quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAStarsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slapen komt zo eerst een jonge jeneverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Trusten borisz !
Dit vind ik samen met Röyksopp - Happy up here by far de beste singles van het moment.
You Don't Know heeft idd niet de erkenning gekregen die hij verdient, maar het opnieuw uitbrengen is vervelend voor de mensen die de plaat al wel kenden en waardeerden. Als de plaat nu wel meer gewaardeerd wordt dan komt dat door Ayo Technology en niet zozeer door You Don't Know. Denk je dat de plaat (met hogere verkoopcijfers) nu wel de erkenning krijgt die de plaat verdient? Ik vind het een beetje valse erkenning dan.quote:
Oh, okay! Nou proost en geniet ervanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Slapen komt zo eerst een jonge jenever.
Jezus, wat een bak ellende staat er in die lijst zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe succesvol is die rerelease van You Don't Know eigenlijk?? Op http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s zie ik 'm niet eens in de top 100 staan
Kan kloppen, hij is echt NET uit. In iTunes downloadlijst bubbelt hij al wel hier en daar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe succesvol is die rerelease van You Don't Know eigenlijk?? Op http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s zie ik 'm niet eens in de top 100 staan
Tja, maar die betaalt de huur ook...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Denk je dat de plaat (met hogere verkoopcijfers) nu wel de erkenning krijgt die de plaat verdient? Ik vind het een beetje valse erkenning dan.
Ik heb alleen maar op Milow durven zoeken toen ik per ongeluk de bovenste nummers zagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus, wat een bak ellende staat er in die lijst zeg![]()
![]()
Alleen nummer 59 is erg goed
Ik wilde zeggen: "Touché", maar toen bedacht ik mij dat hij de huur ook wel van een andere single kan betalen.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef alors het volgende:
Wanneer word het morgen bekendgemaakt? Hoelaat of in welk programma?
De muziek is in elk geval prima !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Leuk hier? Ik wilde mijn posts nog wat opkrikken om morgen in de dagcijfers top 10 te staan
Zelfs Bob Offenberg staat er in , nieuw op nummer #35 zelfsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar op Milow durven zoeken toen ik per ongeluk de bovenste nummers zag.
Idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef LeonH het volgende:
Van mij hoeft er helemaal geen Milow meer op de radio....
Yup, niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! daar is de fijne nieuwe single van de Kooks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |