Nummer heb ik een uur geleden ofzo nog geluisterd, topplaat!!quote:
Ehm... Sky Radio is helemaal niet van SBS...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok dat Sky Radio gebruik zal maken van die barracuda-werkwijze die je hierboven hebt uitgelegd. Ik vertrouw die honden van SBS Nederland voor geen cent; ze zijn een regelrechte belediging voor het medialandschap.
Dat is mij niet bekendquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe laat word de uitslag bekend gemaakt over het Glazen Huis?
Morguh btw
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die heb ik ook een jaar gebruikt.
Sarah Michelle Gellar, yoo....
[ afbeelding ].
Same here. Maar da's vandaag ook nog zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar mijn potje motivatie.. Gisteren was die ook al kwijt
Misschien zoek ik ook op de verkeerde plaatsen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here. Maar da's vandaag ook nog zo.
Rond 10:00 uur heb ik vernomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar is Sirolf als je info wil hebben over wanneer het Glazen Huis bekend word gemaakt...
Ik denk dat het Groningen wordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar is Sirolf als je info wil hebben over wanneer het Glazen Huis bekend word gemaakt...
Had ik ook niet verwacht nee. Eindhoven of Tilburg zou voor mij ideaal zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Wel grappig dat Rotterdam helemaal niet populair is... zul je zien dat die het word
Ooops. Sorry voor de valse hoop DBquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
ow...pas in de Coen en Sander show... http://radioactive.blog.n(...)-huis-2009-gaat-naar
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
ow...pas in de Coen en Sander show... http://radioactive.blog.n(...)-huis-2009-gaat-naar
Al druk aan het werk, en ondertussen aan het bellen naar de servicedesk om PC-problemen op te laten lossen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Toen liep ik nog in de stromende regen in een gedeelte van het land waar de dekking voor 3FM kut isquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel had het ongeveer een uur geleden trouwens ook al vermeld op de radio.
Voor mij het dichtst bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Wel grappig dat Rotterdam helemaal niet populair is... zul je zien dat die het word
Dat lijkt me meer dan voldoendequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik lag om 22.30 in mijn nest en werd om 09.00 wakker 10 uur geslapen zo ongeveer.
Morgenvroeg Internationale economie morgenmiddag Ruimtelijke Economie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan voldoendeNog tentamens op het programma?
Wat voor onderwerpen vallen onder RE?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgenvroeg Internationale economie morgenmiddag Ruimtelijke Economie.
Ik ga vandaag eigenlijk alleen maar IE leren en dan morgen in de tussenuren alles op RE gooien.
quote:Jongen sterft bij naspelen tv-programma
Uitgegeven: 24 maart 2009 23:15
SOFIA - In de Bulgaarse stad Kozloduy heeft een 13-jarige jongen zich opgehangen aan een klimrek, toen hij de populaire realityshow Fear Factor naspeelde.
Dit maakte de politie in Kozloduy dinsdag bekend.
De jongen demonstreerde zijn vriendjes hoe het er in het televisieprogramma aan toe gaat. De deelnemers aan Fear Factor moeten zich uit gevaarlijke situaties bevrijden.
De jongen bond met een kettingslot zijn nek vast aan een klimrek. De sleutel lag op de grond en het was de bedoeling dat hij zichzelf zou losmaken.
Toen zijn jongere vriendjes merkten dat het helemaal mis was, was de jongen al gestikt.
Het is een ''uitdagende show waarin je grootste angsten werkelijkheid worden'', aldus de website van de commerciële omroep Nova Television, dat het programma in Bulgarije uitzendt.
In een verklaring stelt de omroep dat de opnamen in gecontroleerde omstandigheden plaatsvinden. In Nederland is Fear Factor uitgezonden door Veronica.
Dit blokquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen vallen onder RE?
Ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit blok
Locatiegedrag
Agglomeratie
Regionaal Beleid
Factor Mobilieit
Economische groei
Vorig jaar hadden we ook RE toen ging het over Filebeleid en milieueconomie. Daar was helemaal niks aan.
Klopt, als ik een vijf voor het tentamen haal ben ik tevredenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah okLijkt me niet heul interessant.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, als ik een vijf voor het tentamen haal ben ik tevreden.
Dan is het vak voldoende afgerond.
Ja, ze ziet er nu veeeeeeeeeeeel te blond (bijna wit!) uit. Why!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu ziet ze er te gebleekt blond uit... Deze foto is vele malen beter.
Nope, ik ben van de VUquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de master business studies?
aan de Uva?
on_air.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu ziet ze er te gebleekt blond uit... Deze foto is vele malen beter.
Ojaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope, ik ben van de VU.
UvA
Hebben we dat ook weer gehad.
Ja. En ik vind het he-le-maal niks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is het duo Skunk & Nansie weer es.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het he-le-maal niks.
quote:He tis weer woensdag! Je weet wat dat betekent bij RabRadio. Op welke wil je om half vier stuiteren?
Marusha - It takes me away
2 Brother on the 4th floor - Mirror of love
Club X - The sequel
Weahahahahaaa!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig vind je dit helemaal top![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |