ik welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Kijk je ook altijd "Tussen Kunst en Kitch"?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
ligt het trouwens aan mij, of wordt die 'nieuwe'Milow de nieuwe opgelegde MH?
Ja, maar dat komt dat ie zijn huur moet betalen. Ofzo. Veenstra heeft daar een bepaalde filosofie over (even terug lezen).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
Goedquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:04 schreef cosmick het volgende:
Zou leuk zijn als er op dit tijdstip 's niet muziek gedraaid wordt die je overdag ook al continu hoort.
Hij wilde zelf niet eens dat die plaat opnieuw uitgebracht zou gaan worden. Hoe sneu is datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dat ie zijn huur moet betalen. Ofzo. Veenstra heeft daar een bepaalde filosofie over (even terug lezen).
Daymn! Wel interessant. Zoek je dat allemaal online uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Goedvan mn moeders kant de mannelijke lijn tot 1699 terug gespit, en de vrouwelijke lijn nog veel verder ...ik heb nog niet alles ingevuld maar ben nu op 1488
![]()
Net zoals die Jason Mraz destijdsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
veel onlinequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daymn! Wel interessant. Zoek je dat allemaal online uit?
Lijkt me ook wel wat. Mijn voorouders komen uit Frankrijk. Kom er nooit. Maar heb wel sindskort een Franse automobile.
Volgens Rob wil Milow helemaal niet dat deze plaat opnieuw wordt uitgebracht, hij wil gewoon nieuw werk uit brengen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dat ie zijn huur moet betalen. Ofzo. Veenstra heeft daar een bepaalde filosofie over (even terug lezen).
Ben je nog op de radio geweest deze week trouwens?
ROFLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde daarstraks ook dat van die Katy Perry polka
komt m`n broertje net met de complete video: http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html![]()
![]()
![]()
![]()
Polka... dan moet ik altijd aan Weird Al denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde daarstraks ook dat van die Katy Perry polka
komt m`n broertje net met de complete video: http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html![]()
![]()
![]()
![]()
Hey thanks! Ik ga daar ooit toch eens achteraan, al zal ik eerst eens bij neven en nichten informeren of ze al niet wat voorwerk hebben gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
veel online![]()
als je ouders bv nog weten hoe hun grootouders heten van voor en achternaam (meisjesnaam bv) en ook nog wisten uit welke streek/omgeving/stad ze kwamen zoek je op genealogie-sites.
Als je dan heel ver bent gekomen, kan je meestal inm contact komen met de kerk of de gemeente en kan je doopaktes/trouwdocumenten/geboorteaktes tot ver onder 1800 terugvinden![]()
heel leuk om dat uit te pluizen
O, ik nam aan dat je in die doelgroep zat, excuse mequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat vind ik verschrikkelijk, heeft dat er wat mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |