Sing-a-Long is wel leuk, maar welke musical is het?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hou niet van musical maar hier wil ik wel naar toe!
Disney klassiekers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sing-a-Long is wel leuk, maar welke musical is het?
Ik ben op Lowlands naar 'The sound of music' geweest, dat was lachen
Altijd leuk om te zien hoe volwassenen kinderliedjes zingenquote:
Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoe volwassenen kinderliedjes zingen
quote:
Nah, die mogen van mij niet eens mee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik denk alleen niet dat mijn kinderen nog meewillen
Mag ik passen?quote:
Dan gaan we maar door, er zit niks anders op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Het idee alleen al maakt me onpasselijk
quote:
Okay ... Maar jullie zijn gewaarschuwd want ik zing net zo hard als dat ik vals zing. En ik zing enorm vals.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Okay ... Maar jullie zijn gewaarschuwd want ik zing net zo hard als dat ik vals zing. En ik zing enorm vals.
En ik hááát meezingmusicalgedoe.
Mooi! dan valt mijn valse gekweel al minder op!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Okay ... Maar jullie zijn gewaarschuwd want ik zing net zo hard als dat ik vals zing. En ik zing enorm vals.
En ik hááát meezingmusicalgedoe.
En ik de fotos van je huisquote:
Yo Hidi, het rijk nog alleen?quote:
Heel grijs!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo Hidi, het rijk nog alleen?
Caro het is hier nu ook weer grijs hoor.![]()
Alleen nog géén lekneus.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb nog niet zoveel met de bunker, zal me eens inlezen
Dat hoeft toch ook niet voor de sc?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, daar heb je weer gelijk aanquote:
*hoest in Gerts gezichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen nog géén lekneus.
Klopt. Niks is "verplicht". Deze sc blijft ook open.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Niks is "verplicht". Deze sc blijft ook open.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
*hoest in Gerts gezicht
Hoi Gert! Heb je gekocht dan?
is ook zo, maar het is ook heel gezellig daar, kom op, eet ook van 2 walletjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, daar heb je weer gelijk aan
maar over dik een maand kan daar de boel weer dicht toch, maar net wanneer ze starten.
Doe es niet zo onweerstaanbaar charmant! Dat pak tempex was voor jouw neus bestemd namelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
*hoest in Gerts gezicht
Hoi Gert! Heb je gekocht dan?
Nou, de bijna doodervaring was prrrachtig. Geweldig genoten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe es niet zo onweerstaanbaar charmant! Dat pak tempex was voor jouw neus bestemd namelijk.
Hoest?
't Is er net zo rustig als hier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
is ook zo, maar het is ook heel gezellig daar, kom op, eet ook van 2 walletjes
heerlijk dat heb ik ook voor me neus staanquote:
Hee m'n link doet het niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, de bijna doodervaring was prrrachtig. Geweldig genoten.
Jouw sucking relaxes hè? Die link, wat is dat?
Hmmm aardbei!
Ik baal zo, ik zou een superfeest geven voor de meiden maar ik kan helemaal niets voorbereiden op 't moment.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen nog géén lekneus.
Ah joh, blijf je toch lekker hier!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
waaaaaaaaar kan ik mezelf inlezen ?????quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een vragen! Je maakt me bang. Komt zeker door dat onderzoekje dat online vrienden maken heel goed is want die stellen veel vragen. Ik moest terug want mijn taak zat er nog niet. Taakomschrijving valt binnen 2 weken op de mat. Cool!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee m'n link doet het niet meer.![]()
Zag je een tunnel met helder licht?![]()
Zeker meteen roepen dat je nieuwe jurk moest hè, tegen Petrus aan de hemelpoort.![]()
Lopen die kerels ook nog steeds in jurken daar?
En waarom moest je terug?
Vragen, vragen.. nee niet je neus daarvoor ophalen!![]()
O sorry, moest er even een groene flats je slokdarm in.
Hu!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik baal zo, ik zou een superfeest geven voor de meiden maar ik kan helemaal niets voorbereiden op 't moment.
Helemaal geen puf voor en ik kan geen ballon opblazen en en en ik heb rode wangen van de koorts en en en ik weet niet waar ik beginnen moet![]()
Ik slaap alleen maar. Tussen het fokken door dan.
Bamboe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah joh, blijf je toch lekker hier!Nog voorkeuren voor het nieuwe behang?
de sc wel inderdaad maar alles er omheen vind ik het ebst druk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is er net zo rustig als hier.
Maar wel nú al 'nieuwe aanwas', en dat zal alleen maar toenemen als de bunker begint. Da's wel leuk op zich.
En dan slepen we die daarna weer mee hier naartoe.
En voor wanneer is dat gepland dan? Gewoon verzetten anders. Volgende week weer een week en zo..quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik baal zo, ik zou een superfeest geven voor de meiden maar ik kan helemaal niets voorbereiden op 't moment.
Helemaal geen puf voor en ik kan geen ballon opblazen en en en ik heb rode wangen van de koorts en en en ik weet niet waar ik beginnen moet![]()
Ik slaap alleen maar. Tussen het fokken door dan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heerlijk dat heb ik ook voor me neus staan
[ afbeelding ]
`quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef CarOnline het volgende:
Oh Buuv dan moet Ian ook mee!
Die houdt daar ook van
Geef je op voor The Bunker Online!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waaaaaaaaar kan ik mezelf inlezen ?????
Oh das liefquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hu!![]()
T'is dat ik niet zo in de buurt woon, anders kwam ik je helpen.Ja, daar heb je niks aan en koop je niks voor enzo, maar ik meen het wel.
![]()
Uhm, is er iets wat ik wél kan doen? boodschappenlijstje maken voor de jouwese?
Jaaaaa!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
`
Ja! deze lijkt me echt tof!En ik haaaat musicals.
![]()
Oh trouwens, ik sla nu iedere keer de musicalpunten af, iemand geinteresseerd hier?
Ja maar dan is Lara jarig, en wil die haar feestje. En dan moet ik weer werken enzo en nu ben ik vrijdag vrij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Noek het volgende:
[..]
En voor wanneer is dat gepland dan? Gewoon verzetten anders. Volgende week weer een week en zo..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Wat is het? Voor welke? Van de Appie? Ik wil!
Of ben ik te voorbarig?
Afschuwelijk, lijkt me die Ciskequote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
Test
Ik ben klaar voor de bunker
en nu....![]()
![]()
Lekkerquote:
Ik ook, hoewel ie Gethsemane uit JCS vreselijk verkracht heeftquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Afschuwelijk, lijkt me die CiskeMet geld toe ging ik nog niet.
Jofez had ik willen overwegen, misschien, eventueel.
Af-Schuw-lijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ie Gethsemane uit JCS vreselijk verkracht heeft![]()
Ja en ik wil hem in Engeland zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Af-Schuw-lijk![]()
Gelijk ook mijn punt,dat vreselijke over-gearticuleer.
Ja! dan valt het ook minder op hoop ik. Makmee????? *puppieogen maakt*quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en ik wil hem in Engeland zien
Haha ik ben zonder shoppen al faillietquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! dan valt het ook minder op hoop ik. Makmee????? *puppieogen maakt*
Shoppen bij HarrodsOh nee, failliet.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, Mark, weet je mijn drankje ook nog
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |