je hebt gelijk geloof ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
Goh, dit zal wel het enige Talking Heads nummer zijn dat bij 3FM in de computer staat
Alles gaat ten koste van dat eeuwige Queen, Live en U2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt gelijk geloof ik
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=TALKING%20HEADS
Opmerkelijk trouwens hoe af en toe de luisteraar 3FM corrigeert. Wij hadden het al eerder vandaag over Lost van Coldplay, maar nu je het toch hebt over een nummer, moet ik denken aan Alanis Morissette. Van haar wordt eigenlijk alleen maar 1 album gedraaid op 3FM. Toen ze in de canon van Stenders zat werd er een nummer gekozen dat nog nooit op 3FM was gedraaidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
Goh, dit zal wel het enige Talking Heads nummer zijn dat bij 3FM in de computer staat
he, niks mis met Queenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alles gaat ten koste van dat eeuwige Queen, Live en U2.
Kijk. Wat meer luisteren naar de eh, luisteraar levert dus leukere radio op.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Opmerkelijk trouwens hoe af en toe de luisteraar 3FM corrigeert. Wij hadden het al eerder vandaag over Lost van Coldplay, maar nu je het toch hebt over een nummer, moet ik denken aan Alanis Morissette. Van haar wordt eigenlijk alleen maar 1 album gedraaid op 3FM. Toen ze in de canon van Stenders zat werd er een nummer gekozen dat nog nooit op 3FM was gedraaid
Queen is toch inmiddels wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, of niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, niks mis met Queenen daarvan hoef je ook niet bang te zijn dat ze met nieuwe werk komen
mwoah, valt over te twisten natuurlijk. Je moet het gewoon niet overdrijven als zender.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Queen is toch inmiddels wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, of niet.
Oneens. Persoonlijk vind het ook heel slecht dat ze nu weer met die Paul Rodgers ofzoiets bezig zijn. En dat met de helft van de originele bezetting.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Queen is toch inmiddels wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, of niet.
Ik ga wat van Chicago aanvragen denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, valt over te twisten natuurlijk. Je moet het gewoon niet overdrijven als zender.
Overigens, heeft iedereen al z'n request voor Gerard z'n verjaardag klaar staan? Ik ga natuurlijk proberen om een dampende plaat aan te vragen
Ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga wat van Chicago aanvragen denk ik
Tip van uw 3FM stalker: Then Jerico - The Motive, of een productie waar Todd Rundgren bij betrokken wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga wat van Chicago aanvragen denk ik
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tip van uw 3FM stalker: Then Jerico - The Motive, of een productie waar Todd Rundgren bij betrokken wasEn Bruce natuurlijk. En.. en.. zoveel eigenlijk
Ik gok dat Sky Radio gebruik zal maken van die barracuda-werkwijze die je hierboven hebt uitgelegd. Ik vertrouw die honden van SBS Nederland voor geen cent; ze zijn een regelrechte belediging voor het medialandschap.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef MichielV het volgende:
Die komt een jaar of anderhalf geleden met You Don't Know, een topnummer. Helaas helaas draait alleen 3FM het in Nederland en laat het grote publiek het links liggen. Jammer, want hij is zelf zo trots op het nummer!
Vervolgens scoort hij een gigantische hit met een grap, een cover van 50 ct. Alle stations in NL draaien het en willen vervolgens meer meer meer!
Het zou me niets verbazen als hij en Wallis Bird het op een vluggertje gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Corton op zijn flikker gekregen van de 3FM muziekgestapo? Wat een vreselijke muziek draait hij de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |