Huh? Jij woont toch ook in A'dam? Bij mij schijnt de zon!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
Jup, de pagina's werden niet geladen![]()
Het regent hier weer pijpenstelen
In de cijfers is al te zien dat ik aan het minderen ben met computerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, even het FEB overzichtje top 10 LIF (ofwel slank) posters
Plaats / aantal / gebruiker
001. 1402 Viking84
002. 1195 Greys
003. 1131 Muis006
004. 1067 motorbloempje
005. 0906 P.F
006. 0819 conleche
007. 0775 ColdFeet
008. 0748 TJDoornbos
009. 0652 Dipkip
010. 0636 Vivi
Beterschap!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
In de cijfers is al te zien dat ik aan het minderen ben met computerenVorige keer stond ik nog 1!
Leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is een liedje voor Fok! Idols aan het opnemen, maar kan niet kiezen
WHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:58 schreef kwakveense het volgende:
even juichen: belastingaangifte is de deur uit, en mn tweede cheque is gearriveerd. jeeeeeeeeeeeee
Die is zooooo moooiquote:
Off the top of my head: courgettekoekjes met feta? Of een salade van gegrillde repen courgette met een dressing? Of pasta met courgette, rode ui en citroen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef AKnynke het volgende:
Poez, ik heb al 3 keer een zin getypt, en hem weer weggehaald. Wil graag wat zeggen, maar weet niet zo goed hoe en wat enzo...
Aventura: gefeliciteerd! Ik mis het autorijden hier echt, misschien binnenkort maar weer eens een auto huren..(heb m'n rijbewijs ook nog niet zo lang, sinds vorig jaar juli..)
@ CF: heb jij een leuk (vegetarisch) recept voor iets met courgette? Heb er 3 liggen en die moeten op en ik krijg morgen eters....
Wauwquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond voor het laatst met m'n huisgenootje/vriendin eten voor ze drie maanden naar Canada vertrekt, dus dat verdient een taartje. Weer lang niet naar m'n zin en die letters waren een hel, maar goed...
[ afbeelding ]
Wowquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond voor het laatst met m'n huisgenootje/vriendin eten voor ze drie maanden naar Canada vertrekt, dus dat verdient een taartje. Weer lang niet naar m'n zin en die letters waren een hel, maar goed...
[ afbeelding ]
wow! mooi zeg!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dit is die ene!! hij was dus idd. verkeerd bezorgd, want er staat met pen "retour afzender" op, en mn adres dorgekrast, en de tweede keer issie dus wel doorgestuurd naar mn nieuwe adres. nu ga ik m morgen cashenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Deze onderste post van de vorige bladzijde had ik even gemist!
Ik ben blij voor je!![]()
Hoe zat het nou met die eerste? Had je daar nog een briefje in de bus gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |