Je weet toch dat ik overal rondhangquote:
Cc heeft het vooral mogelijk gemaakt, door het topic te openen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh een FiPo!
Ik wil graag mn man, kinderen en ouders bedanken, mn zussen, mn broer, mijn schoonzus, ho-oii schoonzus, vrienden, familie en bekenden en verder iedereen die deze post mogelijk heeft gemaakt.
Ik hou van jullie![]()
Oh ja, dat is ook zoquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik overal rondhang.
Dank, dank en zo ook Ccquote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cc heeft het vooral mogelijk gemaakt, door het topic te openen.![]()
Dan ben ik wel het ovationeel applaudiserende publiek.![]()
[ afbeelding ]
Hey ga 's staan
Jazeker, vorig jaar 'vloog' ik daar pas de laatste weken binnen en nu vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:58 schreef beequeen het volgende:
Succes Smash, goedemorgen.
Hoi Kaat, volg jij de vogeltjes ook weer?![]()
Net zo swingend als die candybar commercial?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Vanmorgen verkeer staan regelen op een enorm kruispunt.
Was een duitse vrachtwagen een straat ingereden die was opgebroken en ze kon niet keren.
Of ik even het verkeer tegen wilde houden, geel vestje aan![]()
Ja, en loop dan maar eens dat kruispunt op![]()
Maar tis gelukt
Euhhh.... geen idee maar flitsend was het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net zo swingend als die candybar commercial?
Die van die swingende verkeersregelaar die op Cameo's Word Up het verkeer regelt (joh!) . Na eerst een Mars, Snickers of Nuts te hebben gegeten, daar wil ik vanaf zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:16 schreef CarOnline het volgende:
Euhhh.... geen idee maar flitsend was het wel.
Ohhh ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van die swingende verkeersregelaar die op Cameo's Word Up het verkeer regelt (joh!) . Na eerst een Mars, Snickers of Nuts te hebben gegeten, daar wil ik vanaf zijn.
Ach geld moet rollen, gelukkig heb ik ook nog een salaris, op een andere rekening, dus verhongeren doen we echt niet, al zou dat nou weer een maandje geen kwaad kunnen bij me. Maar ik erger me er gewoon aan dat een bedrijf dit zomaar doet. Er zijn toch nog zat 1 verdieners die er wel op zitten te wachten ivm boodschappen enzo. Dat bij mij nu vandaag de hypotheek enzo er niet af gehaald wordt maakt me niet zo uit proberen ze het over een paar dagen wel weer. En anders krijgen we voor het eerst in ons leven aanmaningen is ook spannend toch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb juist het omgekeerde: hou voor het eerst sinds tijden aardig wat geld over aan het einde van de maand. Dacht zelfs dat ze al extra vroeg hadden gestort omdat ik dit weekend probleemloos kon pinnen.
Ja, ik ben een financieel ongeluk.
Nee niets in het bijzonder, misschien het nieuwe subforum the bunker waar iedereen nu druk bezig is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Dementor het volgende:
Zo daar zijn we weer.
Waarschijnlijk een hoop gemist of niet?
Oh maar dat heb ik nog net meegekregen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee niets in het bijzonder, misschien het nieuwe subforum the bunker waar iedereen nu druk bezig is.
Nou dan ben je dus van alles lekker bij.Is hier wel wat rustiger merk ik wel. Gister bijna niets bij te lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik nog net meegekregen.
Wij hebben heel bewust 2 rekeningen genomen. Een voor alles wat betaald moet worden en een opmaakrekening. Dus dat gaat altijd goed en aan het einde van de maand zie ik wel wat er over blijft en dat doe ik dan wegzetten om te sparen. Of ga daarmee even lekker winkelen, en dat is wat ik het meest doe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Is ook irritant als dat soort toch belangrijke afspraken niet wordt nagekomen.
Bij ons fluctueert de betaaldatum nogal. En negen van de tien keer loop ik dan als eerste te zeuren.
Dat is ook een verhaal zonder eind he met die bank voor jullie. Ik ben heel geduldig maar met dit soort dingen zou ik op een bepaald moment gillend in een bankfiliaal staan en zeggen dat het nu in orde moet komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
Heb ook maar even weer naar de ABN gebeld.
Voor het spaarloon deel 2.
Ik zal jullie de details besparen maar het toegestuurde forumulier wat de werkgever in moest vullen is niet aangekomen (na een maand) en dat hoeft ook helemaal niet hoor. Kan gewoon via de site.
Ja hoor, wat jij wil. Als ik maar niet weer met spoed naar het dichtsbijzijnde kantoor hoef
Nou dit is deel 2 he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat is ook een verhaal zonder eind he met die bank voor jullie. Ik ben heel geduldig maar met dit soort dingen zou ik op een bepaald moment gillend in een bankfiliaal staan en zeggen dat het nu in orde moet komen.
Niet dat het indruk zou maken, maar af en toe zijn die instanties gewoon zo nalatig niet normaal meer.
Laaaaaaange ademquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk, die bankWordt je echt beter van ja.
We moeten de boel eens lekker opfrissen hier! Als wij dan over zijn.quote:
Ja pas als iedereen écht in die grot zit hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We moeten de boel eens lekker opfrissen hier! Als wij dan over zijn.![]()
Roze behangetje dan maar?
Oh ja! heerlijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja pas als iedereen écht in die grot zit he![]()
Dat we hier zeg maar al een week alleen zijn ofzo. Lekker met de bezem erdoor, ramen en deuren open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |