Je weet toch dat ik overal rondhangquote:
Cc heeft het vooral mogelijk gemaakt, door het topic te openen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh een FiPo!
Ik wil graag mn man, kinderen en ouders bedanken, mn zussen, mn broer, mijn schoonzus, ho-oii schoonzus, vrienden, familie en bekenden en verder iedereen die deze post mogelijk heeft gemaakt.
Ik hou van jullie![]()
Oh ja, dat is ook zoquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik overal rondhang.
Dank, dank en zo ook Ccquote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cc heeft het vooral mogelijk gemaakt, door het topic te openen.![]()
Dan ben ik wel het ovationeel applaudiserende publiek.![]()
[ afbeelding ]
Hey ga 's staan
Jazeker, vorig jaar 'vloog' ik daar pas de laatste weken binnen en nu vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:58 schreef beequeen het volgende:
Succes Smash, goedemorgen.
Hoi Kaat, volg jij de vogeltjes ook weer?![]()
Net zo swingend als die candybar commercial?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Vanmorgen verkeer staan regelen op een enorm kruispunt.
Was een duitse vrachtwagen een straat ingereden die was opgebroken en ze kon niet keren.
Of ik even het verkeer tegen wilde houden, geel vestje aan![]()
Ja, en loop dan maar eens dat kruispunt op![]()
Maar tis gelukt
Euhhh.... geen idee maar flitsend was het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net zo swingend als die candybar commercial?
Die van die swingende verkeersregelaar die op Cameo's Word Up het verkeer regelt (joh!) . Na eerst een Mars, Snickers of Nuts te hebben gegeten, daar wil ik vanaf zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:16 schreef CarOnline het volgende:
Euhhh.... geen idee maar flitsend was het wel.
Ohhh ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van die swingende verkeersregelaar die op Cameo's Word Up het verkeer regelt (joh!) . Na eerst een Mars, Snickers of Nuts te hebben gegeten, daar wil ik vanaf zijn.
Ach geld moet rollen, gelukkig heb ik ook nog een salaris, op een andere rekening, dus verhongeren doen we echt niet, al zou dat nou weer een maandje geen kwaad kunnen bij me. Maar ik erger me er gewoon aan dat een bedrijf dit zomaar doet. Er zijn toch nog zat 1 verdieners die er wel op zitten te wachten ivm boodschappen enzo. Dat bij mij nu vandaag de hypotheek enzo er niet af gehaald wordt maakt me niet zo uit proberen ze het over een paar dagen wel weer. En anders krijgen we voor het eerst in ons leven aanmaningen is ook spannend toch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb juist het omgekeerde: hou voor het eerst sinds tijden aardig wat geld over aan het einde van de maand. Dacht zelfs dat ze al extra vroeg hadden gestort omdat ik dit weekend probleemloos kon pinnen.
Ja, ik ben een financieel ongeluk.
Nee niets in het bijzonder, misschien het nieuwe subforum the bunker waar iedereen nu druk bezig is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Dementor het volgende:
Zo daar zijn we weer.
Waarschijnlijk een hoop gemist of niet?
Oh maar dat heb ik nog net meegekregen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee niets in het bijzonder, misschien het nieuwe subforum the bunker waar iedereen nu druk bezig is.
Nou dan ben je dus van alles lekker bij.Is hier wel wat rustiger merk ik wel. Gister bijna niets bij te lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik nog net meegekregen.
Wij hebben heel bewust 2 rekeningen genomen. Een voor alles wat betaald moet worden en een opmaakrekening. Dus dat gaat altijd goed en aan het einde van de maand zie ik wel wat er over blijft en dat doe ik dan wegzetten om te sparen. Of ga daarmee even lekker winkelen, en dat is wat ik het meest doe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Is ook irritant als dat soort toch belangrijke afspraken niet wordt nagekomen.
Bij ons fluctueert de betaaldatum nogal. En negen van de tien keer loop ik dan als eerste te zeuren.
Dat is ook een verhaal zonder eind he met die bank voor jullie. Ik ben heel geduldig maar met dit soort dingen zou ik op een bepaald moment gillend in een bankfiliaal staan en zeggen dat het nu in orde moet komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
Heb ook maar even weer naar de ABN gebeld.
Voor het spaarloon deel 2.
Ik zal jullie de details besparen maar het toegestuurde forumulier wat de werkgever in moest vullen is niet aangekomen (na een maand) en dat hoeft ook helemaal niet hoor. Kan gewoon via de site.
Ja hoor, wat jij wil. Als ik maar niet weer met spoed naar het dichtsbijzijnde kantoor hoef
Nou dit is deel 2 he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat is ook een verhaal zonder eind he met die bank voor jullie. Ik ben heel geduldig maar met dit soort dingen zou ik op een bepaald moment gillend in een bankfiliaal staan en zeggen dat het nu in orde moet komen.
Niet dat het indruk zou maken, maar af en toe zijn die instanties gewoon zo nalatig niet normaal meer.
Laaaaaaange ademquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk, die bankWordt je echt beter van ja.
We moeten de boel eens lekker opfrissen hier! Als wij dan over zijn.quote:
Ja pas als iedereen écht in die grot zit hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We moeten de boel eens lekker opfrissen hier! Als wij dan over zijn.![]()
Roze behangetje dan maar?
Oh ja! heerlijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja pas als iedereen écht in die grot zit he![]()
Dat we hier zeg maar al een week alleen zijn ofzo. Lekker met de bezem erdoor, ramen en deuren open!
Ja, hij staat toch in mijn favorieten volgens youtube.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaa you tubes tot we er bij neervallen![]()
Al is het 600 keer dezelfde![]()
Oh geen Easybeats meer op vrijdag. Nou ja, komen we wel overheen
Ja nou ja, dat geeft niet, toch?quote:
Ja, da's waar! Gezellig is het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat geeft niet, toch?
Ook wel gezellig![]()
Behalve als ze zitten te poepen.
Dat doe je dan straks ook maar daar!
Or else what?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Poepen graag in de daarvoor bestemde latrine in de bunker svp.
Oh ik denk heel meelevend te doen en een nieuwe naam te verzinnen voor de sc in de bunker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Or else what?
Hector, laat maar hier liggen! Kom naar 't baasje!
[ afbeelding ]
Neuh er staat hier nu teveel op het spel om aan zoiets mee te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
Begint pas over een maand. Dus tot die tijd ook nog lekker hier het nest bevuilen. [ afbeelding ]
Dementor, ben je nog aan het overwegen om je op te geven?
O en buuf, "K3" was tenenkrommend sneu.
Nee he? Ik ook nog niet..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik vind het nog maar niets, die 2 sc's![]()
Ik zit me gek te lezen nu overal. Maar hier leest het altijd zo leuk weg vind ik. Dus blijf ook hier gewoon lezen en posten.quote:
keuzes, keuzes, keuzes, liesje..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik vind het nog maar niets, die 2 sc's![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
wel grappig om te zien: de semi-afvalligen en assistenten-bunkerbouwers zijn al naar de andere s.c. gegaan, da's mooi/ mooi is dat
![]()
Vooralsnog hoef ik nog niet te kiezen, want beiden gaan niet zo snel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
keuzes, keuzes, keuzes, liesje..![]()
hee ouwe! welke groep schaar je jezelf dan onder?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog hoef ik nog niet te kiezen, want beiden gaan niet zo snel.
Ik schaar mij eigenlijk onder die nieuwe SC, vind het fijn om te posten onder het wakend oog van 't blauw aldaar, 't voelt als thuiskomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe! welke groep schaar je jezelf dan onder?![]()
wel leuk hoor, die bunkert, lijkt me.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
hee, gert, judas! kun je geen 2e (mod-loos) retrograde-account http://www.vandale.nl/vandale/ ("treg" of zo) aanmaken om hier ook nog een beetje plezier te maken met je 'echte' vrienden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef Natte_Greet_40-45 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schaar mij eigenlijk onder die nieuwe SC, vind het fijn om te posten onder het wakend oog van 't blauw aldaar, 't voelt als thuiskomen![]()
![]()
Ik vind het daar ook wel gezelligquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef Natte_Greet_40-45 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
someone dying there?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het daar ook wel gezellig
Deze amateuristische of oppervlakkige kunst- of wetenschapsbeoefenaar vindt dat een goede deal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gertjeuh!
dan blijf ik je wel gert noemen, goed,ouwe dilletant!?
diel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze amateuristische of oppervlakkige kunst- of wetenschapsbeoefenaar vindt dat een goede deal.![]()
Bekijk deze YouTube-video
ga ff snurken, leters en tot hier de volgende keerquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Psst WJ als je je nou écht verveelt of eenzaam voelt, hinkel dan effe hierheen: SC #3
Weert?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen!
Ik las dat de locatie van de bunker bekend is.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
Nu ga ik rustig wachten op mijn koekjes. Jaja, ik maak wat mee.
Volgens mij wel. De stuiterbal mocht die houden. Dus!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Mag dat wel, zo net na je fluor?
Gelukkig is er dan nog de SC in TBO. In elk geval tot en met 1 aprilquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Het idee alleen al maakt me onpasselijk
Ja maar de rest van het pak ging in de volvette cheesecake alwaar ik ook 2 punten van had gehad van de weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:57 schreef Noek het volgende:
Ach biscuitjes pietjes, dat zet geen kilo aan de dijk. Valt vast mee.
Aw, beterschap.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik duik even mijn bed weer in.
Vet verkouden, keelpijn, zere ogen en zeer voorhoofd.... én koortsig dus ik vrees met grote vreze
In de regen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Wot een jedoe zaj, Vrijwilligerswerk.Alweer de hele ochtend op stap geweest.
Ja, maar er zit wel een dak op mijn autoquote:
Maar je zult er toch ook af en toe úit moeten, om De Wachttoren aan te bieden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel een dak op mijn auto
Which reminds me: eens even navragen wat er nou uit dat DGK-onderzoek is gekomen waaraan een aantal mensen hier heeft meegewerkt!quote:Online vrienden maken leuker dan offline
AMSTERDAM - Mensen vinden elkaar leuker wanneer ze elkaar via internet leren kennen dan wanneer ze elkaar offline ontmoeten. Dit komt doordat mensen online meer persoonlijke informatie onthullen en meer vragen stellen
Het maakt geen verschil of ze elkaar zien via de webcam, of juist niet. Dit blijkt uit een proefschrift van Marjolijn Antheunis van de Universiteit Amsterdam waarop zij volgende week promoveert. Volgens Antheunis is het niet belangrijk of mensen elkaar wel of niet kunnen zien via een webcam. "Het is dus niet zo dat het beter klikt omdat mensen via MSN of Hyves anoniemer zijn, want op een webcam zie je elkaar dus wel. Online communicatie heeft gewoon positieve effecten op vriendschapsvorming. Internet is dus zeker geen antisociaal medium, integendeel."
bron
Nee joh, Rutger is al geweest. Zo heet de postbode. Lekker joh!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
DGK-onderzoek?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Gert het volgende:
Which reminds me: eens even navragen wat er nou uit dat DGK-onderzoek is gekomen waaraan een aantal mensen hier heeft meegewerkt!
Niks weldoener, bemoeimoeder.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je zult er toch ook af en toe úit moeten, om De Wachttoren aan te bieden?
Of breng jij koekjes rond? Daar schijnt men om verlegen te zitten in Drenthe.
Nou pas maar op danquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niks weldoener, bemoeimoeder.![]()
Ach ja, toevallig was het net droog toen ik van de auto naar het postkantoor moest, en ook toen we naar een andere winkel gingen.
De hal op school even lentefris gemaakt.Komen we maar weer goed voor de dag, met de open dag morgen.
Ja... nu weet ik haar naam niet meer .... nou, dat wordt even flink zoeken dan, naar haar e-mailadres.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
DGK-onderzoek?
Ik ben bevangen door onderzoekenkoorts.
Check je PM.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nu weet ik haar naam niet meer .... nou, dat wordt even flink zoeken dan, naar haar e-mailadres.
quote:In mijn scriptie onderzoek ik het fenomeen 'parasociale relatie', Horton & Wohl (1956) definiëren deze relatie als de intimiteit en vriendschap die een kijker denkt te hebben met een mediapersoonlijkheid. De gevoelens van de kijker in zo’n relatie zijn gelijk aan die in persoonlijke relaties: het vervelend voor hem vinden als het personage een fout maakt, hem missen als hij er niet is, er naar uitkijken om hem te zien, ernaar verlangen om hem te ontmoeten en informatie over hem opzoeken (Rubin, Perse, & Powell, 1985). Deze relaties komen voort uit het herhaaldelijk kijken naar de mediakarakters die sociale interactie simuleren en worden sterker naarmate een kijker langer en vaker naar de mediapersoonlijkheden kijkt (Isotalus, 1995; Perse & Rubin, 1989; R. B. Rubin & McHugh, 1987). Er zijn al diverse onderzoeken geweest naar dit fenomeen, maar nog maar weinig mensen hebben zich verdiept wat de kijker ervaart wanneer deze relatie 'noodgedwongen' stopt, omdat bijvoorbeeld een programma eindigt, of een karakter een programma verlaat. Cohen (2006) heeft dit al wel onderzocht bij de langlopende serie friends, maar dit zijn fictieve karakters.
Ah, thx.quote:
quote:Hello! My name is Valya. I am very cheerful, romantic, kind girl.
I am search at ocean of a life for warm, sincere feelings with good man.
Perhaps, you that man which will overflow me with wave of these feelings.
If our sympathies are mutual. I wait from you letter with a photo.
My e-mail: valyalotus@gmail.com
Ja dat ging ik dus navragen schat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Is dat onderzoek er ook daadwerkelijk van gekomen?
hoi hoiquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef Dementor het volgende:
Hey Hidi!
Ik ben niet zo van de koekjes. Hebben ze ook frikadellen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef Noek het volgende:
Cc, hedde gij al eens die koekjes van Nespresso gekocht? Moet je doen!
Oh ja. Sorry lieverd. Geduld is nooit mijn virtue geweest.quote:
op pagina 3 zie ik meteen al voorpellers ipv voorspellersquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
Alweer mail terug.
De masterscriptie "Parasociale relatie met een bewoner uit "De gouden kooi"; en de beëindiging van deze relatie"
http://dare.uva.nl/document/113057
Misschien wel leuk om er een apart topiekje van te maken!
Eerst eens lezen.
Jij ook beterschap.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
Kanonne, wat een lap tekst Gert. Wel grappig om te lezen, alleen die statistiekdingen snap ik geen reet van.
En nu duik ik mijn mand weer is, koorts en snipverkouden. Net als Noek en CarO, beterschap dames.
Oh ja, ik lees net dat Martin Brozius is overleden.![]()
Klinkt toch plausibel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef Dementor het volgende:
Zo kon ze de mogelijke parasociale relatie die de kijker met een deelnemer die vroegtijdig het programma verliet niet onderzoeken omdat gedurende de laatste paar maanden er niemand meer uit ging en het programma afliep.
Ruilen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
Zonnetje schijnt![]()
De lucht is blauw![]()
Shoppen.
Hé blauwequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
Zonnetje schijnt![]()
De lucht is blauw![]()
Shoppen.
Ik zie het Rode Kruisquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, die arme Martin Brozuis, en ook nog berooid aan zijn einde gekomen.![]()
Sterkte met de kwalen dames, beterschap!
[ afbeelding ]
Kippensoep met liefde, helpt het beste
Ik zie soep!quote:
Oh zeker wel, maar indien er de laatste maanden (gedurende het onderzoek) nog een aantal deelnemers het spel vroegtijdig hadden verlaten dan zou dit wellicht de belangrijkste gegevens opgeleverd kunnen hebben voor het onderzoek.quote:
Sing-a-Long is wel leuk, maar welke musical is het?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hou niet van musical maar hier wil ik wel naar toe!
Disney klassiekers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sing-a-Long is wel leuk, maar welke musical is het?
Ik ben op Lowlands naar 'The sound of music' geweest, dat was lachen
Altijd leuk om te zien hoe volwassenen kinderliedjes zingenquote:
Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoe volwassenen kinderliedjes zingen
quote:
Nah, die mogen van mij niet eens mee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik denk alleen niet dat mijn kinderen nog meewillen
Mag ik passen?quote:
Dan gaan we maar door, er zit niks anders op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Het idee alleen al maakt me onpasselijk
quote:
Okay ... Maar jullie zijn gewaarschuwd want ik zing net zo hard als dat ik vals zing. En ik zing enorm vals.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Okay ... Maar jullie zijn gewaarschuwd want ik zing net zo hard als dat ik vals zing. En ik zing enorm vals.
En ik hááát meezingmusicalgedoe.
Mooi! dan valt mijn valse gekweel al minder op!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Okay ... Maar jullie zijn gewaarschuwd want ik zing net zo hard als dat ik vals zing. En ik zing enorm vals.
En ik hááát meezingmusicalgedoe.
En ik de fotos van je huisquote:
Yo Hidi, het rijk nog alleen?quote:
Heel grijs!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo Hidi, het rijk nog alleen?
Caro het is hier nu ook weer grijs hoor.![]()
Alleen nog géén lekneus.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb nog niet zoveel met de bunker, zal me eens inlezen
Dat hoeft toch ook niet voor de sc?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, daar heb je weer gelijk aanquote:
*hoest in Gerts gezichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen nog géén lekneus.
Klopt. Niks is "verplicht". Deze sc blijft ook open.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Niks is "verplicht". Deze sc blijft ook open.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
*hoest in Gerts gezicht
Hoi Gert! Heb je gekocht dan?
is ook zo, maar het is ook heel gezellig daar, kom op, eet ook van 2 walletjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, daar heb je weer gelijk aan
maar over dik een maand kan daar de boel weer dicht toch, maar net wanneer ze starten.
Doe es niet zo onweerstaanbaar charmant! Dat pak tempex was voor jouw neus bestemd namelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
*hoest in Gerts gezicht
Hoi Gert! Heb je gekocht dan?
Nou, de bijna doodervaring was prrrachtig. Geweldig genoten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe es niet zo onweerstaanbaar charmant! Dat pak tempex was voor jouw neus bestemd namelijk.
Hoest?
't Is er net zo rustig als hier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
is ook zo, maar het is ook heel gezellig daar, kom op, eet ook van 2 walletjes
heerlijk dat heb ik ook voor me neus staanquote:
Hee m'n link doet het niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, de bijna doodervaring was prrrachtig. Geweldig genoten.
Jouw sucking relaxes hè? Die link, wat is dat?
Hmmm aardbei!
Ik baal zo, ik zou een superfeest geven voor de meiden maar ik kan helemaal niets voorbereiden op 't moment.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen nog géén lekneus.
Ah joh, blijf je toch lekker hier!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
waaaaaaaaar kan ik mezelf inlezen ?????quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een vragen! Je maakt me bang. Komt zeker door dat onderzoekje dat online vrienden maken heel goed is want die stellen veel vragen. Ik moest terug want mijn taak zat er nog niet. Taakomschrijving valt binnen 2 weken op de mat. Cool!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee m'n link doet het niet meer.![]()
Zag je een tunnel met helder licht?![]()
Zeker meteen roepen dat je nieuwe jurk moest hè, tegen Petrus aan de hemelpoort.![]()
Lopen die kerels ook nog steeds in jurken daar?
En waarom moest je terug?
Vragen, vragen.. nee niet je neus daarvoor ophalen!![]()
O sorry, moest er even een groene flats je slokdarm in.
Hu!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik baal zo, ik zou een superfeest geven voor de meiden maar ik kan helemaal niets voorbereiden op 't moment.
Helemaal geen puf voor en ik kan geen ballon opblazen en en en ik heb rode wangen van de koorts en en en ik weet niet waar ik beginnen moet![]()
Ik slaap alleen maar. Tussen het fokken door dan.
Bamboe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah joh, blijf je toch lekker hier!Nog voorkeuren voor het nieuwe behang?
de sc wel inderdaad maar alles er omheen vind ik het ebst druk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is er net zo rustig als hier.
Maar wel nú al 'nieuwe aanwas', en dat zal alleen maar toenemen als de bunker begint. Da's wel leuk op zich.
En dan slepen we die daarna weer mee hier naartoe.
En voor wanneer is dat gepland dan? Gewoon verzetten anders. Volgende week weer een week en zo..quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik baal zo, ik zou een superfeest geven voor de meiden maar ik kan helemaal niets voorbereiden op 't moment.
Helemaal geen puf voor en ik kan geen ballon opblazen en en en ik heb rode wangen van de koorts en en en ik weet niet waar ik beginnen moet![]()
Ik slaap alleen maar. Tussen het fokken door dan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heerlijk dat heb ik ook voor me neus staan
[ afbeelding ]
`quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef CarOnline het volgende:
Oh Buuv dan moet Ian ook mee!
Die houdt daar ook van
Geef je op voor The Bunker Online!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waaaaaaaaar kan ik mezelf inlezen ?????
Oh das liefquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hu!![]()
T'is dat ik niet zo in de buurt woon, anders kwam ik je helpen.Ja, daar heb je niks aan en koop je niks voor enzo, maar ik meen het wel.
![]()
Uhm, is er iets wat ik wél kan doen? boodschappenlijstje maken voor de jouwese?
Jaaaaa!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
`
Ja! deze lijkt me echt tof!En ik haaaat musicals.
![]()
Oh trouwens, ik sla nu iedere keer de musicalpunten af, iemand geinteresseerd hier?
Ja maar dan is Lara jarig, en wil die haar feestje. En dan moet ik weer werken enzo en nu ben ik vrijdag vrij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Noek het volgende:
[..]
En voor wanneer is dat gepland dan? Gewoon verzetten anders. Volgende week weer een week en zo..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Wat is het? Voor welke? Van de Appie? Ik wil!
Of ben ik te voorbarig?
Afschuwelijk, lijkt me die Ciskequote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
Test
Ik ben klaar voor de bunker
en nu....![]()
![]()
Lekkerquote:
Ik ook, hoewel ie Gethsemane uit JCS vreselijk verkracht heeftquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Afschuwelijk, lijkt me die CiskeMet geld toe ging ik nog niet.
Jofez had ik willen overwegen, misschien, eventueel.
Af-Schuw-lijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ie Gethsemane uit JCS vreselijk verkracht heeft![]()
Ja en ik wil hem in Engeland zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Af-Schuw-lijk![]()
Gelijk ook mijn punt,dat vreselijke over-gearticuleer.
Ja! dan valt het ook minder op hoop ik. Makmee????? *puppieogen maakt*quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en ik wil hem in Engeland zien
Haha ik ben zonder shoppen al faillietquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! dan valt het ook minder op hoop ik. Makmee????? *puppieogen maakt*
Shoppen bij HarrodsOh nee, failliet.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, Mark, weet je mijn drankje ook nog
?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
van rinsum, laat je handjes is wapperen!
rustig hier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
doe maar een shandy alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
rust
wat wil je drinken dan ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]'t Kan nu, jij bent er hè
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe maar een shandy alsjeblieft.
alles goed, zat je weer vast?
hok je al?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, en 't gaat aardig goed, verdomd als 't niet waar is
een poster van een paar zwarte longen boven je single-bed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tweede helft dit jaar doe ik een poging....![]()
Zou champix een goed middel zijn?
moet je d'r nog op straksquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nog eentje voor mezelluf.....en dan slapen![]()
Aan alle mensen op Fok!quote:
quote:
Gerne.quote:
Neuh, was 1 dagquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gerne.![]()
Heb je nog steeds het rij alleen thuis?
I'l get over itquote:
quote:
Wat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 04:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Super! Ga je wat leuks doen?
Fokkenquote:
Het begint al licht te worden buiten, milieu vervuilerquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 06:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het begint al licht te worden buiten, milieu vervuiler
Wat is het budget en de tijd die je vrij hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil een vakantie boeken
Iemand nog ideeen?
600-700 Euro pp en dan het liefst 2 weken all inclusiefquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat is het budget en de tijd die je vrij hebt?
En wanneer wil je weg?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
600-700 Euro pp en dan het liefst 2 weken all inclusief
9 vakanties voor u gevondenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het begin/half mei gaat worden
Je garagevriend bellen! Hele motor kopen op de sloop door je garage vriend er in laten zetten en klaar voor pakweg 500 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Motor van mijn auto in de soep dankzij een geknapte distributieriem ... Kosten zijn bijna net zo hoog als aanschafprijs. Gelukkig krijg ik nog 75 Euro voor de schroothoop.
Fietsen kreng!
Die heb ik al gebeld en ook hij geeft me het advies om die auto te laten voor wat ie (niet meer) is. Teveel kosten voor te weinig opbrengst.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:21 schreef Coos het volgende:
Je garagevriend bellen! Hele motor kopen op de sloop door je garage vriend er in laten zetten en klaar voor pakweg 500 euro.
Cuba, precies je budget, all inclusive, 9 dagen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef Manu82 het volgende:
600-700 Euro pp en dan het liefst 2 weken all inclusief
Thanksquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 vakanties voor u gevonden![]()
http://zon.sunweb.nl/zoeken.aspx?N=4294965607+4294965666+4294965606+4294965728+4294965556+4294965676+4294965685+22+26+37+44+4294967237&seldate=20090515
Maar waarom all-inclusive? Het is toch veel leuker om elke avond een restaurantje te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |