Ja. Door geleidelijk af te vallen en veel te sporten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef heaven7 het volgende:
Oei dat is toch niet de bedoeling. Kun je dat niet voorkomen?
IMO zijn er twee manieren om af te vallen: weinig eten, weinig sporten, of veel eten, veel sporten. Even kort door de bocht, zeg maar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Door geleidelijk af te vallen en veel te sporten!
Weinig eten en weinig sporten zou ik niemand willen aanraden. In het geval van XM en andere mensen met lichamelijke beperkingen, kán het niet anders, dus dat laat ik dan even buiten beschouwing. En weinig tijd vind ik echt een non-excuus. Iedereen heeft wel een half uurtje per dag. Anders is er iets fundamenteels verkeerd met je tijdsindeling.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IMO zijn er twee manieren om af te vallen: weinig eten, weinig sporten, of veel eten, veel sporten. Even kort door de bocht, zeg maar.
Als je door lichamelijke beperkingen weinig kunt sporten (zoals XM bijvoorbeeld), of je hebt echt te weinig tijd, dan ben je aangewezen op weinig eten. Maar als er niet zulke redenen zijn, zou ik iedereen aanraden om veel te sporten en stevig te blijven eten. Veel prettiger voor je lijf, en vaak met mooier resultaat.
Hoe weet je dat dat vet was, dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef heaven7 het volgende:
Maar ik viel wel degelijk veel (vet) af.
Dat herken ik wel hoor dat je niet kan eten door acute stress, maar ik weet niet of dat hetzelfde werkt als een crashdieet, omdat je dan ook geen behoefte hebt aan eten. Tijdens een crashdieet, droom je van lekkere dingen en dat is wel een verschil.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef heaven7 het volgende:
Grappig toch hoe ons lichaam werkt, thanks voor de info
Mijn eigen ervaring met een crashdieet trouwens; noodgedwongen wel want ik voelde me 3 kwart jaar terug zo rot door omstandigheden dat ik 1.5 maand misselijk ben geweest en echt niet kon eten, in rap tempo dus 8 kilo afgevallen. Toen begon ik me geleidelijk aan weer beter te voelen en ging ik geleidelijk aan weer meer eten en ik ben nog heel lang op datzelfde gewicht gebleven, heb alleen niet genoeg opgelet met snoep ed, was allang blij dat ik weer van eten kon genietenmet als resultaat dat er nu een kilo of 5/6 weer bijzitten. Maar ik viel wel degelijk veel (vet) af.
Absoluut, het zijn ook de makkelijkste kilo's die ik ooit kwijt geraakt benquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat herken ik wel hoor dat je niet kan eten door acute stress, maar ik weet niet of dat hetzelfde werkt als een crashdieet, omdat je dan ook geen behoefte hebt aan eten. Tijdens een crashdieet, droom je van lekkere dingen en dat is wel een verschil.
Hoeveel kilo wil je eraf nu?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Absoluut, het zijn ook de makkelijkste kilo's die ik ooit kwijt geraakt benMaar het zou puur voor het afvalproces niet moeten uitmaken want dat is puur psychisch, die drang naar lekkere dingen. Als je de discipline hebt om vol te houden zou het hetzelfde moeten werken.
Volumevermindering is meestal meer een teken van vetverlies dan gewichtsverminderingquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:33 schreef heaven7 het volgende:
Omdat ik dun was, en waar eerst vet zat (heupen, billen en bovenbenen en rondom knieën) viel er niets meer vast te pakken zeg maar waar dat eerst wel konMijn broeken en truien slobberden om mijn lijf.
Huuuquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoei! Krijg ik net een telefoontje dat ik waarschijnlijk a.s. dinsdag Gerrit Komrij mag gaan interviewen!
*inlezen gaat*
Huuu?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huuu.
Maar wel een grootheid natuurlijk.
Nee, niet per se. Als je vetverlies gepaard gaat met spieropbouw, verlies je wel volume, maar kan je gewicht constant blijven of zelfs stijgenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:48 schreef heaven7 het volgende:
Vetverlies betekent toch gewichtsverminderingMaar dat heb je netjes gedaan!
Oeh, jij rebelquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb lekker nu drie crackers genomen voor m'n lunch, terwijl ik er maar 2 mocht
Stimmt, mijn gewicht is hetzelfde gebleven terwijl mijn buik en armen zijn afgeslankt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Als je vetverlies gepaard gaat met spieropbouw, verlies je wel volume, maar kan je gewicht constant blijven of zelfs stijgen
Charmant!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jij rebel
Balen dat je terugmoet naar de huisarts, zegDat zo'n val bij jou zo'n enorme impact heeft... Echt rot.
Mijn kont is inmiddels groen aan het verkleuren, trouwens
Way to go, Muisquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Brunch: aardbeienkwark
Sport: zwelgen in zelfmedelijden, en buikspieroefeningen (hoesten)
Waarom eet je zo slecht? En hoe lang is dat al zo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
Ik eet echt bagger de laatste tijd, zostraks pizza voor lunch gehad, en het word waarschijnlijk hamburgers voor avondeten...en nog een stuk cheesecake...Morgen hertentamen...
Ja ik krijg niks anders wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Way to go, Muis
Nog steeds: beter geen zuivel eten als je al last hebt van slijm. Nou ja, tenzij je niets anders wegkrijgt door zere keel, natuurlijk
Ik hoop voor je dat het gewoon gebrek aan daglicht is, want dat gaat nu in rap tempo beter worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
Misschien weas het ehet weer wel..ik heb geen idee!
Waar woon jijquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
Hey, het zonnetje schijnt hier, het is alleen nog pokke koud (0 graden!)
leuke duitsers!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het land van pyttipanna, surstromming en Duitsers!
Wauw! Lijkt me zo'n mooi landquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuke duitsers!
@ Daph: ik woon in Zweden...We hadden gister serieus sneeuwstormen, en vandaag schijnt de zon al de hele dag, zo vreemd die wisselvalligheid...Maar tis wel pokke koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |