Sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
[..]
het feit dat ik terug kom in Nederland vind jij niet belangrijk genoeg om te onthouden.....das lekker aar......oehoew.... zei je kaasEcht nederlandse kaas
dat heb ik lang niet gehad
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
Jah dat weet ik hoor![]()
Jij? veel aan je hoofd? Wat dan? haar?
Is ie nu al kapot?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
Zodadelijk na de nieuwe heroes maar eens de keuken fatsoeneren, voordat de tv repair man langskomt
Hahaha, nog beter die avond al, ik sloot een hdmi kabel aan, waardoor er een printplaat stuk ging, dus hebben we een vervangende tv van Sharp gekregen terwijl de nieuwe vervangen werd.quote:
heyquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dikke pik dat ik daar heen ga
Meh, zelfs ik met mijn oude botten en oud brein weet dat met een beetje afwisseling wel te voorkomen voorlopigquote:
oke.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, zelfs ik met mijn oude botten en oud brein weet dat met een beetje afwisseling wel te voorkomen voorlopig
Ik kan me voorstellen dat jij dat wel belangrijk vond ja.quote:
dat vond ik zeker belangrijk! Ook erg fijn dat ze daar op mijn vorige stage aandacht aan geboden hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij dat wel belangrijk vond ja.
zoals het eruit ziet in september maar niets is zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
oke.....weet je al wanneer je mag afstuderen ( oprechte interesse
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |