abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67399513
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben zo'n trut voor tentamens..

heb het gevoel dat ik het wel redeljk goed ken...tentamen is morgenochtend, heb nu nog een kleine 2 uur om extra te leren...Ik doe eigenlijk niets productiefs meer en steek er niet veel van op, maar wil ook niet stoppen met leren, want dan gebruik ik m'n tijd niet goed. Dus zit ik maar een beetje half t efokken en half m'n aantekeningen door te lezen...

blegh, wat heb ik een hekel aan tentamens. Morgen m'n laatste ooit!

Als ik tenminste geen phd ga doen...

[/dagboek post]
Heb je een planning gemaakt om je tentamen te leren, en heb je je daar ook aan gehouden? en het idee dat je kent wat je wilde kennen? dan kun je met een gerust hart je boeken dichtdoen en even ontspannen. dat is namelijk net zo belangrijk.

Succes morgen!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67399582
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Echt? Hoe heb je hem gegeten dan?
Met een pepermix met sinaasappel, citroen en knoflook. Misschien dat ik het door een salade lekkerder vind, maar ik was er niet bepaald weg van nu.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67399632
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

in sommige landen wel. In NL wordt een phd-positie als een baan gezien, terwijl het in duitsland bijvoorbeeld een studie is...Daar mag je ook blij zijn als je een salaris krijgt, anders moet je ht met beurzen regelen...
is Duitsland ook daar waar je de phd dan eventueel zou gaan doen? of was dat slechts een voorbeeld vanwege jouw Duitser?
Ja doei.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:25:27 #279
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67399635
Ik vind avocado lekker juist vanavond maak ik een salade met wat er nog in de koelkast ligt en ik heb nog een pistoletje voor erbij
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:25:46 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67399650
thanks! en Kaas ook!

Heb vanaf vorige week vrijdag met vriendje elke dag een paar uur geleerd. Elke dag datgene herhaald wat we de vorige dag en de dagen daarvoor hadden geleerd, etc. Ken het meeste uit m'n hoofd, en dat is ook het belangrijkste. Probleem is dat dit een hertentamen is (kon het tentamen niet maken omdat ik toen in NL was ivm m'n oma's begravenis), en ik de vragen van het eerste tentamen al heb. Ik neem aan dat ze niet zo heel veel veranderen, omdat dit de meest logische vragen zijn. Dus hebben we veel op deze vragen gefocust...als ze nu iets heel anders gaan vragen wordt het erg lastig...

We shall see tomorrow! Nog even doorkijken, en vanavond met nog een keer herhalen, en dan is het klaar...Een voldoende is er iig uit te slepen, daar ben ik niet bang voor...Heb stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren..

Men, waarom typ ik zulke lappen text??
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67399749
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Met een pepermix met sinaasappel, citroen en knoflook. Misschien dat ik het door een salade lekkerder vind, maar ik was er niet bepaald weg van nu.
Probeer het eens hoe ik het had vandaag: op een geroosterde boterham met mayo, sambal, ui en eventueel ook nog tomaat en komkommer en een beetje peper en zout on top. Ik heb dat mengsel ook gekocht (die sinaasappelknoflook) en ik denk dat dat wat te sterk is op avocado!
pi_67399756
Oh ik weet het al!
Ik ga pastasalade met geitenkaas en broccoli (alweer?) eten.
Zo weten jullie dat ook weer, hoef je daar niet meer wakker van te liggen
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:29:30 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67399776
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

is Duitsland ook daar waar je de phd dan eventueel zou gaan doen? of was dat slechts een voorbeeld vanwege jouw Duitser?
geen idee! Hangt er sterk vanaf wat, en waar ik een interessante plaats kan krijgen. Waarschijnlijk wel ergens in West-Europa, gewoon om de kwaliteit van de academia hier, en ook omdat bijv. de US of UK niet te betalen is...
pi_67399814
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind avocado lekker juist vanavond maak ik een salade met wat er nog in de koelkast ligt en ik heb nog een pistoletje voor erbij
Het ligt er maar net aan wat er in je koelkast ligt of zo'n salade , is Kaasmans!
pi_67399863
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik weet het al!
Ik ga pastasalade met geitenkaas en broccoli (alweer?) eten.
Zo weten jullie dat ook weer, hoef je daar niet meer wakker van te liggen
Waarom eet je dat koud dan? In de zomer snap ik dat nog, maar nu zou ik het, met die ingredienten, warm lekkerder vinden, denk ik.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:32:56 #286
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67399909
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef AKnynke het volgende:
thanks! en Kaas ook!

Heb vanaf vorige week vrijdag met vriendje elke dag een paar uur geleerd. Elke dag datgene herhaald wat we de vorige dag en de dagen daarvoor hadden geleerd, etc. Ken het meeste uit m'n hoofd, en dat is ook het belangrijkste. Probleem is dat dit een hertentamen is (kon het tentamen niet maken omdat ik toen in NL was ivm m'n oma's begravenis), en ik de vragen van het eerste tentamen al heb. Ik neem aan dat ze niet zo heel veel veranderen, omdat dit de meest logische vragen zijn. Dus hebben we veel op deze vragen gefocust...als ze nu iets heel anders gaan vragen wordt het erg lastig...

We shall see tomorrow! Nog even doorkijken, en vanavond met nog een keer herhalen, en dan is het klaar...Een voldoende is er iig uit te slepen, daar ben ik niet bang voor...Heb stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren..

Men, waarom typ ik zulke lappen text??
Ik lees ´t al: Je bent dus eigenlijk hartstikke goed voorbereid, Streber
pi_67399931
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Probeer het eens hoe ik het had vandaag: op een geroosterde boterham met mayo, sambal, ui en eventueel ook nog tomaat en komkommer en een beetje peper en zout on top. Ik heb dat mengsel ook gekocht (die sinaasappelknoflook) en ik denk dat dat wat te sterk is op avocado!
Ik vind het een beetje onzin om ergens tig dingen bij te moeten gooien en dat het dan pas lekker is. . Dan pak ik liever gewoon iets wat ik sowieso lekker vind. . Het is mijn smaak gewoon niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67400029
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom eet je dat koud dan? In de zomer snap ik dat nog, maar nu zou ik het, met die ingredienten, warm lekkerder vinden, denk ik.
Oh de pasta laat ik niet afkoelen eigenlijk, lauw-warm eet ik het, en de rest morgen koud bij de lunch ofzo
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:36:48 #289
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67400058
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan wat er in je koelkast ligt of zo'n salade , is Kaasmans!

-rauwe spinazie
-tomaten
-rode ui
-blikje mais
-tonijnmoot in blikje
-kappers
-en een dressing met balsamico & olijfolie? Is 't wat?
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:38:51 #290
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67400125
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

-rauwe spinazie
-tomaten
-rode ui
-blikje mais
-tonijnmoot in blikje
-kappers
Waarom zou je onaangebroken blikvoer in een koelkast bewaren?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:42:51 #291
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67400270
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Waarom zou je onaangebroken blikvoer in een koelkast bewaren?
Nouja dat ligt dan ook gewoon in de kast hé
pi_67400291
ohwja.. iemand nog een dressing-idee bij een spinaziesalade?
heb ook nog spinazie en zulks liggen, maar weet niet wat voor dressing ik erbij moet maken
Ja doei.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:46:37 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67400414
Mark wilde net een plakje ham pakken uit de koelkast. "Oh het is over datum, 16 maart staat erop." En wat doet meneer? Het terugleggen in de koelkast .
Ons eten staat nu in de oven .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:47:01 #294
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67400430
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nouja dat ligt dan ook gewoon in de kast hé
Jamaaarrrr jij zei koelkast!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67400512
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

-rauwe spinazie
-tomaten
-rode ui
-blikje mais
-tonijnmoot in blikje
-kappers
Klinkt goed!
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:51:45 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67400591
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
heb ook nog spinazie en zulks liggen, maar weet niet wat voor dressing ik erbij moet maken
honing mosterd dressing?

sjalotje heel fijn snijden, half teentje knoflook, schep honing, schep mosterd, beetje olie, drupje azijn en zout en peper....naar smaak ingredienten toevoegen, verwijderen, etc.
pi_67400619
quote:
Mijn universele dressing:

mosterd
witte balsamico-azijn
iets zoets (kan zoetstof zijn, of frambozenjam of honing, whatevah)
zout peper
en olie. Kan olijfolie zijn, maar zonnebloem is ook prima.

Kan echt overal bij.

Bij spinazie zou ik er wat geitenkaas gooien of Parmezaanse!
pi_67400779
Abend!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67400788
quote:
spinazie..

+ zongedroogde tomaatjes + appel + komkommer zonder het vochtige + pasta krulletjes + walnoten + geitenkaas + veldsla + honingdressing
pi_67400885
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh, echt niet. Het is echt kilometers te klein.
Zo dun WIL ik niet eens zijn. En alles is maat 42
Dat heeeeele leuke zwartwit geblokte jurkje lijkt wel maatje 176 als ik hem zo bekijk
Ik kom er niet eens IN! Serieus! Laat staan dat hij veel en veel te kort is en dat mijn tieten er dan uitpuilen, ik kom er gewoon niet eens in!

Oh, misschien is dit een troost: Ik had een broek van een vriendin geleend, H&M, maat 40. En hij zakte niet eens van mijn bil af. En normaal heb ik <36.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')