quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
This is what you get when you mess with us.
Vooropgesteld: ik ben over het algemeen ook geen voorstander van re-release, is niet echt spannend. Maar laten we het eens vanuit het oogpunt van Milow bekijken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een plaat twee keer uitbrengen is kansloos, overbodig en een belediging van de luisteraar. Als die luisteraar besloten heeft dat die plaat niets is (door 'm niet te kopen), moet je die als platenmaatschappij vooral niet nog een keer gaan uitbrengen omdat je er toch heilig van overtuigd bent dat 't wèl moet verkopen. Kom met wat nieuws. De gemiddelde luisteraar komt nu niet veel verder dan twee nummers van Milow, terwijl er dat minimaal drie verschillende hadden kunnen zijn.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Dit kan ik op de piano.
Dankje!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Oeh! dit is een vette plaat van Anouk
quote:
Geen dank hoor !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dankje!
Ik vond Anouk vroeger echt geweldigmaar tegenwoordig.. nah.
Dat vind ik juist niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen dank hoor !
Daarom vind ik deze plaat ook zo onwijs goed! het 'echte' Anouk-geluid. Rock 'n Roll !
Ow, is zeker een mogelijk logische uitleg om het nummer nog een keer uit te brengen/te gelde te maken. Maar zelfs dan blijf ik van mening dat een artiest wel wat meer moeite mag doen om méér van zichzelf te laten horen. Het is wel erg makkelijk om nog een pallet van datzelfde zilveren schijfje te persen. En doordat 3FM het bij de eerste release wel heeft opgepikt worden vaste luisteraars (en dat zijn er meer dan de mensen in dit topic) ermee doodgegooid zodat ze het snel beu zijn. Ik heb You Don't Know destijds braaf via iTunes gekocht omdat ik dat tóen een mooi nummer vond. Ik kan 't inmiddels niet meer aanhoren, juist doordat het nog een keer tig keer de ether in geslingerd wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vooropgesteld: ik ben over het algemeen ook geen voorstander van re-release, is niet echt spannend. Maar laten we het eens vanuit het oogpunt van Milow bekijken...
Die komt een jaar of anderhalf geleden met You Don't Know, een topnummer. Helaas helaas draait alleen 3FM het in Nederland en laat het grote publiek het links liggen. Jammer, want hij is zelf zo trots op het nummer!
Vervolgens scoort hij een gigantische hit met een grap, een cover van 50 ct. Alle stations in NL draaien het en willen vervolgens meer meer meer!
Dan is het toch wel tempting om dat nummer dat toen geflopt is nog 1 keer te doen... de kans dat meer mensen het nu alsnog horen en leuk blijken vinden is nou eenmaal groter dan voorheen.
Allemaal hypotetisch hoor, het voorgaande, maar als je het zo bekijkt... toch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAStarsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slapen komt zo eerst een jonge jeneverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Trusten borisz !
Dit vind ik samen met Röyksopp - Happy up here by far de beste singles van het moment.
You Don't Know heeft idd niet de erkenning gekregen die hij verdient, maar het opnieuw uitbrengen is vervelend voor de mensen die de plaat al wel kenden en waardeerden. Als de plaat nu wel meer gewaardeerd wordt dan komt dat door Ayo Technology en niet zozeer door You Don't Know. Denk je dat de plaat (met hogere verkoopcijfers) nu wel de erkenning krijgt die de plaat verdient? Ik vind het een beetje valse erkenning dan.quote:
Oh, okay! Nou proost en geniet ervanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Slapen komt zo eerst een jonge jenever.
Jezus, wat een bak ellende staat er in die lijst zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe succesvol is die rerelease van You Don't Know eigenlijk?? Op http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s zie ik 'm niet eens in de top 100 staan
Kan kloppen, hij is echt NET uit. In iTunes downloadlijst bubbelt hij al wel hier en daar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe succesvol is die rerelease van You Don't Know eigenlijk?? Op http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s zie ik 'm niet eens in de top 100 staan
Tja, maar die betaalt de huur ook...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Denk je dat de plaat (met hogere verkoopcijfers) nu wel de erkenning krijgt die de plaat verdient? Ik vind het een beetje valse erkenning dan.
Ik heb alleen maar op Milow durven zoeken toen ik per ongeluk de bovenste nummers zagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus, wat een bak ellende staat er in die lijst zeg![]()
![]()
Alleen nummer 59 is erg goed
Ik wilde zeggen: "Touché", maar toen bedacht ik mij dat hij de huur ook wel van een andere single kan betalen.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef alors het volgende:
Wanneer word het morgen bekendgemaakt? Hoelaat of in welk programma?
De muziek is in elk geval prima !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Leuk hier? Ik wilde mijn posts nog wat opkrikken om morgen in de dagcijfers top 10 te staan
Zelfs Bob Offenberg staat er in , nieuw op nummer #35 zelfsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar op Milow durven zoeken toen ik per ongeluk de bovenste nummers zag.
Idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef LeonH het volgende:
Van mij hoeft er helemaal geen Milow meer op de radio....
Yup, niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! daar is de fijne nieuwe single van de Kooks!
Is Sun in her eyes opnieuw uitgebracht? Fijne plaat!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:03 schreef broer het volgende:
Ik hoorde Paul Rabbering vanmiddag die fantastische plaat van Tom Helsen draaien. Die mag van mij wel hoog in de rotatie.
(Over Belgen die oude nummers uitbrengen gesproken.)
Nee, 'Home'. En die is ook niet echt opnieuw uitgebracht. Het was de themesong van de Vlaamse Serious Request en is nu pas in Nederland uitgebracht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Is Sun in her eyes opnieuw uitgebracht? Fijne plaat!
quote:
Weet je nog een mop?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niet voorEnkel de gezelligheid nu
Ah, okay. Ken de plaat namelijk ook niet. leuke infoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, 'Home'. En die is ook niet echt opnieuw uitgebracht. Het was de themesong van de Vlaamse Serious Request en is nu pas in Nederland uitgebracht.
Het woont in het bos en is nog niet overgestapt op Windows ' 95quote:
Ah, ga je nog wat leuks doen vanavond??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niet voorEnkel de gezelligheid nu
Ja, maar vind je het verder echt leuk? Beetje gimmick..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"You're the chocolate at the end of my cornetto"
Wat een briljante tekst
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het woont in het bos en is nog niet overgestapt op Windows ' 95
.
.
.
.
.
Paulus de Dos kabouter
(haha)
Ik vind deze erg leuk ja, rest van het album is afschuwelijk.En ja het is een compleet copy van The Talking Heads.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar vind je het verder echt leuk? Beetje gimmick..
O, ik vind de rest van het album voor het grootste deel ook erg goed te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef TheZapster het volgende:
Ik vind deze erg leuk ja, rest van het album is afschuwelijk.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
De stelling..... pffff. Gelukkig zometeen de Rijdende Rechter
Nee johquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Kijk je ook altijd "Tussen Kunst en Kitch"?
Laters!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef TIM-846 het volgende:
Freunde! Ik ga nog even een aflevering 24 kijken.. en dan spreken we elkander morgen weer
Trusten allemaal!
*pheeeew*quote:
Whahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*pheeeew*
Ik kon geen ander woord bedenken voor die plaat van mijn grote idool uit België.
Boefje!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
AdiosIk was er stiekem nog even. 24 start nu! Tot merge
ik welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Kijk je ook altijd "Tussen Kunst en Kitch"?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
ligt het trouwens aan mij, of wordt die 'nieuwe'Milow de nieuwe opgelegde MH?
Ja, maar dat komt dat ie zijn huur moet betalen. Ofzo. Veenstra heeft daar een bepaalde filosofie over (even terug lezen).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
Goedquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:04 schreef cosmick het volgende:
Zou leuk zijn als er op dit tijdstip 's niet muziek gedraaid wordt die je overdag ook al continu hoort.
Hij wilde zelf niet eens dat die plaat opnieuw uitgebracht zou gaan worden. Hoe sneu is datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dat ie zijn huur moet betalen. Ofzo. Veenstra heeft daar een bepaalde filosofie over (even terug lezen).
Daymn! Wel interessant. Zoek je dat allemaal online uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Goedvan mn moeders kant de mannelijke lijn tot 1699 terug gespit, en de vrouwelijke lijn nog veel verder ...ik heb nog niet alles ingevuld maar ben nu op 1488
![]()
Net zoals die Jason Mraz destijdsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
veel onlinequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daymn! Wel interessant. Zoek je dat allemaal online uit?
Lijkt me ook wel wat. Mijn voorouders komen uit Frankrijk. Kom er nooit. Maar heb wel sindskort een Franse automobile.
Volgens Rob wil Milow helemaal niet dat deze plaat opnieuw wordt uitgebracht, hij wil gewoon nieuw werk uit brengen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dat ie zijn huur moet betalen. Ofzo. Veenstra heeft daar een bepaalde filosofie over (even terug lezen).
Ben je nog op de radio geweest deze week trouwens?
ROFLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde daarstraks ook dat van die Katy Perry polka
komt m`n broertje net met de complete video: http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html![]()
![]()
![]()
![]()
Polka... dan moet ik altijd aan Weird Al denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde daarstraks ook dat van die Katy Perry polka
komt m`n broertje net met de complete video: http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html![]()
![]()
![]()
![]()
Hey thanks! Ik ga daar ooit toch eens achteraan, al zal ik eerst eens bij neven en nichten informeren of ze al niet wat voorwerk hebben gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
veel online![]()
als je ouders bv nog weten hoe hun grootouders heten van voor en achternaam (meisjesnaam bv) en ook nog wisten uit welke streek/omgeving/stad ze kwamen zoek je op genealogie-sites.
Als je dan heel ver bent gekomen, kan je meestal inm contact komen met de kerk of de gemeente en kan je doopaktes/trouwdocumenten/geboorteaktes tot ver onder 1800 terugvinden![]()
heel leuk om dat uit te pluizen
O, ik nam aan dat je in die doelgroep zat, excuse mequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat vind ik verschrikkelijk, heeft dat er wat mee te maken?
Ja, opmerkelijk wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef cosmick het volgende:
Het contract met Tegan & Sara en AGT is ook afgelopen geloof ik. Hoor je ook nooit meer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ohjah..
* muisje-eliza rook dood weer
Zie ook mijn PI.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het was 'n grapje, juist omdat je nog zo jong bent (zie PI). [ afbeelding ]
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik nam aan dat je in die doelgroep zat, excuse me.
bier?quote:
Dacht ook dat het Weird Al was, toen het bij Michiel wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Polka... dan moet ik altijd aan Weird Al denken
:!! nee dat is de stelling op vrijdagavondquote:
Hij zal toch geen midlife crisis hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Corton op zijn flikker gekregen van de 3FM muziekgestapo? Wat een vreselijke muziek draait hij de laatste tijd
Doe dan Digging the grave of From out of nowherequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij zal toch geen midlife crisis hebben?
* Againzender ziet een request voor een Faith no More nummer aankomen
Dampende hitsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Corton op zijn flikker gekregen van de 3FM muziekgestapo? Wat een vreselijke muziek draait hij de laatste tijd
je hebt gelijk geloof ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
Goh, dit zal wel het enige Talking Heads nummer zijn dat bij 3FM in de computer staat
Alles gaat ten koste van dat eeuwige Queen, Live en U2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt gelijk geloof ik
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=TALKING%20HEADS
Opmerkelijk trouwens hoe af en toe de luisteraar 3FM corrigeert. Wij hadden het al eerder vandaag over Lost van Coldplay, maar nu je het toch hebt over een nummer, moet ik denken aan Alanis Morissette. Van haar wordt eigenlijk alleen maar 1 album gedraaid op 3FM. Toen ze in de canon van Stenders zat werd er een nummer gekozen dat nog nooit op 3FM was gedraaidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
Goh, dit zal wel het enige Talking Heads nummer zijn dat bij 3FM in de computer staat
he, niks mis met Queenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alles gaat ten koste van dat eeuwige Queen, Live en U2.
Kijk. Wat meer luisteren naar de eh, luisteraar levert dus leukere radio op.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Opmerkelijk trouwens hoe af en toe de luisteraar 3FM corrigeert. Wij hadden het al eerder vandaag over Lost van Coldplay, maar nu je het toch hebt over een nummer, moet ik denken aan Alanis Morissette. Van haar wordt eigenlijk alleen maar 1 album gedraaid op 3FM. Toen ze in de canon van Stenders zat werd er een nummer gekozen dat nog nooit op 3FM was gedraaid
Queen is toch inmiddels wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, of niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, niks mis met Queenen daarvan hoef je ook niet bang te zijn dat ze met nieuwe werk komen
mwoah, valt over te twisten natuurlijk. Je moet het gewoon niet overdrijven als zender.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Queen is toch inmiddels wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, of niet.
Oneens. Persoonlijk vind het ook heel slecht dat ze nu weer met die Paul Rodgers ofzoiets bezig zijn. En dat met de helft van de originele bezetting.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Queen is toch inmiddels wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, of niet.
Ik ga wat van Chicago aanvragen denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, valt over te twisten natuurlijk. Je moet het gewoon niet overdrijven als zender.
Overigens, heeft iedereen al z'n request voor Gerard z'n verjaardag klaar staan? Ik ga natuurlijk proberen om een dampende plaat aan te vragen
Ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga wat van Chicago aanvragen denk ik
Tip van uw 3FM stalker: Then Jerico - The Motive, of een productie waar Todd Rundgren bij betrokken wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga wat van Chicago aanvragen denk ik
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tip van uw 3FM stalker: Then Jerico - The Motive, of een productie waar Todd Rundgren bij betrokken wasEn Bruce natuurlijk. En.. en.. zoveel eigenlijk
Ik gok dat Sky Radio gebruik zal maken van die barracuda-werkwijze die je hierboven hebt uitgelegd. Ik vertrouw die honden van SBS Nederland voor geen cent; ze zijn een regelrechte belediging voor het medialandschap.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef MichielV het volgende:
Die komt een jaar of anderhalf geleden met You Don't Know, een topnummer. Helaas helaas draait alleen 3FM het in Nederland en laat het grote publiek het links liggen. Jammer, want hij is zelf zo trots op het nummer!
Vervolgens scoort hij een gigantische hit met een grap, een cover van 50 ct. Alle stations in NL draaien het en willen vervolgens meer meer meer!
Het zou me niets verbazen als hij en Wallis Bird het op een vluggertje gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Nummer heb ik een uur geleden ofzo nog geluisterd, topplaat!!quote:
Ehm... Sky Radio is helemaal niet van SBS...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok dat Sky Radio gebruik zal maken van die barracuda-werkwijze die je hierboven hebt uitgelegd. Ik vertrouw die honden van SBS Nederland voor geen cent; ze zijn een regelrechte belediging voor het medialandschap.
Dat is mij niet bekendquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe laat word de uitslag bekend gemaakt over het Glazen Huis?
Morguh btw
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die heb ik ook een jaar gebruikt.
Sarah Michelle Gellar, yoo....
[ afbeelding ].
Same here. Maar da's vandaag ook nog zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar mijn potje motivatie.. Gisteren was die ook al kwijt
Misschien zoek ik ook op de verkeerde plaatsen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here. Maar da's vandaag ook nog zo.
Rond 10:00 uur heb ik vernomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar is Sirolf als je info wil hebben over wanneer het Glazen Huis bekend word gemaakt...
Ik denk dat het Groningen wordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar is Sirolf als je info wil hebben over wanneer het Glazen Huis bekend word gemaakt...
Had ik ook niet verwacht nee. Eindhoven of Tilburg zou voor mij ideaal zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Wel grappig dat Rotterdam helemaal niet populair is... zul je zien dat die het word
Ooops. Sorry voor de valse hoop DBquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
ow...pas in de Coen en Sander show... http://radioactive.blog.n(...)-huis-2009-gaat-naar
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
ow...pas in de Coen en Sander show... http://radioactive.blog.n(...)-huis-2009-gaat-naar
Al druk aan het werk, en ondertussen aan het bellen naar de servicedesk om PC-problemen op te laten lossen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Toen liep ik nog in de stromende regen in een gedeelte van het land waar de dekking voor 3FM kut isquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel had het ongeveer een uur geleden trouwens ook al vermeld op de radio.
Voor mij het dichtst bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Wel grappig dat Rotterdam helemaal niet populair is... zul je zien dat die het word
Dat lijkt me meer dan voldoendequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik lag om 22.30 in mijn nest en werd om 09.00 wakker 10 uur geslapen zo ongeveer.
Morgenvroeg Internationale economie morgenmiddag Ruimtelijke Economie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan voldoendeNog tentamens op het programma?
Wat voor onderwerpen vallen onder RE?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgenvroeg Internationale economie morgenmiddag Ruimtelijke Economie.
Ik ga vandaag eigenlijk alleen maar IE leren en dan morgen in de tussenuren alles op RE gooien.
quote:Jongen sterft bij naspelen tv-programma
Uitgegeven: 24 maart 2009 23:15
SOFIA - In de Bulgaarse stad Kozloduy heeft een 13-jarige jongen zich opgehangen aan een klimrek, toen hij de populaire realityshow Fear Factor naspeelde.
Dit maakte de politie in Kozloduy dinsdag bekend.
De jongen demonstreerde zijn vriendjes hoe het er in het televisieprogramma aan toe gaat. De deelnemers aan Fear Factor moeten zich uit gevaarlijke situaties bevrijden.
De jongen bond met een kettingslot zijn nek vast aan een klimrek. De sleutel lag op de grond en het was de bedoeling dat hij zichzelf zou losmaken.
Toen zijn jongere vriendjes merkten dat het helemaal mis was, was de jongen al gestikt.
Het is een ''uitdagende show waarin je grootste angsten werkelijkheid worden'', aldus de website van de commerciële omroep Nova Television, dat het programma in Bulgarije uitzendt.
In een verklaring stelt de omroep dat de opnamen in gecontroleerde omstandigheden plaatsvinden. In Nederland is Fear Factor uitgezonden door Veronica.
Dit blokquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen vallen onder RE?
Ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit blok
Locatiegedrag
Agglomeratie
Regionaal Beleid
Factor Mobilieit
Economische groei
Vorig jaar hadden we ook RE toen ging het over Filebeleid en milieueconomie. Daar was helemaal niks aan.
Klopt, als ik een vijf voor het tentamen haal ben ik tevredenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah okLijkt me niet heul interessant.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, als ik een vijf voor het tentamen haal ben ik tevreden.
Dan is het vak voldoende afgerond.
Ja, ze ziet er nu veeeeeeeeeeeel te blond (bijna wit!) uit. Why!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu ziet ze er te gebleekt blond uit... Deze foto is vele malen beter.
Nope, ik ben van de VUquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de master business studies?
aan de Uva?
on_air.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu ziet ze er te gebleekt blond uit... Deze foto is vele malen beter.
Ojaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope, ik ben van de VU.
UvA
Hebben we dat ook weer gehad.
Ja. En ik vind het he-le-maal niks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is het duo Skunk & Nansie weer es.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het he-le-maal niks.
quote:He tis weer woensdag! Je weet wat dat betekent bij RabRadio. Op welke wil je om half vier stuiteren?
Marusha - It takes me away
2 Brother on the 4th floor - Mirror of love
Club X - The sequel
Weahahahahaaa!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig vind je dit helemaal top![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |