Nee, niet per se. Als je vetverlies gepaard gaat met spieropbouw, verlies je wel volume, maar kan je gewicht constant blijven of zelfs stijgenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:48 schreef heaven7 het volgende:
Vetverlies betekent toch gewichtsverminderingMaar dat heb je netjes gedaan!
Oeh, jij rebelquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb lekker nu drie crackers genomen voor m'n lunch, terwijl ik er maar 2 mocht
Stimmt, mijn gewicht is hetzelfde gebleven terwijl mijn buik en armen zijn afgeslankt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Als je vetverlies gepaard gaat met spieropbouw, verlies je wel volume, maar kan je gewicht constant blijven of zelfs stijgen
Charmant!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jij rebel
Balen dat je terugmoet naar de huisarts, zegDat zo'n val bij jou zo'n enorme impact heeft... Echt rot.
Mijn kont is inmiddels groen aan het verkleuren, trouwens
Way to go, Muisquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Brunch: aardbeienkwark
Sport: zwelgen in zelfmedelijden, en buikspieroefeningen (hoesten)
Waarom eet je zo slecht? En hoe lang is dat al zo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
Ik eet echt bagger de laatste tijd, zostraks pizza voor lunch gehad, en het word waarschijnlijk hamburgers voor avondeten...en nog een stuk cheesecake...Morgen hertentamen...
Ja ik krijg niks anders wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Way to go, Muis
Nog steeds: beter geen zuivel eten als je al last hebt van slijm. Nou ja, tenzij je niets anders wegkrijgt door zere keel, natuurlijk
Ik hoop voor je dat het gewoon gebrek aan daglicht is, want dat gaat nu in rap tempo beter worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
Misschien weas het ehet weer wel..ik heb geen idee!
Waar woon jijquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
Hey, het zonnetje schijnt hier, het is alleen nog pokke koud (0 graden!)
leuke duitsers!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het land van pyttipanna, surstromming en Duitsers!
Wauw! Lijkt me zo'n mooi landquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuke duitsers!
@ Daph: ik woon in Zweden...We hadden gister serieus sneeuwstormen, en vandaag schijnt de zon al de hele dag, zo vreemd die wisselvalligheid...Maar tis wel pokke koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |