Because of You zou mijn laatste keuze zijn. Beetje mee doodgegooid dat nummer denk ik, mede door X-factor van afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Winter van Tori Amos
Because of You van Kelly Clarkson
Silent all these Years van Tori Amos
zoiets
Oh wat súper! Dat is die ene dus, nu snap ik hem. Dan is het nog veel tofferderder!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, dit is die ene!! hij was dus idd. verkeerd bezorgd, want er staat met pen "retour afzender" op, en mn adres dorgekrast, en de tweede keer issie dus wel doorgestuurd naar mn nieuwe adres. nu ga ik m morgen cashen
de eerste was ook veel sneller bijgeschreven dan ze zeiden, nl. gisteren al! dus ik heb hele goeie hoop!
En dit ja! Ik vind die taart zo mooi dat ik hem zo zou kopen als hij in een winkel stond!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Prachtige taart, DaD! Ziet er heel professioneel uit. Wat is er mis mee?.
Op dit moment ja, maar je bewaart alles gewoon en straks past het gewoon! Hoezee!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik verwacht wel dat McAbba ook mee gaat doen aan die wedstrijd.
Oh.
En ik kreeg net mijn H&M bestelling binnen.
Alles te klein.
Godver.
Aahhh dat is jammer (en frustrerend).quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik verwacht wel dat McAbba ook mee gaat doen aan die wedstrijd.
Oh.
En ik kreeg net mijn H&M bestelling binnen.
Alles te klein.
Godver.
Nee joh, echt niet. Het is echt kilometers te klein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment ja, maar je bewaart alles gewoon en straks past het gewoon! Hoezee!.
Nou echt jammer danquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet. Het is echt kilometers te klein.
Zo dun WIL ik niet eens zijn. En alles is maat 42![]()
Dat heeeeele leuke zwartwit geblokte jurkje lijkt wel maatje 176 als ik hem zo bekijk
Ik kom er niet eens IN! Serieus! Laat staan dat hij veel en veel te kort is en dat mijn tieten er dan uitpuilen, ik kom er gewoon niet eens in!
Ik ben ook in Amsterdam en e afgelopen uren heeft het afwisselend keihard geregend, gemiezerd en is het superzonnig en droog geweest. De periodes duurden soms maar een paar minuten. Rare dag vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Jij woont toch ook in A'dam? Bij mij schijnt de zon!
da's het nare, al die zooi dan ook weer terugsturen enzo, en ja, welke maat moet je DAN hebben, als dat al zo klein valtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet. Het is echt kilometers te klein.
Zo dun WIL ik niet eens zijn. En alles is maat 42![]()
Dat heeeeele leuke zwartwit geblokte jurkje lijkt wel maatje 176 als ik hem zo bekijk
Ik kom er niet eens IN! Serieus! Laat staan dat hij veel en veel te kort is en dat mijn tieten er dan uitpuilen, ik kom er gewoon niet eens in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |