
-rode ui
-blikje mais
-tonijnmoot in blikje
-kappers
-en een dressing met balsamico & olijfolie? Is 't wat?
honing mosterd dressing?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
ohwja.. iemand nog een dressing-idee bij een spinaziesalade?
heb ook nog spinazie en zulks liggen, maar weet niet wat voor dressing ik erbij moet maken
Mijn universele dressing:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
heb ook nog spinazie en zulks liggen, maar weet niet wat voor dressing ik erbij moet maken
spinazie..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |