Ja, opmerkelijk wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef cosmick het volgende:
Het contract met Tegan & Sara en AGT is ook afgelopen geloof ik. Hoor je ook nooit meer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ohjah..
* muisje-eliza rook dood weer
Zie ook mijn PI.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het was 'n grapje, juist omdat je nog zo jong bent (zie PI). [ afbeelding ]
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik nam aan dat je in die doelgroep zat, excuse me.
bier?quote:
Dacht ook dat het Weird Al was, toen het bij Michiel wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Polka... dan moet ik altijd aan Weird Al denken
:!! nee dat is de stelling op vrijdagavondquote:
Hij zal toch geen midlife crisis hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Corton op zijn flikker gekregen van de 3FM muziekgestapo? Wat een vreselijke muziek draait hij de laatste tijd
Doe dan Digging the grave of From out of nowherequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij zal toch geen midlife crisis hebben?
* Againzender ziet een request voor een Faith no More nummer aankomen
Dampende hitsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Corton op zijn flikker gekregen van de 3FM muziekgestapo? Wat een vreselijke muziek draait hij de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |