quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Mooie OP!
Is dat van Worms? Dat heb ik heel erg veel gespeeld! Geweldig spel!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee, gewoon pagina 4 van Google imagesearch..![]()
Die wapens!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Mooie OP!
Is dat van Worms? Dat heb ik heel erg veel gespeeld! Geweldig spel!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wapens!
"Het ontploffende schaap".![]()
"Het duwtje"
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef Twerk het volgende:
Frits, meer dan bijzonder gewaardeerde collega en bovenal trouwe en enerverende vriend; Wat is jouw nieuws van de dag?
O ja dat touw.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaallleeeeeeeeeelujaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Ohw mén dat spel moet ik weer hebben!
En ik kon soms een hele beurt verspillen door dat kut touw.![]()
Super spel.
Dit soort situaties denk ik dan aan:quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja dat touw.![]()
Voordeel was wel, dat de tegenpartij daar meestal net zo dom mee aan het klunzen was.
Vast wel. Aber das war einmal. Hoewel, nog een keer de Holy Handgranade inzetten, of het murmelende oude vrouwtje dat zich ontpopt als zelfmoordterrorist...quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit soort situaties denk ik dan aan:
[ afbeelding ]
Zou dat nog ergens te koop zijn?
Van Belgische teletekst:quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef Twerk het volgende:
Frits, meer dan bijzonder gewaardeerde collega en bovenal trouwe en enerverende vriend; Wat is jouw nieuws van de dag?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik er een fijn gevoel over heb een goed kontakt met Kankerkachelsverkoper op te bouwen.
Mijn allereerste reflex was toch een terugtrekreactie, vanwege zijn wat ruwe naam, maar nu kan ik daar doorheen kijken en ik zie een stukje gelijkheid tussen hem en mij.
We hebben bijvoorbeeld allebei geen hobbies, om wat te noemen.
Oh my dan is het erg met je als je mij als stabiele factor beschouwt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig! Stabiele factor in mijn onstabiele leventje!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh my dan is het erg met je als je mij als stabiele factor beschouwt.
Dat is een strikvraag hèquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet, ik ben in en in triest!
Yup!quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is een strikvraag hè![]()
Hello lunch!![]()
Zo, alweer een probleem opgelost.quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup!
Doe me es advies geven @msn?![]()
Haha nice one,quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk durft niet op tv te zeggen dat hij van zijn vrouw houdt.![]()
[..]
Van Belgische teletekst:
Elke Egyptenaar houdt tegenwoordig zijn hart vast als hij een sms krijgt.
Sinds enkele dagen doet in het land immers een hardnekkig gerucht de ronde dat er een sms circuleert die voor de ontvanger ervan dodelijk is.
Het zou gaan om een sms van "een onbekende buitenlandse bestemming", waarvan de cijfers beginnen met het plusteken en eindigen op 111.
Het gerucht is zo hardnekkig dat de ministeries van Volksgezondheid en Binnenlandse Zaken zich genoodzaakt zagen te reageren. Drie mensen die het gerucht zouden hebben gelanceerd, werden in de boeien geslagen.
![]()
![]()
En wat is jouw nieuws, waarde collega en vriend voor het leven Twerk?
Makkelijk hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha nice one,
Wat laat, maar mijn grote vriend ik ben nog steeds als een kind zo blij dat The Spurs hebben gewonnen van Lucky Guus![]()
Depends how you look at it.. Europees voetbal in zicht.. Fuck you Guus!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie worden om kwart voor 3 wakker?
Lul!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Maar hey, als ik een auto had, had ik kunnen roepen dat die het tenminste wel nog deed.
goedemorgen!quote:
Alles is weg te relativeren. Maar emotionele uitlatingen zijn altijd gerechtigd. Vind ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
Vanochtend door to door service gehad, best luxe. Nog even balen, maar dan kom je op je werk en hoor je dat je collega een miskraam heeft gehad en besef je dat een auto ook niet meer is dan een hoop blik op wielen.
Hou dat vast, Cc, hou dat vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |