Ja, hij staat toch in mijn favorieten volgens youtube.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaa you tubes tot we er bij neervallen![]()
Al is het 600 keer dezelfde![]()
Oh geen Easybeats meer op vrijdag. Nou ja, komen we wel overheen
Ja nou ja, dat geeft niet, toch?quote:
Ja, da's waar! Gezellig is het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat geeft niet, toch?
Ook wel gezellig![]()
Behalve als ze zitten te poepen.
Dat doe je dan straks ook maar daar!
Or else what?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Poepen graag in de daarvoor bestemde latrine in de bunker svp.
Oh ik denk heel meelevend te doen en een nieuwe naam te verzinnen voor de sc in de bunker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Or else what?
Hector, laat maar hier liggen! Kom naar 't baasje!
[ afbeelding ]
Neuh er staat hier nu teveel op het spel om aan zoiets mee te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
Begint pas over een maand. Dus tot die tijd ook nog lekker hier het nest bevuilen. [ afbeelding ]
Dementor, ben je nog aan het overwegen om je op te geven?
O en buuf, "K3" was tenenkrommend sneu.
Nee he? Ik ook nog niet..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik vind het nog maar niets, die 2 sc's![]()
Ik zit me gek te lezen nu overal. Maar hier leest het altijd zo leuk weg vind ik. Dus blijf ook hier gewoon lezen en posten.quote:
keuzes, keuzes, keuzes, liesje..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik vind het nog maar niets, die 2 sc's![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
wel grappig om te zien: de semi-afvalligen en assistenten-bunkerbouwers zijn al naar de andere s.c. gegaan, da's mooi/ mooi is dat
![]()
Vooralsnog hoef ik nog niet te kiezen, want beiden gaan niet zo snel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
keuzes, keuzes, keuzes, liesje..![]()
hee ouwe! welke groep schaar je jezelf dan onder?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog hoef ik nog niet te kiezen, want beiden gaan niet zo snel.
Ik schaar mij eigenlijk onder die nieuwe SC, vind het fijn om te posten onder het wakend oog van 't blauw aldaar, 't voelt als thuiskomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe! welke groep schaar je jezelf dan onder?![]()
wel leuk hoor, die bunkert, lijkt me.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
hee, gert, judas! kun je geen 2e (mod-loos) retrograde-account http://www.vandale.nl/vandale/ ("treg" of zo) aanmaken om hier ook nog een beetje plezier te maken met je 'echte' vrienden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef Natte_Greet_40-45 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schaar mij eigenlijk onder die nieuwe SC, vind het fijn om te posten onder het wakend oog van 't blauw aldaar, 't voelt als thuiskomen![]()
![]()
Ik vind het daar ook wel gezelligquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef Natte_Greet_40-45 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
someone dying there?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het daar ook wel gezellig
Deze amateuristische of oppervlakkige kunst- of wetenschapsbeoefenaar vindt dat een goede deal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gertjeuh!
dan blijf ik je wel gert noemen, goed,ouwe dilletant!?
diel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze amateuristische of oppervlakkige kunst- of wetenschapsbeoefenaar vindt dat een goede deal.![]()
Bekijk deze YouTube-video
ga ff snurken, leters en tot hier de volgende keerquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Psst WJ als je je nou écht verveelt of eenzaam voelt, hinkel dan effe hierheen: SC #3
Weert?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen!
Ik las dat de locatie van de bunker bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |