Bron en meer op: De Telegraaf Hehe, schitterende grap!quote:Zoon verft megapenis op dak ouders
AMSTERDAM - Een 18-jarige jongen kon niet wachten om het net verbouwde huis van zijn ouders stiekem wat op te pimpen met een megapenis van bijna twintig meter lang.
De ouders van de Britse student Rory McInnes waren dolblij met de verbouwing van hun vrijstaande woning ter waarde van ruim een miljoen euro. Zo had de villa net een nieuw dak gekregen.
Foto overgenomen van The Sun UK
Zoon Rory, die net een documentaire had gezien over satellietfoto's op Google Earth, leek het echter wel een leuk plan het dak een beetje op te pimpen. Hij pakte een emmer verf, klom omhoog, en schilderde binnen een half uur een megapenis op het dak.
Maar liefst twaalf maanden lang was Rory de enige die stiekem genoot van de enorme grap. De schilderbeurt kwam pas aan het licht toen een helikopterpiloot laag over het huis vloog en samen met zijn collega gierend van de lach kiekjes nam van de pimpactie.
Ik zie 't al helemaal voor me, hoe ze daar in die helikopter zittenquote:De schilderbeurt kwam pas aan het licht toen een helikopterpiloot laag over het huis vloog en samen met zijn collega gierend van de lach kiekjes nam van de pimpactie.
De nederlandse film schatjes had ook zo'n scene daarbij had de zoon des huizes met de grasmaaier in het grote grasveld "LUL" gemaaid, en de vader des huizes was een helicopter piloot, die regelmatig overvloog, en de rest van het sqaudron ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie 't al helemaal voor me, hoe ze daar in die helikopter zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |